Köp av platt-TV MAX 15.000kr
43 svar till detta ämne
Postad 12 December 2010 - 21:37
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hej, startade en fråga gällande köp i en annan tråd som jag fick svar i. Men med respekt till trådskaparen startar jag en ny tråd så dennes tråd inte tar fel väg. Frågeställning:Ska köpa mig en ny TV i storleken 46-47 tum för max 15.000kr. Vad är det egentligen som gäller, alltså denna tråd har gett en rätt ok inblick för en novis vad de olika teknikerna står för. Men om man tittar mer konkret, vilka modeller gäller? Om ni skulle bolla fram säg 2st Plasma alt. 2st LCD alt och 2st "LED" alt om det finns två alternativ överhuvud taget. Vilka skulle det då bli? Det skulle underlätta massvis att ha 4-6 konkreta TV apparater att titta närme på. Är detta möjligt? /Niklas Svar:Två riktigt bra mellanklassapparater är Panasonic G20 och LG PK 550N. Där har respektive apparat sina fördelar och nackdelar. Beror mkt på dina omgivning och vad du ska använda den till. 50 tum funkar med din budget. Ny fråga:Användningasområdet är det generella för en familj, det vanliga tv-tittandet en del filmtittandes allt ifrån Rorri racerbil och Cars för grabben till DVD och Bluray mig och frun. Spelmässigt så är det inte särskilt mycket, om något år så kanske grabben börjar lite med Nintendo Wii och liknande. Jag vill gärna ha möjligheten till att koppla in en hårddisk va USB för inspelning och ha internetuppkoppling. Då ja är tevksam till att satsa på ett hemmabioljud så får den gärna ha ett ok ljud. Möjligtvis investerar jag i en "limpa" då det räcker mer än gott för oss. Vad tror ni om Samsung PS50C7705, LG 50PX950N, LGPK950N eller Panasonic TX-P46VT20 ?? Eller frågan ska väl vara gällande VT20, vad är skillnaden mot G20? Ja där är vi just nu.... Vad säger ni om ovan? Har faktiskt börjat böja mig för tanken att köpa en plasma. Är det rätt?
Postad 12 December 2010 - 22:05
MartinP666
-
MartinP666
-
Beroende
-
-
1202 inlägg
Hej,
startade en fråga gällande köp i en annan tråd som jag fick svar i. Men med respekt till trådskaparen startar jag en ny tråd så dennes tråd inte tar fel väg.
Frågeställning: Ska köpa mig en ny TV i storleken 46-47 tum för max 15.000kr. Vad är det egentligen som gäller, alltså denna tråd har gett en rätt ok inblick för en novis vad de olika teknikerna står för. Men om man tittar mer konkret, vilka modeller gäller? Om ni skulle bolla fram säg 2st Plasma alt. 2st LCD alt och 2st "LED" alt om det finns två alternativ överhuvud taget. Vilka skulle det då bli? Det skulle underlätta massvis att ha 4-6 konkreta TV apparater att titta närme på. Är detta möjligt?
/Niklas
Svar: Två riktigt bra mellanklassapparater är Panasonic G20 och LG PK 550N.
Där har respektive apparat sina fördelar och nackdelar. Beror mkt på dina omgivning och vad du ska använda den till. 50 tum funkar med din budget.
Ny fråga: Användningasområdet är det generella för en familj, det vanliga tv-tittandet en del filmtittandes allt ifrån Rorri racerbil och Cars för grabben till DVD och Bluray mig och frun. Spelmässigt så är det inte särskilt mycket, om något år så kanske grabben börjar lite med Nintendo Wii och liknande.
Jag vill gärna ha möjligheten till att koppla in en hårddisk va USB för inspelning och ha internetuppkoppling. Då ja är tevksam till att satsa på ett hemmabioljud så får den gärna ha ett ok ljud. Möjligtvis investerar jag i en "limpa" då det räcker mer än gott för oss.
Vad tror ni om Samsung PS50C7705, LG 50PX950N, LGPK950N eller Panasonic TX-P46VT20 ?? Eller frågan ska väl vara gällande VT20, vad är skillnaden mot G20?
Ja där är vi just nu.... Vad säger ni om ovan? Har faktiskt börjat böja mig för tanken att köpa en plasma. Är det rätt?
Köp en G20, eller en V20 om budgeten räcker till det. VT20 är ungefär samma som V20 fast med 3D-stöd och aningen sämre bild i övrigt. Om inte 3D är ett måste så ta G/V20 istället. Förutsatt att du kan tänka dig en 50"-apparat istället för 46-47. LED i prisklassen 15.000 kr är tyvärr inte mycket att hänga i granen.
Postad 12 December 2010 - 23:20
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
50 eller 46-47 spelar ingen roll alls. Har också förstått att man ska hålla dig borta från "fake-LED" så plasma känns mest troligt nu efter jag läst lite. Ska jag tolka det som att jag ska lägga Samsung och LG åt Sidan? Även LGs 950?
Postad 12 December 2010 - 23:47
Unregistereda51afe9b
-
Unregistereda51afe9b
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Om du är på hugget, Panasonic TX-P50V20E(demo) för 11.685 SEK InwarehouseBeställde just en själv, de hade två.
Postad 12 December 2010 - 23:48
MartinP666
-
MartinP666
-
Beroende
-
-
1202 inlägg
50 eller 46-47 spelar ingen roll alls. Har också förstått att man ska hålla dig borta från "fake-LED" så plasma känns mest troligt nu efter jag läst lite. Ska jag tolka det som att jag ska lägga Samsung och LG åt Sidan? Även LGs 950?
Samsung och LG kan nog vara OK, men det kan jag inte gå i god för. De har även lite sämre svärta och mer problem med IR (tillfälliga s.k. inbränningar).
Postad 13 December 2010 - 10:37
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
jag är i samma sits som du o väljer egentligen numer mellan G och V20 ...
tittade på dessa två jämte varandra o kunde faktiskt inte avgöra vilken som va bättre , på vilket sätt osv ...
tyckte G20 visade en ganska bra bild den också faktiskt ...
kan vara så att mitt öga är otränat ...
tittade på National Geographics HD iofs , men dom visade en massa blandat där ...
Postad 13 December 2010 - 16:55
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Om du är på hugget, Panasonic TX-P50V20E(demo) för 11.685 SEK Inwarehouse Beställde just en själv, de hade två.
Låter som en bra pris, har du pratat med dem så du vet skickat? Har de bara stått i utställnigen eller har de vart uppmonterade? Får du hämta den någonstans eller skickad till dig? jag är i samma sits som du o väljer egentligen numer mellan G och V20 ... tittade på dessa två jämte varandra o kunde faktiskt inte avgöra vilken som va bättre , på vilket sätt osv ... tyckte G20 visade en ganska bra bild den också faktiskt ...
kan vara så att mitt öga är otränat ... tittade på National Geographics HD iofs , men dom visade en massa blandat där ...
Tror ärligt talat att jag skulle ha viss problem med det jag med, men då dessa TV apparater verkar vara ett schysst köp så tror jag den kommer motsvara önskemålen från gemeneman.
Postad 13 December 2010 - 18:20
Unregistereda51afe9b
-
Unregistereda51afe9b
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Låter som en bra pris, har du pratat med dem så du vet skickat? Har de bara stått i utställnigen eller har de vart uppmonterade? Får du hämta den någonstans eller skickad till dig?
Den är skickad. Jag valde avhämtning i Uppsala vilket är närmast för mig och mycket billigare än hemtransport. Jag har inte frågat om skicket utan köpte väl lite på chans. Tror att om det fanns några direkta fel hade de angett det i annonsen.
