Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tv4 missbrukar sina kanaler och program !

37 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 24 November 2011 - 03:30

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Nu har jag retat mig länge nog och det verkar aldrig ta slut
så jag var tvungen att starta denna tråden att avreagera mig i :)

Det började med att Blue Bloods plötsligt försvann från Tv4 HD och sedan dök upp i deras "nya" Sjuan. Missade ett par avsnitt på grund av jag har noll koll på vad som går i den annars sunkiga kanalen.

Varför då lägga en sådan superserie i den kanalen ?
Jo, så klart för att de vill att vi skall få upp ögonen för kanalen och då är det ju marknadsföringsmässigt rätt att göra så. På kort sikt !

Nu sabbade de en bra serie som annars sänds i HD i resten av världen :angry:
för att sända den i 3 mbit och dåligt ljud.

Sedan gjorde de samma sak med Fotbollslandskamperna mot Danmark och England
Som tur är, kunde jag se båda på dansk tv i HD

Nu idag började GLEE säsong två, en för många ungdomar bra serie
För det första har man väntat i snart i ett år med att sända andra säsongen och sedan gör sig inte denna HD serie rättvisa i Sjuan. Dessutom förlorar man 5:1 ljudet som man annars får i HD kanalen. Det är ju en musik serie :huh:

Naturligtvis kommer detta att fortsätta för att de skall fylla ut sina skitkanaler med bra program. De kan inte fylla sin HD kanal med HD program och så gör de så här.

Vi kommer att bli ett U-Land när det gäller HD kanaler.
Vi har mindre HD kanaler än både Danmark och Norge och inte nog med det.
Länder i FD Östeuropa har fler nationella HD kanaler än vad vi har i Sverige.
Ok. det finns ju 1,2,3,4 och 5 hos Boxer, men vill man har Boxer ?
Nej, det vill man inte om man en gång vant sig vid parabol eller bättre kabeltv

Tv4 har vuxit sig förstora och de startar nya kanaler eller köper de kanaler varje halvår.
Men de har inte program att fylla dom med.
Bättre hade varit om de istället satsade på 3 HD kanaler för vanlig tv och 2 HD kanaler för sport. De har visserligen 2 HD sportkanaler hos Canal+, men den ene sänder nästan aldrig.
Deras filmkanal Tv4 Film är så dålig att jag aldrig sett en hel film på den kanalen

Tror inte de ändrar sig från kvantitet till kvalitet om man inte säger ifrån
Men det räcker inte med att bara jag skriver till dom och klagar, det måste till mer.

Så hjälp mig nu att fylla denna tråden, så att jag sedan kan skicka länken till deras
"tittarombudsman" så att de kanske kan inse att de är på helt fel spår

Oj, vad skönt det var att avreagera sig :wacko:

Postad 24 November 2011 - 03:49

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Okej, här kommer ytterligare negativa aspekter:

1, Finns det ngn kanal, bortsett ifrån tv3, som kan förstöra sportsändningar lika mkt som TV4? Inte nog med all reklam, dom ska även ha reportage ifrån spelarbänkar mm. Kommer själv ihåg när den mindre intelligenta Patrik Ekwall skulle intervjua hanbollspelare som satt på bänken mitt under match i ett mästerkap. Hur korkat får det bli?

Tv4 har enligt mig bidragit till att döda intresset för ishockey och handboll i och med sina idiotsändningar. Att dessutom hausa upp diverse VM matcher till skyarna gör inte saken bättre. För vem bryr sig egentligen om ett VM guld i ishockey numer? Tom de gamla hederliga matcherna mot finnarna är ju totalt ointressant nuförtiden. Trots det får tv4 det hela att verka som att det är jordens mest klassiska hockeydrabbning...

Och när vi ändå talar sport. Kan inte tv4 se till att få bort åtminstone hälften av alla skåningar ifrån sporten. I början för ca 12 år sedan kunde man tycka att det var lite charmigt med alla skåningar. Sedan följde en tid då man bara blev irriterad på den hemska dialekten. Inte blev det bättre av att den där Gynning bruden pratade skånska och visade sig ha annat än celler i huvudet. Man drog helt enkelt paraleller helt omedevetet, fråga mig inte varför. Därefter följde en period då man egentligen bara ville bojkotta tv4 och alla skåningar. Nu har jag dessvärre nästan slutat bry mig, vilket i och för sig är ett sundhetstecken, men då och då blir jag faktiskt fortfarande lite irriterad och byter gärna kanal.

