Kommentarer till HTPC - Omaura TT + AMD FUSION E350 av Addeus
Startad av
Addeus
, Jul 08 2011 20:33
8 svar till detta ämne
Postad 10 July 2011 - 11:11
Datorn är helt passivt kylt så ljudnivån är mer eller mindre 0. Det enda man hör är hårdisken läsa ibland men det är en mycket tyst disk så det är knappt man hör det ens...
Postad 10 July 2011 - 18:52
Känns som ett onödigt stort chassi i min mening. Förstår inte varför man skulle välja detta framför Compucase-chassit som syns på två av dina bilder.
Postad 10 July 2011 - 19:33
Men du?
Finns Omaura kvar som varumärke? Trodde dom hette Karma numera? Var köpte du chassit. Skulle nämligen behöva den lilla OLED skärmen till mittTF8 chassi.
Finns Omaura kvar som varumärke? Trodde dom hette Karma numera? Var köpte du chassit. Skulle nämligen behöva den lilla OLED skärmen till mittTF8 chassi.
Postad 10 July 2011 - 19:47
cyx. Han verkar ha egen butik.
Jag är på väg att köpa ett sådant här chassi på hans webbutik. Stort eller inte.
Snyggt som fasen är det iaf. Har sneglat på det i flera år. Frågan är om det inkluderar alla "tillbehör"?
Har beställt ett Ace Proton chassi till min lilla burk. Men funderar på ett sånt här istället. Frågan är bara vad slutsumman blir i så fall.
Jag är på väg att köpa ett sådant här chassi på hans webbutik. Stort eller inte.
Snyggt som fasen är det iaf. Har sneglat på det i flera år. Frågan är om det inkluderar alla "tillbehör"?
Har beställt ett Ace Proton chassi till min lilla burk. Men funderar på ett sånt här istället. Frågan är bara vad slutsumman blir i så fall.
Redigerat av twebbas, 10 July 2011 - 19:56.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
146 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?