Postad 13 December 2010 - 21:11
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Opponera att det blir en Pana plasma. Är det fördelaktigt att köpa en Pana Blueray då?
har läst om en dongel, behövs det för att få internet i tvn?
Redigerat av Mayhem77, 13 December 2010 - 21:12.
Postad 13 December 2010 - 21:26
mats2442
-
mats2442
-
Användare
-
-
207 inlägg
På LCD sidan skulle jag säga Samsungs LE46C6XX.
Led så ska det vara vacklit så möjligen sharp 705S om det går att hitta fortfarande. 700 är inte dum men lite väl trött i elektroniken tycker jag
Postad 13 December 2010 - 21:32
mats2442
-
mats2442
-
Användare
-
-
207 inlägg
På LCD sidan skulle jag säga Samsungs LE46C6XX.
Led så ska det vara vacklit så möjligen sharp 705S om det går att hitta fortfarande. 700 är inte dum men lite väl trött i elektroniken tycker jag
Postad 29 December 2010 - 23:09
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1676 inlägg
Varför är LED så vackligt som alla säger? Jag har ju nyss beställt en Samsung 55C6005?
Jag tycker ju bilden verkar vara överlägsen en vanlig plasma eller lcd? Eller är jag helt ute och cyklar? Det känns ju lite sådär när ni börjar prata illa om "fake-led" på det där viset.. är bilden verkligen bättre på plasmorna?
/G
Postad 30 December 2010 - 00:30
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Jag undrar inte varför LED/LCD är vackligt. Jag undrar vad "vackligt" betyder? Är det något lokalt? Aldrig hört det tidigare.
Mayhem77: Varför ska vi opponera emot att du ska köpa Panasonic plasma?
Postad 30 December 2010 - 06:22
Unregistered142c6c5d
-
Unregistered142c6c5d
-
Lärjunge
-
-
299 inlägg
OM du nu skulle kika på "FuskLED" så skulle jag rekomendera Philips... Netonnet har ett kanonpaket just nu ! http://www.netonnet....00/142814.3114/Köpte själv ett sån´t paket efter att ha haft både LG (55LE550N) och Samsung (UE556005) 55" hemma och provat, jag blev aldrig kompis med dom men med Philipsen är det helt annorlunda. Klockren bild, efter en del pillande, snygg som få, otrolig svärta och en Blu-Ray på köpet... Har inte testat 3D funktionen än, men jag ser inte det som prio 1. Det enda man kan klaga liiiite på är att menyerna är lite sega på Philipsen, i övrigt är den underbar ! Bara mitt lilla tips i TV-djungeln ! // Jörgen
Postad 30 December 2010 - 08:36
peppelito
-
peppelito
-
Veteran
-
-
2261 inlägg
Varför är LED så vackligt som alla säger? Jag har ju nyss beställt en Samsung 55C6005?
Clouding är väl det enkla och självklara svaret. Speciellt Samsungs edge-led är drabbade av detta fenomen. Kanske är det en sanning med modifikation. Att Samsung nämns så ofta i samband med clouduing kan ju också hänga ihop med att de haft edge-led på menyn längst av alla tillverkare. Det borde ju iofs innebära att de lärt sig något och blivit bättre, men tyvärr verkar det inte vara så. Självklart varierar det från ex till ex, men tyvärr verkar det vara ett lotteri. Hoppas att ditt ex tillhör kategorin med mild eller ingen clouding alls...  //P
Postad 30 December 2010 - 11:00
Hardware guy
-
Hardware guy
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Jag undrar inte varför LED/LCD är vackligt. Jag undrar vad "vackligt" betyder? Är det något lokalt? Aldrig hört det tidigare.
Tryckfelsnisse några inlägg upp, skulle vara backlit. Meningen blir då förståelig "Led så ska det vara backlit så möjligen sharp 705S om det går att hitta fortfarande." Då tjockleken, eller rättare sagt avsaknad av tjocklek är ett enkelt sätt att marknadsföra en ny TV så går utvecklingen mot förre bakbelysta och fler kantbelysta.
