Kommentarer till Renovering med mediatänk av Kalledoo
Startad av
Kalledoo
, Aug 05 2010 21:11
10 svar till detta ämne
Postad 05 August 2010 - 21:11
Fått det väldigt fint. Sen som du säger, mattor och blommor så blir det mys pys. Mera färg på väggar. Snygg trappa och såklart mediaväggen är ypperligt snygg den med.
Postad 05 August 2010 - 22:17
Hehe mjo, väldigt mkt vitt, svart och ek nu 
Stilrent förvisso, men saknar myskänslan än så länge.. Väggarna är helt kala. Den gamla "konsten" vill inte riktigt passa in. Får tas efter hand. Har en tvättstuga att bygga också.
Stilrent förvisso, men saknar myskänslan än så länge.. Väggarna är helt kala. Den gamla "konsten" vill inte riktigt passa in. Får tas efter hand. Har en tvättstuga att bygga också.
Postad 06 August 2010 - 01:11
Tackar!
Visste ju att de skulle vara prisvärda.. Men med bi-amp på frontarna så dundrar de så att jag aldrig någonsin skulle få för mig att köpa till en sub..
Visste ju att de skulle vara prisvärda.. Men med bi-amp på frontarna så dundrar de så att jag aldrig någonsin skulle få för mig att köpa till en sub..
Postad 06 August 2010 - 07:54
Som du själv nämner så var du rädd att det skulle låta illa med högtalare i ett skåp. Det var min första tanke också när jag såg lösningen. Även om du tycker att det låter bra nu, hur låter det jämfört med om du ställer högtalarna på golvet?
Postad 01 February 2011 - 12:19
Strålande arbete! Har du möjligen bilder på när du byggde själva väggen? Ska ge mig på detta i annan skepnad mn skulle behöva se lite "regelverk" före ytskiktet!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
91 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?