Kommentarer till Nästa steg i livet. av Swecco
Startad av
MR-ETM
, Feb 23 2010 16:47
28 svar till detta ämne
Postad 25 February 2010 - 17:01
Riktigt snyggt! Får man fråga vars du köpt soffan och vad den heter?
Postad 25 February 2010 - 18:56
Den är köpt på Miomöbler. Heter Sitdown. Kan ladda upp en bild som visar soffan ytterligare med gamla soffbordet!
Postad 17 March 2010 - 04:39
schysst blandning av svart och vitt inredningsmässigt Thyrsson! Ska själv flytta nu under sommaren, söker lägehet efter möbler och elektronik och inte tvärtom 
Ang. högtalarna så tror jag inte de tilltalar mig riktigt eftersom jag vill ha lite mer djup i en stereosetup med en HK980 som hjärta.
Det står väl mellan:
Dynavoice M65 EX
Canton Chrono
Monitor Audios RX8or eller något annat i liknande stil om jag finner något begagnat.
Jag är ju student på heltid nu så det flyger ju tyvärr inte in cash ^^
men något ska jag nog fixa, återkommer med bilder framåt hösten när setupen är klar
Ang. högtalarna så tror jag inte de tilltalar mig riktigt eftersom jag vill ha lite mer djup i en stereosetup med en HK980 som hjärta.
Det står väl mellan:
Dynavoice M65 EX
Canton Chrono
Monitor Audios RX8or eller något annat i liknande stil om jag finner något begagnat.
Jag är ju student på heltid nu så det flyger ju tyvärr inte in cash ^^
men något ska jag nog fixa, återkommer med bilder framåt hösten när setupen är klar
Postad 23 March 2010 - 17:24
Oj, oj,oj vad läckert! Mycket fint system, och supersnygga bilder. Topp!
Postad 23 March 2010 - 17:51
Tack för alla svar. Tach Kenny för bra respons. Dessa lirar konstigt nog förvånadsvärt djupt. Vi är många på mediamarkt som är förvånade över dessa högtalare. TLA och MatsE tack för kommentarer!
Postad 23 March 2010 - 18:01
det här gillar jag! riktigt snyggt och cleant inrett med lagom möbler och annan inredning. snygga färgerkombinationer och härligt rum i allmänhet. soffan ser sjukt nice ut, det blir en liknande för oss när det blir större lägenhet. snyggt fotat och härliga bildkompositioner, synd bara att vissa bilder blir förvrängda här. men ett toppen härligt rum! men jag saknar lite mer texter till bilderna men du får ändå en 9a av mig! 10an kommer när du fixar till dom förvrängda bilderna och skriver lite mer info till dina bilder och galleriet för övrigt.
Postad 23 March 2010 - 18:37
tack för respons rayDreamer. har lagt till en del text på mina bilder och ja förstår dig, de e nog roligare att kolla på mitt album när det finns bildtexter.
Postad 23 March 2010 - 23:37
Jo visst tycker jag det, men det där är bara historia då det är bilder på det jag hade för 5-6år sedan. Är inne på mitt nionde högtalarpar sedan dess så visst är det bara att hålla med 
Mvh Per
Mvh Per
Postad 25 March 2010 - 17:09
Dina Quadral är verkligen läckra och ovanliga häromkring. Antar att MediaMarkt hade dom?
Postad 29 March 2010 - 20:02
Skönt att se fler medlemmar med en förkärlek för färg och form. Jag gillar dina små stilleben och kompositioner av bilder, det märks att du har lite av ett tränat öga.
Postad 29 March 2010 - 20:13
fantastiskt snyggt album för det första! Mycket snyggt har du det hemma oxå ser vi ju här!
Postad 31 March 2010 - 05:13
Hoppas att allt är bra. Audio Pro gör väldigt fina subbor som Level 110, men som jag antar går att klä om i vinylplast för att matcha dina högtalare. Velodyne gillar jag väldigt mycket och deras SPL-800i är fenomenal för sitt pris och sin storlek. Mina stativare presterar så stort så att 800i skulle fått kämpa oförtjänt mycket, därför blev det den lite dyrare 1000i.
Postad 31 March 2010 - 09:01
Snyggt det blev med hyllorna
kul att "community:n" kan fylla lite nytta och sprida inspiration
Postad 08 April 2010 - 15:47
Fantastiskt vardagsrum. Systemet flyter in på ett mycket snyggt sätt.. Klart att Du ska ha en 10:a
Postad 27 July 2010 - 23:03
Kanonfint inrett vardagsrum, här skulle man gärna spendera en timma eller två(:
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?