Postad 30 December 2010 - 13:37
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
OK, tryckfel köper jag. Men det är ju konstigt att andra i tråden också skriver "vackligt". Jaja, nog om det, är ju en del OT.
Postad 31 December 2010 - 16:15
dgordon
-
dgordon
-
Forumräv
-
-
671 inlägg
jag är i samma sits som du o väljer egentligen numer mellan G och V20 ... tittade på dessa två jämte varandra o kunde faktiskt inte avgöra vilken som va bättre , på vilket sätt osv ... tyckte G20 visade en ganska bra bild den också faktiskt ...
kan vara så att mitt öga är otränat ... tittade på National Geographics HD iofs , men dom visade en massa blandat där ...
Jag såg på specen att V20 har fläktar men inte G20..? Kan V20 bli så mycket varmare att fläktar behövs - varför det?
Postad 31 December 2010 - 19:06
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
oooofan , det hade jag faktiskt ingen aning om ...
men bildmässigt kunde jag inte se någon större skillnad
Postad 05 January 2011 - 23:48
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Sorry, måste vart trött i huvudet. Menade Ponera.... Kan i samma veva berätta att jag nu beställt en Panasonic G20 50" och får den förhoppningsvis på fredag men troligtvis nästa vecka. Om man skulle investera i en bluray spelare till denna TV. Har ni några rekommendationer? Fick tips om Denons nya DBP-1611UD, vad tror ni om den? Något bättre förslag? En ytterligare fråga när jag ändå är igång. Om jag skulle köpa högtalare men inte vill ha ett hemmabiosystem utan två mindre och smidiga högtalare vid tv'n och en subbas. Har ni några rekomendationer?
Postad 06 January 2011 - 00:22
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Sorry, måste vart trött i huvudet. Menade Ponera.... Kan i samma veva berätta att jag nu beställt en Panasonic G20 50" och får den förhoppningsvis på fredag men troligtvis nästa vecka.
Om man skulle investera i en bluray spelare till denna TV. Har ni några rekommendationer? Fick tips om Denons nya DBP-1611UD, vad tror ni om den? Något bättre förslag?
En ytterligare fråga när jag ändå är igång. Om jag skulle köpa högtalare men inte vill ha ett hemmabiosystem utan två mindre och smidiga högtalare vid tv'n och en subbas. Har ni några rekomendationer?
PS3 är en mycket bra BD-spelare och du får en spelkonsoll på köpet.
Postad 06 January 2011 - 23:41
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Är G20 en bra spelskärm?
Har ett Xbox och ett Wii... Hmm ja kanske PS3 kan vara på sin plats med 
Om inte ett PS3 finns det något annat tips på en Bluray spelare?
Postad 07 January 2011 - 09:54
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
G20 ska vara en bra skärm till spel va jag förstått ... så det är bara ut och hugga tag i en !
Postad 07 January 2011 - 11:02
Hitman TheSwede
-
Hitman TheSwede
-
Forumräv
-
-
561 inlägg
Köp en beg Pioneer 50" så har du den bästa tven som finns.Är själv på jakt efter en 50" och har pratat med alla butiker i stan och frågar om 50" och säger att jag vill ha en tv som är bättre än min 42" pioneer.då svarar dom att det finns inte utan att jag ska vara glad att jag har en pioneer.
Postad 07 January 2011 - 14:22
_Lucifer_
-
_Lucifer_
-
Forumräv
-
-
857 inlägg
Köp en beg Pioneer 50" så har du den bästa tven som finns.Är själv på jakt efter en 50" och har pratat med alla butiker i stan och frågar om 50" och säger att jag vill ha en tv som är bättre än min 42" pioneer.då svarar dom att det finns inte utan att jag ska vara glad att jag har en pioneer.
