Telia Digital-TV: Fiber/ADSL? Nöjd/Missnöjd?
Postad 11 april 2010 - 19:03
Postad 12 april 2010 - 12:06
men jag saknar HD och jag har bara de fria kanalerna. Dessutom tycker jag innehållet i programbiblioteket, SVT är för tunnt! Jag använder huvudsakligen DVB-T (digital-tv via antenn). F.n. funderar jag på att skaffa mig DVB-S (satellit) för att få tillgång till HD. FotbollsVM hägrar.
Jag har 6-8Mbit på mitt bredbandsabb.
Redigerat av ansgar, 12 april 2010 - 14:18.
Postad 12 april 2010 - 14:13
Jag kom på en sak. Det hade kanske hade varit intressant att få med vilken hastighet ni med adsl har. Om det på något sätt har påverkat era svar. Well, nu är det för sent

Postad 14 april 2010 - 12:40
Postad 14 april 2010 - 13:17
Utifrån dom här svaren ser det ju ganska positivt ut. Inte riktigt det intrycket man får när man läser den officiella tråden IMO.
Det är ju ett klassiskt scenario att det oftast endast är de som är missnöjda som gör sin stämma hörd.
Dessutom är kriterierna för grovt satta i denna poll, det borde finnas fler steg. Som tex är ganska nöjd och är ganska missnöjd. Har själv ADSL 12-24 & 1963 box är överlag nöjd men stör mig på att textningen inte synkas vid inspelning på denna box. Men det gör mig inte helt missnöjd å kan dörför inte rösta på det. Det gör mig inte helt nöjd heller men hellre fria än fälla ;-)
Postad 14 april 2010 - 13:28
Det är ju ett klassiskt scenario att det oftast endast är de som är missnöjda som gör sin stämma hörd.
Dessutom är kriterierna för grovt satta i denna poll, det borde finnas fler steg. Som tex är ganska nöjd och är ganska missnöjd. Har själv ADSL 12-24 & 1963 box är överlag nöjd men stör mig på att textningen inte synkas vid inspelning på denna box. Men det gör mig inte helt missnöjd å kan dörför inte rösta på det. Det gör mig inte helt nöjd heller men hellre fria än fälla ;-)
Håller med 100 %, men ibland är det roligare att ha två extremalternativ

Postad 23 april 2010 - 10:01
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar