Xbox transferkit kabel
185 svar till detta ämne
Postad 17 september 2008 - 19:18
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Köpte precis en 120 giggare via ebay, och ringde glad i hågen sedan till xbox supporten för att få en transferkabel som jag hört från massa håll att folk lyckats få gratis. Men när jag snackade med den osäkra killen i telefon så mena han på att det får man bara om man köpt en ny konsoll, alltså en med redan 60 eller 120 (elite) gigs disk. Och enda alternativet för dom som uppgraderat från en 20 gigs disk är att flytta alla data med minneskort?! Right tänkte jag, det kommer ju inte hända, kommer ju ta flera veckor + att de måste ju haft en plan för hur man för över all sin data? Men icke. De kunde heller inte sälja vilket jag blev ännu mer förvånad över.
Så nu undrar jag...är detta något de ändrat nyss och jag med min vanliga otur är sen igen? Eller beror det helt enkelt på vem man hamnar hos på supporten. Killen i telefon menade på att detta var deras policy och det går INTE att gå runt denna
Nästa plan är väl att hitta någon runt trollhättan som har en sån här kabel man kan låna eller köpa billigt för att sen sälja vidare igen, går ju tydligen bara att föra över all data EN gång mellan diskarna, så när man väl använt den har man inte så mycket mer nytta av den. Det borde alltså vara ganska bra ruljans på de där kablarna.
Postad 17 september 2008 - 19:35
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Kan ju tyvärr inte ge dig några svar men vore roligt att veta vad du fick ge för kalaset ungefär...  Jag räknade på en sisådär 950:- plus frakt om jag kommer ihåg rätt när jag kikade igenom ebay senast. Lycka till med lysningen.
Postad 17 september 2008 - 19:43
SejLax
-
SejLax
-
Beroende
-
-
1 495 inlägg
Men nej? Funderar själv på större disk. Men alltså varför säljs det lösa 120-gigare om man inte ens kan flytta över informationen från sin gamla disk? Vad är detta för skit? Eller är det verkligen på allvar tänkt att man ska använda deras små, svindyra minneskort för detta? Vilket skämt isf. Hoppas innerligt att den supportkillen du talade med fetljög dig rätt in i örat.
Postad 17 september 2008 - 20:11
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Köper man 120Giggaren får man väl med transfer kabeln? Enligt xbox.com: The Xbox 360 120GB Hard Drive includes a data transfer kit to easily migrate all of your saved data from your 20GB HDD to your 120GB HDD.
Misstänker att de hårddiskarna man köper billigt via ebay inte är samma diskar som MS säljer, utan snarare 20Gb diskar som är ombyggda till 120 (inget fel med det, men man lär ju inte få med nån kabel).
Postad 17 september 2008 - 20:43
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Kan ju tyvärr inte ge dig några svar men vore roligt att veta vad du fick ge för kalaset ungefär... Jag räknade på en sisådär 950:- plus frakt om jag kommer ihåg rätt när jag kikade igenom ebay senast. Lycka till med lysningen.
Betalade 675 kr inklusive frakt. 99 AUD + 19 AUD frakt, helt ok pris om den nu funkar ehm. Köper man 120Giggaren får man väl med transfer kabeln?
Enligt xbox.com:
Misstänker att de hårddiskarna man köper billigt via ebay inte är samma diskar som MS säljer, utan snarare 20Gb diskar som är ombyggda till 120 (inget fel med det, men man lär ju inte få med nån kabel).
Nej så är det säkert och de kan jag ta, jag frågade dock detta också, om jag kunde köpa en disk från dom...och hur. Han menade på att nej de säljer ju inga diskar då de inte är en leverantör eller vad han nu valde för ord. Jag frågade vidare att om jag köper en MS disk orginal från en affär som är er leverantör, får jag då med en transferkabel, nej svarade han, du får endast en transferkabel härifrån OM du köpt en ny konsoll med 60 eller 120 Gb disk. Då registrerar man sin nya och gamla box på supporten mha serienumret och de skickar ett transferkit gratis. Sen börja jag babbla om att man isåfall borde kunna "fixa" ett serienummer på en elite eller 60Gb box och anmäla den som sin och då får en tranferkabel. Jag har fått för mig att serienumret står på kartongen också nämligen, men det ehm...stämmer kanske inte
Postad 17 september 2008 - 21:56
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Då borde det iaf vara ett najs köp för en som inte haft annat än 256Mb minneskort till att börja med då?  Var det amerikanska Ebay eller? Var det denna? http://cgi.ebay.com/...id=p3286.c0.m14
Redigerat av Unregisteredb30efd09, 17 september 2008 - 22:00.
