Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Aliens vs. Predator 3!

120 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 February 2010 - 17:49

Bush
  • Bush
  • Lärjunge

• 469 inlägg
  • 0
Recension av IGN-UK

http://uk.xbox360.ig.../1068446p1.html

Postad 11 February 2010 - 23:50

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Official Xbox 360 Magazine gav det 8/10
http://www.avpgalaxy...l...up&cat=-209

Postad 11 February 2010 - 23:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
There is hope :rolleyes:

Postad 12 February 2010 - 20:46

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
ni som har problem med att komma er in i matchen genom erat PS3 ta bort demot och lada ner det igen.
ska tydligen funka då. http://www.avpgalaxy...p?topic=29062.0

Postad 13 February 2010 - 13:35

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Ja, de lade upp en ny version igår.. laddade ner och spelade lite.. lyckades få några kills, men mest blev jag helmosad, trots att jag var predator..

Hajjade inte kontrollerna riktigt heller, när någon gjorde stealth kill på mig så dog jag, sedan när jag vart alien och försökte lyckades pred bryta min stealth kill.. Måste träna upp knapptryckandet.. ;)

Klart, rödvinet kanske inte hjälpte.. haha!

Postad 15 February 2010 - 20:38

Bush
  • Bush
  • Lärjunge

• 469 inlägg
  • 0
Hoppsan.

FZ - 2/5
Gamespot - 5.5/10 (video review)

Postad 17 February 2010 - 20:17

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Köpte spelet idag till PS3, måste säga att Marine-kampanjen är riktigt riktigt bra.
Inte hunnit prova de andra två ännu.

Gillar man de första AVP-spelen så kommer man gilla detta!

Postad 18 February 2010 - 17:38

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Köpte spelet idag till PS3, måste säga att Marine-kampanjen är riktigt riktigt bra.

Bra där! jag var rädd för att det sög så ordentligt att det var ospelbart men ska köpa det ändå pga Facehuggern man får med i hunter edition (även om den är i minsta laget enl. unboxklippet på youtube), men då ska jag iaf provspela det innan jag byter in det och coopläget i multiplayer verkar ganska roligt...
Jag får nog hämta ut mitt imorgon på game, Time will tell.

Postad 18 February 2010 - 19:14

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Marine var utan tvekan den kampanj i första AvP som mest skrämde skiten ur en så det är ju kul att höra att de verkar ha lyckats med att behålla känslan från första spelet. Är lite osäker på om det blir ett köp eller inte, kommer nog inte köpa det till fullpris i alla fall utan vänta tills det gått ner någon hundring eller två.

Postad 18 February 2010 - 19:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Wtf, en duschscen med Alien och Predator (från ett annat spel)

http://www.youtube.c...h?v=nrqSCn0sBPw

Sjukt.

Edit:

Recensionen uppe

Alien vs. Predator

Redigerat av Zoiler, 19 February 2010 - 00:07.

Postad 19 February 2010 - 08:53

Unregistered58e1bdab
  • Unregistered58e1bdab
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Trevligt skrivet Zoiler. Med en recension av multi samt lite stavningskontroll så hade det varit perfekt =)

Postad 19 February 2010 - 10:30

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Men, en sak som var så kul med AvP 1&2 med aliens var ju att sitta uppe i taket, eller uppe i en lufttrumma och dropp-attackera.. verkar inte funka, eller missar jag någon knapp kombination???

Postad 19 February 2010 - 15:25

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Men, en sak som var så kul med AvP 1&2 med aliens var ju att sitta uppe i taket, eller uppe i en lufttrumma och dropp-attackera.. verkar inte funka, eller missar jag någon knapp kombination???

Nej, tyvärr måste du överrumpla din fiende, spamma attackknapparna, hoppas på en snabb död och försvinna in i mörkret.

Trevligt skrivet Zoiler. Med en recension av multi samt lite stavningskontroll så hade det varit perfekt =)

Hm, stavningskontroll? :D

Postad 19 February 2010 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag försökte prova multiplayer men hittade aldrig några spelare tyvärr.

Angående stavfelen hittade jag en 4-5 ur de 4 sidorna word vi skrev, men visst perfekt ska vara perfekt :D . Kanske får kolla upp rättstavningsprogram för att automatisera processen lite mer.

Precis vad jag saknade..

Redigerat av Zoiler, 19 February 2010 - 15:56.