Har vi inte sett nog av Jidhe nu också... Han borde byta tillbaks till svt istället och ta hand om bollibompa. Det är hans rätta element. För at få bra sportkommentatorer krävs det att vi sneglar på SVT eller guldkanalen framförallt annat, nämligen NBC (usa) eller ESPN. Där har vi bra sportkommentatorer, no shit sherlock....

G

Postad 24 November 2011 - 03:56

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Mitt strå till stacken är att jag undviker helt och hållet den här kanalen (tv4) sedan de började lägga in reklam pauser mitt i Arkiv-X avsnitten och det är då ett tag sedan det skedde.

Kvalitet serier går på SVT, Canal +, Viasat och History HD samt BBC HD nånting.

TV4 är en b-kanal och kollar mer eller mindre aldrig på den, senast var väl nån enstaka vm fotbolls mach 2010.

urk!

Postad 24 November 2011 - 10:31

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Håller med i det mesta här faktiskt.

Har inte kollat på svensk tv på väldigt länge, förutom lite sköna serier som 2½ men, Scrubs, Simpsons, How I Met Your Mother, Married with Children, Cheers osv på 6an.

Svensk tv är helt enkelt under all kritik, vi är som ni säger ett u-land när det gäller tv.

Postad 24 November 2011 - 11:13

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
TV4 + sport = KATASTROF
Är väl bara kolla historiskt hur dom misslyckats med allt. Det började med att dom köpte upp gamla hederliga tipsextra och då visade PL på lördagar, detta tappade dom och visade då Championship istället. Det tappade dom också och började visa damfotboll istället...

Sedan köper Tv4 upp Canal+, inte trodde man att dom kunde sabba även detta men jo då, då tappar man PL igen!!! Nåväl, dom har ju hockeyn (elitserien) och allsvenskan i fotboll kvar. Det har alltid funkat bra på Canal+ så det kan dom ju inte sabba iaf? Jo, självklart kan man det (iaf för mig).
Jag tittar ALLTID på eftersändningen av hockey'n på vardagar. Matchen går live 19.00 men eftersändning 22.00 så har det ALLTID varit...innan TV4 kom in i bilden. Nu gör man om paketen och tar bort säsongskortet. Istället får man C+ hockey och fotboll. Nu går endast matcherna som går på C+ Sport Extra 1-4 i repris. Förut satt man och hoppades att matchen man ville se skulle gå på C+ Sport HD, nu hoppas man på C+ Sport Extra 1-4 med dålig kvalitet. Dom matcher som går på C+ Sport 1 / Sport HD och C+ Hockey går inte i repris som dom ALLTID gjort innan. Istället kan man slänga in en 3 dagar gammal repris på en La-Liga match! Skall rätta mig lite, den match som går på C+ Hockey går i repris kl 22.00 MEN här är det liten bild med tabeller och text runt om, text som talar om hur det gått i matchen som visas i repris!!!!
Idioti på högsta nivå! Har kontaktat C+ som inte verkar göra något åt saken. Jag tittar väldigt mycket på sport (Elitserien, Allsvenskan, PL) och har därför både Viasat och Canal Digital som leverantör (parabol). Skall säga upp Canal Digital eftersom man inte kan följa sitt lag dom gånger man inte kan se reprisen. Betalar 900:-/mån för CD och det känns mindre kul när allt bara blivit till det sämre.

Postad 24 November 2011 - 11:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
tv4 = sämst

Postad 24 November 2011 - 12:45

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2986 inlägg
  • 0
Ang serierna så började det runt 2006-2007 när man började flytta omkring Lost från bästa sändningstid till typ mitt i natten. Sedan dess har det fortsatt rakt utför vad gäller varenda serie de sänt i princip. Good Wife, Blue Bloods och alla andra serier flyttas över till tv4+ eller sänds mitt i natten. Idag prioriterar man Pengarna på bordet och Robinson och de lär nog inte bry sig om någon kritik utan kommer skylla på att alla laddar ner serierna.

Postad 24 November 2011 - 14:19

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Ang serierna så började det runt 2006-2007 när man började flytta omkring Lost från bästa sändningstid till typ mitt i natten. Sedan dess har det fortsatt rakt utför vad gäller varenda serie de sänt i princip. Good Wife, Blue Bloods och alla andra serier flyttas över till tv4+ eller sänds mitt i natten. Idag prioriterar man Pengarna på bordet och Robinson och de lär nog inte bry sig om någon kritik utan kommer skylla på att alla laddar ner serierna.

Precis så är det

Tv4 har stor skuld till all nerladdning av serier
Dels pga de inte sänder serierna förrän långt efter att de kommit ut på marknaden 1-2 år efter det att man kan se serierna i Norge och Danmark som alltid är på tå.
Dels pga sin dåliga kvalite och urkassa sändningstider

Postad 24 November 2011 - 21:36

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0
TV4 borde byta namn till svennekanalen och bara visa TV4-producerat skräp i SD och i 2.0 för det duger åt de som bryr sig om de programmen. Inköpta TV-serier från utlandet ska visas i HD och 5.1 på en riktig kanal PÅ REGULJÄRA TIDER! Och som tidigare nämnts, Canal+ har ju gått ner sig totalt. Samma match kan visas på 3 olika kanaler samtidigt som andra matcher inte visas. Och repriseringarna är ju ett mysterium som också nämnts. Ibland väntar man förgäves på en repris från senaste omgången och så dyker det upp en match som är 3 veckor gammal. Och varför kan man inte eftersända matcher man inte visar live?

Postad 24 November 2011 - 21:39

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0

Precis så är det

Tv4 har stor skuld till all nerladdning av serier
Dels pga sin dåliga kvalite och urkassa sändningstider

För att inte glömma alla "säsongsuppehåll" dom kör med . 5 avsnitt, nu ska vi ta paus i två månader, har du tur så lyckas du upptäcka att serien är tillbaka innan vi sänt 3 avsnitt 00:30 på tisdag natt.

Postad 24 November 2011 - 23:05

Flash78
  • Flash78
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0
Sänder ens tv4sport någon sport?? varjegång jag har zappat förbi den kanalen har det vart nån liknande worlds most dangerous police chases.

Postad 24 November 2011 - 23:22

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Sänder ens tv4sport någon sport?? varjegång jag har zappat förbi den kanalen har det vart nån liknande worlds most dangerous police chases.

Och när de sänder, så är bilden så dålig att man får eftersläpningar och det ser ut som 2-3 bollar som flyger i luften

Jag vägrar sport om det inte är i HD

Tack o lov sänder SVT nästan all sport i HD
Synd att inte SVT kan få starta en reklam finansierad HD Sportkanal
De är så fruktansvärt överlägsna vad gäller tekniken och när de väl har pengar till något så blir det bra
Tyvärr är det ju ett bolag som måste tillfredsställa allas intressen och då blir det inte mycket pengar kvar
till tex Sport

Tv4 suger duktigt just nu :( och det tycker jag är synd, då de har kapitalet

Postad 24 November 2011 - 23:29

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Svennekanalen? Skulle det vara ngt fel att vara Svenne, eller vaddå?
För egen del hade jag tyckt att Pensionärskanalen vore ett mer lämpligt namn. Inget fel med att vara pensionär, det kommer vi alla bli förr eller senare, förhoppningsvis... Men TV4 ser jag faktiskt som en kanal som riktar in sig på pensionärer med program som Bingolotto, Robinsson, stora sportsändningar och framförallt en väldigt tillgjord attityd i diverse studios.

Pricket över iet var när tv4 envisades med att ha en viss Bojan i fotbollsstudion. Finns det ngn mer looser inom svensk fotboll än just Bojan. Skulle vara Johny Rödlund i sådant fall....

Tv4 är allt annat än en Svenne kanal då bisittare i många fall har kommit ifrån andra länder än Sverige ;) Syftar på bla på P.Antoine, Bojan mfl...

G

Postad 24 November 2011 - 23:36

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Tycker inte vi skall tala om Tv4 som "en" kanal

Tv4 Gruppen kallar de sig nu

De borde har ett tillägg

" Vi har inte bäst program och kvalitè, men vi har flest dåliga kanaler "

Helt ärligt tror jag inte de vet vem de riktar sig emot
De är helt Lost

Redigerat av MalcomX, 24 November 2011 - 23:36.

Postad 24 November 2011 - 23:51

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

• 2068 inlägg
  • 0
Nu är jag inte så überintresserad av sport (jo jag ser på sport, behöver dock inte 8 kanaler med sport :) ) men inte gillar jag TV4's kanaler för det.
Framförallt så har man börjat göra sjuttio kanaler med usel kvalité istället för ett fåtal med bra/bättre kvalité.
Sen börjar man köra reklam även i de kanaler som ens hade någon poäng, ex. TV4 film, dessutom usel bildkvalité (JFK led av en stor mängd macroblocking).

Nu är iof det mesta rätt uselt på TV men det får en att tänka på Young Guns 2.

http://www.youtube.c...Jcck4kkpg#t=78s

Postad 25 November 2011 - 15:27

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0
Idag kom nån på den geniala ideen o lägga längskidorna i TV11... iofs lika kass kvalite som vi har på tv4sport men ändå vad har dom den kanalen till kan man fråga sig,ett skämt dom får kalla den sportkanal med massa polistjosan typ 90% av tablån.
Som tur är fanns ju euorosport hd o tillgå i detta fallet.

Postad 25 November 2011 - 18:39

waconda
  • waconda
  • Beroende

• 1026 inlägg
  • 0
För mig som gillar trav och längdskidor så blir man ju trött på TV4. En SD kanal (11) tar över skidorna och direktsänt trav kan man numera glömma på lördagseftermiddagarna. Jag har plex på min TV men har hitills inte lyckats få in atg.se (atg live) eftersom flash inte verkar stödjas på min tv:s webläsare märkligt nog. Jag har en LG55LW550W.

Jag får hoppas att jag kan uppdatera tv:ns webläsare eller ännu bättre hoppas på att Svt tar över travet fast det lär tyvärr aldrig hända :(

Postad 25 November 2011 - 19:40

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16356 inlägg
  • 0
Reklam och nyhetsavbrottet vid 22-tiden är det som gör att jag inte kollar på TV4 så mycket.

Postad 25 November 2011 - 23:00

alewi
  • alewi
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Nu idag började GLEE säsong två, en för många ungdomar bra serie
För det första har man väntat i snart i ett år med att sända andra säsongen och sedan gör sig inte denna HD serie rättvisa i Sjuan. Dessutom förlorar man 5:1 ljudet som man annars får i HD kanalen. Det är ju en musik serie :huh:

Säsong 2 har gått redan på TV11 och där börjar Säsong 3 på onsdag.

Postad 28 November 2011 - 10:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Kollade på tv4 i helgen. Det var rätt irriterande med alla längdskidåkningsavbrott när jag såg på reklam...

Postad 28 November 2011 - 10:05

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Kollade på tv4 i helgen. Det var rätt irriterande med alla längdskidåkningsavbrott när jag såg på reklam...

Ha ha

Postad 29 November 2011 - 11:34

baggehög
  • baggehög
  • Lärjunge

• 356 inlägg
  • 0
har inte sett ett program på tv4 eller 3an 5an på10 år klarar inte sönderhackade program .pågrund av all jävla reklam och alla skit program dom sänder att dom överlever är ett stort under

Postad 30 November 2011 - 18:25

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Säsong 2 har gått redan på TV11 och där börjar Säsong 3 på onsdag.

Spelar väl ingen roll
Tv11 och Sjuan är ju två SDTV skitkanaler båda

Nu tog det fyr hos svenska folket
Det heliga skidskyttet har blivit slaktat av Tv4
http://www.aftonblad...icle14012422.ab

Postad 30 November 2011 - 18:51

waconda
  • waconda
  • Beroende

• 1026 inlägg
  • 0
Det enda jag kunnat titta på i höst med någorlunda behållning är direktsänt trav i TV4. Nu hänvisas jag till ATG live på lördagseftermiddagarna men jag tycker det är sådär kul att kolla via datorn. Tyvärr fungerar ju inte smart-tv särkilt smart för webläsarn stöder ju inte senaste flash. Idiotiskt av TV4 då trav är något dom gör helt ok förutom alla sedvanliga reklamavbrott.

Skidskyttet idag var ett fiasko men det går tyvärr inte att förvänta sig annat av TV4. <_<

Postad 30 November 2011 - 20:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jag såg ca 30 sekunder av tv4's skidskytte idag. Mer hann jag inte se innan det var dags för reklam. Behöver jag säga att jag såg resten på Eurosport istället?

Postad 02 December 2011 - 09:49

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Jag såg ca 30 sekunder av tv4's skidskytte idag. Mer hann jag inte se innan det var dags för reklam. Behöver jag säga att jag såg resten på Eurosport istället?

+1

Postad 02 December 2011 - 10:41

Trooper_Swe
  • Trooper_Swe
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
+1
Förjäkligt hur en kanal kan få förstöra något så trevligt som skidskytte. Kollar väldigt lite på tv och destå mindre på sport men är det något som är trevligt och framförallt spännande är det just skidskytte. Tv4 är och har blivit en riktig skitkanal jag aldrig tittar på och kommer i fortsättningen kolla, om dom sänder det, på Eurosport. Framförallt hoppas på att SVT tar och fixar tillbaka rättigheterna till nästa säsong.

Postad 02 December 2011 - 20:27

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0
Var hemma hos föräldrarna idag och farsan skulle titta på skidskyttet. När första reklampausen kom så slog jag över till Eurosport HD åt honom. Det var uppskattat.

Postad 04 December 2011 - 22:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Var hemma hos föräldrarna idag och farsan skulle titta på skidskyttet. När första reklampausen kom så slog jag över till Eurosport HD åt honom. Det var uppskattat.

Jag råkade slå på tv4 först idag men det blev eurosport hd så fort det blev reklam på tv4 ;)
Gissar på att eurosport fått rätt mycket nya tittare nu när inte svt sänder skidskyttet längre.

Postad 04 December 2011 - 23:47

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Eurosport är den stora vinnaren.

Postad 05 December 2011 - 10:22

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0

Eurosport är den stora vinnaren.

Väldigt många har inte Eurosport.

Postad 05 December 2011 - 12:05

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Väldigt många har inte Eurosport.

Det är jag medveten om, men de som har tillgång till Eurosport väljer nog det alternativet i stället för TV4 när man visar samma sportevenemang.

Postad 05 December 2011 - 20:01

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2789 inlägg
  • 0
Och hanbollen mellan Sverige Danmark sänds i TV 4 sport. Alltså jag betalar ganska mycket för Canal+ Max med Filmkanaler och Sportkanaler men har de TV 4 sport? Nepp, de vill att man ska pröjsa 250 kr/månad till om man vill se mer Italiensk fotboll med Mr: Z . Många matcher i Italienska ligan har plockats ut ur Canal+ sportkanaler till förmån för TV 4 sport och så då nackskottet med handbollen som inte visas i TV 4.

Ja, TV 4 missbrukar sina kanaler och program tillsammans med Canal+

Postad 05 December 2011 - 20:09

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Skrämmande att inte Tv4 är här i tråden och svarar för sig

SVT är fullt aktiva både på detta och andra forum

Redit: har skickat en länk till Tv4 om denna tråden för minst 10de gången nu

Redigerat av MalcomX, 06 December 2011 - 09:53.

Postad 06 December 2011 - 13:24

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Skrämmande att inte Tv4 är här i tråden och svarar för sig

SVT är fullt aktiva både på detta och andra forum

Redit: har skickat en länk till Tv4 om denna tråden för minst 10de gången nu

Har du varit inne här och frågat?

Hon verkar ju ändå vara hyggligt aktiv på den sidan.

Postad 06 December 2011 - 19:56

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Har du varit inne här och frågat?

Hon verkar ju ändå vara hyggligt aktiv på den sidan.

Nej varför skulle jag det när det finns mail som går direkt till henne

Nu var det detta forumet hon borde vara lite aktiv på och inte bara sitt eget
Här kan hon inte välja vilka frågor som skall komma upp på "väggen"

Tycker inte du som representant att det är på "minhembio" man skall vara ;)

Postad 07 December 2011 - 08:42

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Nej varför skulle jag det när det finns mail som går direkt till henne

Nu var det detta forumet hon borde vara lite aktiv på och inte bara sitt eget
Här kan hon inte välja vilka frågor som skall komma upp på "väggen"

Tycker inte du som representant att det är på "minhembio" man skall vara ;)

Hur ska veta att det är just henne du har mailat?!
Jag tycker att man som privatperson ska använda alla de kanaler som finns för att få svar på sina frågor.

Men det är väl bara hoppas på att dom tar till sig det du skrivit och åtminstone läser i den här tråden.

Postad 07 December 2011 - 16:30

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
det sämsta med tv4 är nog deras reklampauser, de har ju rätt till 12 minuters reklampaus, även fast de kanske inte utnyttjar den rättigheten så ofta, men det irriterar mig ändå

OT men det känns ändå som om typ kanal 9 har mest reklam, men nu tänker jag inte gå in på det :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.