Postad 18 september 2008 - 08:10
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Då borde det iaf vara ett najs köp för en som inte haft annat än 256Mb minneskort till att börja med då? Var det amerikanska Ebay eller? Var det denna? http://cgi.ebay.com/...id=p3286.c0.m14
Jupp, den var det
Postad 18 september 2008 - 09:56
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Hum. Mycket lockade faktiskt...
Synd bara på transfer kabeln... Utan den är det ju en no-deal. Filmer och spel på HD:n kan man ju tanka ner igen, men spelsaven är ju ett måste.
Postad 18 september 2008 - 10:26
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Hur är det med den där djäkla transferkabeln? Var inne och kikade om man eventuellt skulle köpa en ny box. Då måste man ange serienummer på den man köpt och den förra boxen och skcika in ett papper till England (!). Hur länge ska det ta? och finns det ingen möjlighet att söka "rätten" att få en transferkabel innan för att "förbereda" sig?
Postad 18 september 2008 - 10:31
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Känns som det kvittar för min del. Gamla saves är inget jag har större nytta av. Mycket sällan rättare sagt aldrig jag spelar spel jag redan klarat av. Å andra sidan lär väl min 360 från 2005 rasa snart så då kanske det är läge för en Elite istället.
Postad 18 september 2008 - 10:52
BuTTuS
-
BuTTuS
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Till 120GB disken jag köpte (ny) så följde det iaf med kabel och program
Informationen kopierad från discshop.se:
The Data Transfer Cable is included with the 120GB Hard Drive accessory. If you've purchased a new Xbox 360 Elite system and want to transfer your data, you can also get a free Data Transfer Cable from Microsoft.
Postad 18 september 2008 - 12:55
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Till 120GB disken jag köpte (ny) så följde det iaf med kabel och program
Informationen kopierad från discshop.se: The Data Transfer Cable is included with the 120GB Hard Drive accessory. If you've purchased a new Xbox 360 Elite system and want to transfer your data, you can also get a free Data Transfer Cable from Microsoft.
Du känner inte för att skänka det där kittet när du är färdig  Det går väl bara att använda en gång ändå. Sen kan man skicka det vidare till nästa person när man är klar med den. Fraktkostnaden på 25-30 kr är ju lugnt. Min andra plan är att försöka få tag på ett minneskort på tradera eller ebay eller nåt, sen får man väl kopiera över ens profil och all savedata. Är bara lite orolig för om det finns vissa savedata man inte KAN kopiera över till minneskort, har för mig att vissa inte går?
Postad 18 september 2008 - 13:31
BuTTuS
-
BuTTuS
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Du känner inte för att skänka det där kittet när du är färdig Det går väl bara att använda en gång ändå. Sen kan man skicka det vidare till nästa person när man är klar med den. Fraktkostnaden på 25-30 kr är ju lugnt.
Min andra plan är att försöka få tag på ett minneskort på tradera eller ebay eller nåt, sen får man väl kopiera över ens profil och all savedata. Är bara lite orolig för om det finns vissa savedata man inte KAN kopiera över till minneskort, har för mig att vissa inte går?
Visst, PMa mig din adress
Postad 18 september 2008 - 13:51
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Visst, PMa mig din adress
Hyggligt, du har pm  Med lite flax dyker min disk upp i nästa vecka och så fort jag är klar så kan jag skicka transferkittet till någon annan.
Postad 18 september 2008 - 15:15
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 695 inlägg
Jag har ett transfer kit över också, följde med när jag köpte min 120GB disk och den kom direkt från Microsoft, via en bekant som jobbar där
Postad 18 september 2008 - 16:22
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Vad menar ni med att kitet bara går att använda en gång? Registerar kabeln identiteterna på diskarna eller menar ni att dom bara "behövs" en gång?
Postad 18 september 2008 - 18:53
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Vad menar ni med att kitet bara går att använda en gång? Registerar kabeln identiteterna på diskarna eller menar ni att dom bara "behövs" en gång? 
Jag tror att det registreras i hårddisken på något sätt, vet inte hur dock. Men det står överallt att efter att man flyttat över all data en gång så kan man inte flytta det en gång till, till en annan disk. Så har jag fattat det som. Sen behöver man ju bara använda den en gång också, om det inte senare dyker upp en ännu större disk då
Postad 18 september 2008 - 20:05
BuTTuS
-
BuTTuS
-
Forumräv
-
-
503 inlägg
Jag tror att det registreras i hårddisken på något sätt, vet inte hur dock. Men det står överallt att efter att man flyttat över all data en gång så kan man inte flytta det en gång till, till en annan disk. Så har jag fattat det som. Sen behöver man ju bara använda den en gång också, om det inte senare dyker upp en ännu större disk då 
Jag tror det sista den gör när den kopierat är att rensa orginaldisken, så från den finns liksom inget att kopiera en gång till...