Låt säga att han får tag i en begagnad Pioneer som kanske är 3-4 år gammal?! Dagens TV har en livslängd på ca: 5 år +- något år. Ingen riktigt bra affär när man ser vad de flesta vill ha för sina gammla Pio-plasmor. Men visst... får han en för ett par tusenlappar och har möjlighet att frakta den så kan det vara en idé.
Postad 07 January 2011 - 16:53
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Jag tycker ju bilden verkar vara överlägsen en vanlig plasma eller lcd? Eller är jag helt ute och cyklar? Det känns ju lite sådär när ni börjar prata illa om "fake-led" på det där viset.. är bilden verkligen bättre på plasmorna?
/G
LED är the devil! Clouding, halos och undermålig svärta. Närru. Ingen lamplösning kommer innanför de här dörrarna i dagsläget.
Postad 09 January 2011 - 12:53
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Skärmen är redan inköpt, det vart som sagt en G20 50" det var frågan om Bluray vilket gjorde att vi kom in på PS3 och om skärmen vad bra för spel.
Men jag tror det blir en Pana Bluray eller Denons nya.
Postad 09 January 2011 - 13:05
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Skärmen är redan inköpt, det vart som sagt en G20 50" det var frågan om Bluray vilket gjorde att vi kom in på PS3 och om skärmen vad bra för spel.
Men jag tror det blir en Pana Bluray eller Denons nya.
Finns det någon anledningen att köpa en separat blu-ray-spelare när man kan köpa ett PS3 och få en konsoll, blu-ray-spelare och media streamer i ett?
Postad 09 January 2011 - 13:13
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Finns det någon anledningen att köpa en separat blu-ray-spelare när man kan köpa ett PS3 och få en konsoll, blu-ray-spelare och media streamer i ett? 
Ja, PS3 låter en hel del så folk som är känsliga för störande ljud bör inte köpa ps3. Annars är ps3 en bra spelare. Den saknar dock vettig fjärr det får man köpa extra.
Postad 09 January 2011 - 13:21
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Ja, PS3 låter en hel del så folk som är känsliga för störande ljud bör inte köpa ps3. Annars är ps3 en bra spelare. Den saknar dock vettig fjärr det får man köpa extra.
Ja, den låter visserligen en del, men har man på ljudet till TV:n så hörs det ju inte. Inte många som tittar på film utan ljud misstänker jag. Äldre modeller av PS3 led dock av värre ljud enligt mig, på nivå med xbox. Vi har en PS3 som i princip bara använder för att strömma film och titta på blu-ray. Blir något spel som singstar eller annat tjafs nån kväll när vi har vänner över. Annars väldigt lite spelande.
Postad 09 January 2011 - 13:23
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Jag har den första ps3an som släpptes i USA. Den låter som en hårtork ungefär
Postad 09 January 2011 - 13:24
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Bah, då förstår jag dig. Den går ju dock inte att köpa idag.
Postad 09 January 2011 - 15:10
Toni81
-
Toni81
-
Användare
-
-
157 inlägg
Sorry, måste vart trött i huvudet. Menade Ponera.... Kan i samma veva berätta att jag nu beställt en Panasonic G20 50" och får den förhoppningsvis på fredag men troligtvis nästa vecka.
Om man skulle investera i en bluray spelare till denna TV. Har ni några rekommendationer? Fick tips om Denons nya DBP-1611UD, vad tror ni om den? Något bättre förslag?
En ytterligare fråga när jag ändå är igång. Om jag skulle köpa högtalare men inte vill ha ett hemmabiosystem utan två mindre och smidiga högtalare vid tv'n och en subbas. Har ni några rekomendationer?
mkt bra val...har Panna jag med och jag är mkt nöjd...förrutom en Stor, eller snarare liten detalj..köpte en 42 tummare...men det är drygt ett år sedan...då man va dummare än nu  , så nästa blir 50 tum...rätt lagom storlek från 3 meters avstånd...
