Kommentarer till Den färdiga Hi-fi´n... typ*ALLT SÅLT* snyft? av JonnyVT
Postad 11 December 2009 - 16:27
Men jag gillar inte rummet i sig, med absorbenterna ser det inte riktigt klokt ut...
Postad 11 December 2009 - 17:07
Postad 11 December 2009 - 17:10
Precis, har bara som Ingenjör Öhman sagt, eller så bra det går iaf...
Absorbenterna skall kläs iofs... bara jag får tummarna ur...
Postad 11 December 2009 - 19:45
Funderar på att byta till tvåkanal och piP är en av högtalarna jag funderar på att köpa.
Vad är det för högtalarstativ du har?
Postad 11 December 2009 - 19:51
Postad 11 December 2009 - 22:17
Jätte tråkigt, verkligen...Tråkigt för dej Falcy, då kan du inte köpa piP eftersom dom kräver dämp för att spela bra.. F.ö gillar jag din rigg Jonny, grymt!
Grejen är ju den att man kan ju faktiskt fixa till sina absorbenter så det ser OK ut.
Precis som Jonny också skrev att han nu skulle göra.
Postad 11 December 2009 - 22:32
Jenz1992: Överdelen av stativet är köpt av Ingenjör Öhman, resten är hemsnickrat.
Sikkfisk: Har du vägarna förbi Gävle så är du välkommen upp på en lyssning.
Postad 15 December 2009 - 12:10
Imponerande hifi hos dig! precis så som jag skulle vilja haft... =)
Postad 17 December 2009 - 18:29
// Mats
Postad 17 December 2009 - 20:19
lite overkill... men vafan... kul ju
Postad 17 December 2009 - 20:31
Sikkfisk: Har du vägarna förbi Gävle så är du välkommen upp på en lyssning.
Tackar för inbjudan men jag får försöka hitta ino lite närmare. Bor i kil-värmland. Blir en bit att åka. Men än en gång, riktigt fina grejer du sitter med.
Postad 18 December 2009 - 23:40
bra med kräm till dina piP, det gillas =P
Postad 03 January 2010 - 12:45
Väl mött!
Postad 03 January 2010 - 16:16
Tycker faktiskt det låter "finare" nu.. eller va jag nu ska skriva.
Postad 05 January 2010 - 21:42
Postad 05 February 2010 - 20:35
Är du nöjd med CD-Spelaren? Jag är sugen på en sådan
Och jag gillar HIFI-Racket, är lite sugen på en sådan också... Fast till nästa lgh (beroende på planlösning m.m.)
Postad 05 February 2010 - 23:03
Å jo, racket är sAweet
Postad 21 February 2010 - 18:19
Flådda katter ser man inte så ofta
Postad 22 February 2010 - 17:52
Postad 22 February 2010 - 18:40
Postad 22 February 2010 - 21:38
Ska hitta någe nytt å pilla in stereon i bara... sen är jag nöjd... igen.. ett tag
Postad 26 February 2010 - 23:50
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
57 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?