Postad 18 september 2008 - 21:22
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Jag tror det sista den gör när den kopierat är att rensa orginaldisken, så från den finns liksom inget att kopiera en gång till...
Ja jo det gör den ju, och det kanske är så dom menar. Jag har fattat det som att man bara kan kopiera materialet EN gång, jag kan tex inte flytta över mina filer från min nya disk en gång till till en annan (ännu nyare  ) 120 giggare.
Postad 18 september 2008 - 21:40
ABSiNSANE
-
ABSiNSANE
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Jag bad att få prata med supportpersonalens chef och sen var saken klar, transferkabeln skickades och jag mottog den efter en vecka... Så visst går det att få den utan att skicka in serienummer på gamla och nya X360'n. Man måste bara vara rakt på sak och övertygande utan att vara otrevlig
Redigerat av ABSiNSANE, 18 september 2008 - 21:40.
Postad 18 september 2008 - 22:30
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Jag bad att få prata med supportpersonalens chef och sen var saken klar, transferkabeln skickades och jag mottog den efter en vecka... Så visst går det att få den utan att skicka in serienummer på gamla och nya X360'n. Man måste bara vara rakt på sak och övertygande utan att vara otrevlig
Det var som tusan, när pratade du med dom? Och vad sa dom innan? Känns som att personalen måste ju ändå veta vad som gäller? Jag var inte otrevlig utan diskuterade mest 2 ggr med olika personer men de var lika tväromöjligt varje gång. Det gick inte att få igenom något. Andra gången jag ringde så trodde jag att jag skulle lyckas då de tog mina adressuppgifter etc, men precis när det var klart så sa tjejen i luren "vänta lite ska jag bara kolla med en kollega här". Hupp tänkte jag, nu är det kört. Och 5min senare så kom hon tillbaka och ursäkta sig och sa att "det går inte"  Nåja nu har det ju löst sig ändå eftersom det finns så snälla personer här på forumet  Men jag är fortfarande pissed off för att M$ totalvägra
Postad 18 september 2008 - 22:46
ABSiNSANE
-
ABSiNSANE
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Det var som tusan, när pratade du med dom? Och vad sa dom innan? Känns som att personalen måste ju ändå veta vad som gäller? Jag var inte otrevlig utan diskuterade mest 2 ggr med olika personer men de var lika tväromöjligt varje gång. Det gick inte att få igenom något. Andra gången jag ringde så trodde jag att jag skulle lyckas då de tog mina adressuppgifter etc, men precis när det var klart så sa tjejen i luren "vänta lite ska jag bara kolla med en kollega här". Hupp tänkte jag, nu är det kört. Och 5min senare så kom hon tillbaka och ursäkta sig och sa att "det går inte" 
Nåja nu har det ju löst sig ändå eftersom det finns så snälla personer här på forumet Men jag är fortfarande pissed off för att M$ totalvägra 
Det är ungefär 3 veckor sedan jag pratade med dem. De sa som det var att de inte skickar ut nån kabel om man inte har två giltiga serienummer men jag nöjde mig inte med svaret om man säger så. Så jag bad att få prata med hennes chef. Så kabeln kom och allt löste sig. En kompis "uppgraderade" även till en 60GB så han blev också nöjd att jag hade denna kabel att låna ut.
Postad 18 september 2008 - 22:46
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2 247 inlägg
Nåja nu har det ju löst sig ändå eftersom det finns så snälla personer här på forumet Men jag är fortfarande pissed off för att M$ totalvägra 
När du köper en 120GB MS disk får du med kabel. Du är alltså irriterad på MS för att de inte ger dig en kabel till din icke-MS 120 gigs disk? Intressant tankesätt
Postad 19 september 2008 - 06:49
DanneEklund
-
DanneEklund
-
Användare
-
-
241 inlägg
Hej,
Jag köpte en nya Xbox med 60gb disken då fick man också ett sådant kit.
Men det tog en vecka, bifogar bladet jag skickade in..
