Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Förra lägenheten. av yngwe

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 December 2008 - 11:29

yngwe
  • yngwe
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Kommentarer till Vardagsrummet/Biorummet i lägenheten. av yngwe

Postad 10 December 2008 - 11:29

JwK
  • JwK
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Hoj!

Du. Såg att du knappt har nått mellanrum mellar förstärkaren å hyllplanet. Det går inet att fixa så du får en luftspalt där? Torde bli en aning varmt efter en stund, tror inte han mår så bra av det. Annars ser det riktigt gassigt ut.

Mvh Jonas

Postad 10 December 2008 - 12:38

yngwe
  • yngwe
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Hoj!

Du. Såg att du knappt har nått mellanrum mellar förstärkaren å hyllplanet. Det går inet att fixa så du får en luftspalt där? Torde bli en aning varmt efter en stund, tror inte han mår så bra av det. Annars ser det riktigt gassigt ut.

Mvh Jonas

Hallå!
Jo jag vet att det är lite trångt, bilden ljuger en aning där är ca 2 cm mellan förstärkaren och hyllplanen så blir inte så farligt varmt, har också ett ganska stor hål på basidan där jag dragit sladdarna så det luftar relativt bra ändå..
Har mer problem med Xboxet där blir det rejält varmt trots lufthål på baksidan av bänken. Efter ett tag så går varvar fläkten mer än Yamaha R1 vilket leder till ett mindre roligt oljud.
Vill inte ha Xboxet liggandes på bänken heller för det är ju för djeflar fult. Måste lösa det på något sätt.

Mvh

Redigerat av yngwe, 10 December 2008 - 12:44.

Postad 10 December 2008 - 17:13

JwK
  • JwK
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Hallå!
Jo jag vet att det är lite trångt, bilden ljuger en aning där är ca 2 cm mellan förstärkaren och hyllplanen så blir inte så farligt varmt, har också ett ganska stor hål på basidan där jag dragit sladdarna så det luftar relativt bra ändå..
Har mer problem med Xboxet där blir det rejält varmt trots lufthål på baksidan av bänken. Efter ett tag så går varvar fläkten mer än Yamaha R1 vilket leder till ett mindre roligt oljud.
Vill inte ha Xboxet liggandes på bänken heller för det är ju för djeflar fult. Måste lösa det på något sätt.

Mvh

Hoj!

Går nog att fixa med med fläktar, som blåser in resp ut luft. Har sett ett galleri med fläkt så som jag tänkt, vette fen vem som hade det dock :)

Mvh Jonas

Postad 11 December 2008 - 14:18

yngwe
  • yngwe
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jasså, fläkter som sitter i bänken då eller?
Hade ju varit smart, får kika runt bland gallerierna då! ;)

Mvh

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.