Postad 09 January 2011 - 15:14
Unregistered6df60672
-
Unregistered6df60672
-
Veteran
-
-
1811 inlägg
Mindre än så går inte... Tycker min 50" från 3 m är lite för liten...
Postad 09 January 2011 - 16:57
magi
-
magi
-
Forumräv
-
-
681 inlägg
Ja, den låter visserligen en del, men har man på ljudet till TV:n så hörs det ju inte. Inte många som tittar på film utan ljud misstänker jag. Äldre modeller av PS3 led dock av värre ljud enligt mig, på nivå med xbox.
Vi har en PS3 som i princip bara använder för att strömma film och titta på blu-ray. Blir något spel som singstar eller annat tjafs nån kväll när vi har vänner över. Annars väldigt lite spelande. 
Angående PS3 och oljud så kan jag bara säga att ljudnivån måste varjera från spelare till spelare, för min är riktigt tyst, och jag har den första modellen, och kan bara höra den när allt annat ljud är av, och jag brukar vara känslig för saker som ska vara tysta men låter.
Postad 09 January 2011 - 19:06
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Angående PS3 och oljud så kan jag bara säga att ljudnivån måste varjera från spelare till spelare, för min är riktigt tyst, och jag har den första modellen, och kan bara höra den när allt annat ljud är av, och jag brukar vara känslig för saker som ska vara tysta men låter.
Mjo, mitt är också tyst. Borde väl i och för sig innebära att det bara är att byta fläkten själv till en tystare i värsta fall?
Postad 09 January 2011 - 20:41
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Enda anledning till att jag funderar på en separat är att om jag köper en Panna Bluray kan jag ånjuta en fjärr.
Denons ska tydligen vara jäkligt bra och snabb och det är anledningen till att jag funderar på den.
Postad 09 January 2011 - 21:17
Tigerofsweden
-
Tigerofsweden
-
Beroende
-
-
1356 inlägg
köp en Logitech Harmony eller nått och koppla in alla i den ? kan man inte göra så ...
Postad 09 January 2011 - 22:39
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hur menar du?
För tillfället har jag varken sep. Bluray eller PS3
Postad 09 January 2011 - 22:52
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Hur menar du? För tillfället har jag varken sep. Bluray eller PS3
Börja med fjärren och komplettera med pryttlar att styra.
Postad 09 January 2011 - 23:24
Unregistered612e640a
-
Unregistered612e640a
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Ahh, sorry nu fattar jag att Logitech Harmony är en universal fjärr.
Ja det är ju ingen dum ide heller 
Kan den styra en PS3??
Redigerat av Mayhem77, 09 January 2011 - 23:25.
Postad 09 January 2011 - 23:28
Unregistered1254
-
Unregistered1254
-
Guru
-
-
5090 inlägg
Det är riktigt smidigt. Särskilt eftersom man kan programmera den, typ "se TV", så slår den igång digitalbox, TV och kanske någon till grej, samt rattar till något extra på TV:n. Eller "se film" så slår den igång projektorn, receivern osv. Kan den styra en PS3??
Bra fråga.
Postad 11 January 2011 - 11:35
Unregistereda36222a7
-
Unregistereda36222a7
-
Rookie
-
1 inlägg
Ahh, sorry nu fattar jag att Logitech Harmony är en universal fjärr. Ja det är ju ingen dum ide heller  Kan den styra en PS3??
Denna löser nog problemet, jag har inte provat själv. http://www.dustin.se...;intcmp=bus_con/Vidamic
Postad 11 January 2011 - 11:39
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Det är riktigt smidigt. Särskilt eftersom man kan programmera den, typ "se TV", så slår den igång digitalbox, TV och kanske någon till grej, samt rattar till något extra på TV:n. Eller "se film" så slår den igång projektorn, receivern osv.
Bra fråga.
Nej. PS3 har ingen IR-mottagare. Denna löser nog problemet, jag har inte provat själv. http://www.dustin.se...;intcmp=bus_con
/Vidamic
Nice
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|