Kommentarer till Nästa steg i livet. av Swecco
Startad av
MR-ETM
, Feb 23 2010 16:47
28 svar till detta ämne
Postad 25 February 2010 - 17:01
Riktigt snyggt! Får man fråga vars du köpt soffan och vad den heter?
Postad 25 February 2010 - 18:56
Den är köpt på Miomöbler. Heter Sitdown. Kan ladda upp en bild som visar soffan ytterligare med gamla soffbordet!
Postad 17 March 2010 - 04:39
schysst blandning av svart och vitt inredningsmässigt Thyrsson! Ska själv flytta nu under sommaren, söker lägehet efter möbler och elektronik och inte tvärtom 
Ang. högtalarna så tror jag inte de tilltalar mig riktigt eftersom jag vill ha lite mer djup i en stereosetup med en HK980 som hjärta.
Det står väl mellan:
Dynavoice M65 EX
Canton Chrono
Monitor Audios RX8or eller något annat i liknande stil om jag finner något begagnat.
Jag är ju student på heltid nu så det flyger ju tyvärr inte in cash ^^
men något ska jag nog fixa, återkommer med bilder framåt hösten när setupen är klar
Ang. högtalarna så tror jag inte de tilltalar mig riktigt eftersom jag vill ha lite mer djup i en stereosetup med en HK980 som hjärta.
Det står väl mellan:
Dynavoice M65 EX
Canton Chrono
Monitor Audios RX8or eller något annat i liknande stil om jag finner något begagnat.
Jag är ju student på heltid nu så det flyger ju tyvärr inte in cash ^^
men något ska jag nog fixa, återkommer med bilder framåt hösten när setupen är klar
Postad 23 March 2010 - 17:24
Oj, oj,oj vad läckert! Mycket fint system, och supersnygga bilder. Topp!
Postad 23 March 2010 - 17:51
Tack för alla svar. Tach Kenny för bra respons. Dessa lirar konstigt nog förvånadsvärt djupt. Vi är många på mediamarkt som är förvånade över dessa högtalare. TLA och MatsE tack för kommentarer!
Postad 23 March 2010 - 18:01