Postad 19 February 2010 - 16:25

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
tycker spelet är riktigt bra,och håller med Zoilers recension.
försöker hitta en bra story line mellan raserna.t.e.x köra första delen med Marines,andra med Alien osv osv.

Redigerat av Fahla, 19 February 2010 - 16:25.

Postad 19 February 2010 - 17:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

försöker hitta en bra story line mellan raserna.t.e.x köra första delen med Marines,andra med Alien osv osv.

Spelar det någon roll dock? Kändes som att alienstoryn är mest separat från övriga och mest knyter samman i slutet. Medan Predator/Marine ser man redan från början kopplingen när de skjuter skeppet i rymden.

Det hade varit häftigt om de låtit en vara en del av en grupperad alienattack, men för det allra mesta spelar man själv.

Postad 19 February 2010 - 17:14

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Man bör, för bästa cinematiska effekt, dock spela Predator-Marine-Alien, tycker jag.

Postad 19 February 2010 - 22:59

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Man bör, för bästa cinematiska effekt, dock spela Predator-Marine-Alien, tycker jag.

Utveckla varför... :(

Postad 20 February 2010 - 13:57

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Utveckla varför... :(

Predatorn presenterar berättelsen korrekt, varför planeten är viktig för konflikten. Man hör för första gången till om planetens historia och varför konflikten trappas upp, i och med "utomjordingarnas", människornas alltså, intrång skändar deras heliga mark. Efter det får vi den famösa
Spoiler
som en maffig introduktionsscen. Predatorn är också enklast (tydligen) att lira med. I alla fall så anser jag att spelet i stort introduceras genom predatorn, då
Spoiler

Sedermera har vi kolonisterna, som introduceras kort efter
Spoiler
. De ska undersöka varför allt har skett, mest på grund av predatorn, och man får även plocka upp
Spoiler
, som kommer att förklara
Spoiler
.

Alien knyter ihop det hela då man hamnar lite efter de två andra rasernas tidpunkt i den gemensamma historian. Den Alien man styr är kontrollerad av
Spoiler
, som drar berättelsen framåt. Kampanjen slutar med att
Spoiler
.

Därför tycker jag att det passar sig. Jag förstår i och för sig att storyn är av ringa betydelse, och att deras skeenden berättas parallellt med varann, men det är en subjektiv åsikt om hur man "bör" spela. Annars kan du gärna spela baklänges, dvs. Alien-Marine-Predator.
Alla har sina individuella vägar att gå till Gud, som jag brukar säga. :D

Postad 20 February 2010 - 19:53

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Predatorn presenterar berättelsen korrekt, varför planeten är viktig för konflikten. Man hör för första gången till om planetens historia och varför konflikten trappas upp, i och med "utomjordingarnas", människornas alltså, intrång skändar deras heliga mark. Efter det får vi den famösa

Spoiler
som en maffig introduktionsscen. Predatorn är också enklast (tydligen) att lira med. I alla fall så anser jag att spelet i stort introduceras genom predatorn, då
Spoiler

Sedermera har vi kolonisterna, som introduceras kort efter
Spoiler
. De ska undersöka varför allt har skett, mest på grund av predatorn, och man får även plocka upp
Spoiler
, som kommer att förklara
Spoiler
.

Alien knyter ihop det hela då man hamnar lite efter de två andra rasernas tidpunkt i den gemensamma historian. Den Alien man styr är kontrollerad av
Spoiler
, som drar berättelsen framåt. Kampanjen slutar med att
Spoiler
.

Därför tycker jag att det passar sig. Jag förstår i och för sig att storyn är av ringa betydelse, och att deras skeenden berättas parallellt med varann, men det är en subjektiv åsikt om hur man "bör" spela. Annars kan du gärna spela baklänges, dvs. Alien-Marine-Predator.
Alla har sina individuella vägar att gå till Gud, som jag brukar säga. :)

Tack för infon. Jag skall följa ditt råd och prova att köra i den ordningen :rolleyes:

Postad 20 February 2010 - 20:29

Lulle_Bulle
  • Lulle_Bulle
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om spelet faktiskt. Jag har precis tagit mig igenom Marine ( på PC) och det var underhållande. Började spela lite smått på Predator men saknade att känna mig som en kanin som var påväg att bli våldtagen stup i kvarten :rolleyes:

Multiplayer är som tidigare sagt totalt kaos för det mesta :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.