SE.pdf 59,61K
74 Antal nerladdningar
Postad 19 september 2008 - 09:25
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
När du köper en 120GB MS disk får du med kabel. Du är alltså irriterad på MS för att de inte ger dig en kabel till din icke-MS 120 gigs disk? Intressant tankesätt 
Nja det kanske snararer är så att jag är irriterad på att de inte vill skicka mig någon kabel när jag vet och har hört från flera andra ställen att de fått kablar skickade till sig, utan att ha uppgett serienummer eller köpt en ny konsoll. Det känns som att det är olika vad man får igenom beroende på vem man hamnar hos på supporten. När jag pratade med dem så var det aldrig någon som nämnde att jag ska ha fått med ett transferkit vid köp av en större hårddisk heller. Är du helt 100% säker på att man alltid får med ett transferkit om man köper disken över disk förresten? Edit: Går det förresten att köpa "en icke ms-disk"? Skulle väl vara isåfall om det är en öppnad 20Gb disk som någon stoppat i en ny 120 giggare i som humming skrev. Fast det visar sig väl när den dyker upp (som den förhoppningsvis gör  )
Redigerat av Luzer, 19 september 2008 - 09:30.
Postad 19 september 2008 - 09:31
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2 247 inlägg
"Xbox 360 120 GB-hårddisken omfattar ett dataöverföringspaket för att enkelt migrera alla dina sparade data från hårddisken på 20 GB till hårddisken på 120 GB." http://www.xbox.com/...harddrive120GB/
Redigerat av letmefly, 19 september 2008 - 09:31.
Postad 19 september 2008 - 09:47
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
"Xbox 360 120 GB-hårddisken omfattar ett dataöverföringspaket för att enkelt migrera alla dina sparade data från hårddisken på 20 GB till hårddisken på 120 GB."
http://www.xbox.com/...harddrive120GB/
Ok, jag ger mej
Postad 19 september 2008 - 10:11
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Mmmm... Fast han fick inte ens köpa en från MS. Jag hade kunnat tänka mig att ge dem lite pengar för porto och HW kostnad etc. Men det går inte heller. Det tycker jag är lite konstigt.
Postad 19 september 2008 - 20:22
Unregisteredb30efd09
-
Unregisteredb30efd09
-
Lärjunge
-
-
424 inlägg
Jo men då förlorar ju dom pengar på att man inte köper deras sjukt överprisade hårddiskar, och det går ju bara inte för sig förstår du väl!!!
Postad 30 september 2008 - 13:36
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Suck, pratade med supporten, men det var ju i stort sett omöjligt att de skulle skicka en kabel utan två serienummer..... Om någon vänlig själ kan låna ut denna kabel innan helgen skulle jag vara evigt tacksam!
Postad 30 september 2008 - 13:50
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Suck, pratade med supporten, men det var ju i stort sett omöjligt att de skulle skicka en kabel utan två serienummer..... Om någon vänlig själ kan låna ut denna kabel innan helgen skulle jag vara evigt tacksam!
Jag kan skicka min kabel så fort jag fått min disk och fört över mina grejer. Hoppas på att den dyker upp i veckan.
Postad 30 september 2008 - 13:53
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Jag kan skicka min kabel så fort jag fått min disk och fört över mina grejer. Hoppas på att den dyker upp i veckan.
Härligt!
Postad 03 oktober 2008 - 12:47
Unregisteredc14925b9
-
Unregisteredc14925b9
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Köpte en större hårddisk i USA när jag var där på resa, överföringskittet följde med. När jag kom hem stoppade jag in skivan som har överföringsprogrammet men då säger 360:n att den är gjord för en annan region och vägrar starta överföringen... Hur gör man nu?
Postad 03 oktober 2008 - 13:04
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Köpte en större hårddisk i USA när jag var där på resa, överföringskittet följde med. När jag kom hem stoppade jag in skivan som har överföringsprogrammet men då säger 360:n att den är gjord för en annan region och vägrar starta överföringen... Hur gör man nu?
Det är nog bara dvdn som är en annan region, kabeln är säkert samma. Om du ber The Count snällt kanske han skickar kittet vidare
Postad 05 oktober 2008 - 16:53
Unregisteredc14925b9
-
Unregisteredc14925b9
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Löste det med xplorer360. Har nu fått över mina profiler.
Postad 06 oktober 2008 - 07:44
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Löste det med xplorer360. Har nu fått över mina profiler.
Ok, då lugnar jag mig =)
Postad 25 oktober 2008 - 14:27
Rasken
-
Rasken
-
Användare
-
-
192 inlägg
Sådär. Då har jag också gjort slag i saken och köpt en ny 360 med 60gb och hdmi som ska ersätta min gamla trotjänare på 20gb.
Jag ska ge bort min gamla box till min systerson. Jag är förvisso en snäll morbror, men jag är inte tillräckligt snäll för att han ska få med mina gamesaves, dlc och arcade-spel. Dessa vill jag ha själv på min nya fina box.
Då jag läst att det tar en evighet att få ett migration-kit från microsoft undrar jag om någon superhjälte på det här eminenta forumet kan tänka sig att låna ut en sån där fin kabel till mig?
Om någon kan hjälpa mig är jag evigt tacksam.
Postad 25 oktober 2008 - 15:09
ryst
-
ryst
-
Forumräv
-
-
908 inlägg
Bor du i stockholm kan du få min idag om du vill.
Nej jag orkar inte skicka så det är hämta på plats som gäller :/
Postad 26 oktober 2008 - 12:26
Unregisteredd6fd98d2
-
Unregisteredd6fd98d2
-
Användare
-
-
221 inlägg
Blev en samtal till supporten nu (bara 1-2min kötid).
Sa att jag beställt en xbox 360 60gb konsoll och han tog mina uppgifter så inom 2-3v skulle den komma.
Behövde alltså inte "bevisa" att jag verkligen beställt/köpt den genom att säga det nya seriernumret
Postad 26 oktober 2008 - 16:49
Luzer
-
Luzer
-
Veteran
-
-
1 793 inlägg
Behövde alltså inte "bevisa" att jag verkligen beställt/köpt den genom att säga det nya seriernumret 
Fattas bara...
Postad 31 oktober 2008 - 16:17
Unregisteredd6fd98d2
-
Unregisteredd6fd98d2
-
Användare
-
-
221 inlägg
Oj oj oj vilket tempo det var att få kabeln.
Ringde som sagt i söndags. Bekräftelse mailet kom dagen efter att de skickat den.
Och idag när man kom hem så satt paketet i brevinkastet. Imponerande service!
Postad 01 november 2008 - 10:50
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Såg att de börjat lägga till i Ebay auktionerna nu:
IMPORTANT NOTICE:
Please note that this item DO NOT include the packing box and the migration Cable & software.
Men för mig som sitter med en Arcade är väl knappast kabeln nödvändig endå
Postad 03 november 2008 - 16:14
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Nån vänlig själ som har en kabel ledig som man kan låna?
Postad 04 november 2008 - 23:30
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Är även jag ute efter kabel. Skulle jag ha turen att få låna en är jag oerhört tacksam.
Kan man ringa istället för att skicka ett formulär till England vore det smidigare. Känns lönlöst segt annars.
Redigerat av RealDaBratt, 05 november 2008 - 00:49.
Postad 05 november 2008 - 06:20
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Oj oj oj vilket tempo det var att få kabeln. Ringde som sagt i söndags. Bekräftelse mailet kom dagen efter att de skickat den. Och idag när man kom hem så satt paketet i brevinkastet. Imponerande service! 
Postad 05 november 2008 - 10:32
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Tack jag såg det Topper, men det framgår inte på deras hemsida att det är möjligt. Tänkte han kanske bara hade tur med sitt samtal. Men får väl testa, inget att förlora.
Postad 05 november 2008 - 20:44
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Jag ringde supporten igår och ville beställa en kabel, men det gick inte. Var tvungen att skicka in ett sånt där formulär med båda serienumrena. Var iofs nåt snorkigt fruntimmer jag pratade med, kanske beror på vem man har turen att hamna hos.
Postad 06 november 2008 - 09:26
Unregistered40880
-
Unregistered40880
-
Forumräv
-
-
865 inlägg
Jag ringde supporten igår och ville beställa en kabel, men det gick inte. Var tvungen att skicka in ett sånt där formulär med båda serienumrena. Var iofs nåt snorkigt fruntimmer jag pratade med, kanske beror på vem man har turen att hamna hos.
Samma här när jag ringde. "Har du serienummrena på konsollerna", -"Nej, ajg har inte köpt den nya konsollen än".... Suck..... Men vissa hamnar tydligen "rätt" direkt i luren
Postad 06 november 2008 - 17:21
RealDaBratt
-
RealDaBratt
-
Forumräv
-
-
808 inlägg
Någon skickat in formuläret till United Kingdom och vet ungefär hur lång tid det tar innan man får kabeln?
Postad 06 november 2008 - 19:17
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Har nu en kabel ledig om någon behöver ha  Fick en skickad till mig av The Count, har fört över mina filer till nya hdd'n och behöver således inte ha kabeln längre.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|