Kommentarer till Fin lägenhet med enkel bio (Såld) av djulle
Startad av
djulle
, Dec 07 2011 14:59
16 svar till detta ämne
Postad 07 December 2011 - 14:59
Skit snyggt! Skulle vilja se en bild med duken nere och även veta vilken duk du har
10 p
Postad 11 January 2012 - 16:47
jag älskade tapeten i sovrummet....... för det är tapet?
annars är allt stiligt och snyggt
Postad 17 January 2012 - 17:50
jag älskade tapeten i sovrummet....... för det är tapet?
Tackar och ja det är en tapet
Postad 23 January 2012 - 21:23
Vad fint du har det hemma hos dig. Synd att jag inte hittat sitt album tidigare; bokmärks direkt.
Ang Airport Express och DAC så väntar jag som sagt på ett paket som ska komma i mitten av februari.
Ang Airport Express och DAC så väntar jag som sagt på ett paket som ska komma i mitten av februari.
Postad 11 July 2012 - 21:40
väldigt fint! var har du köpt soffbordet någonstans? 10p
Tackar så mycket. Bordet är köpt på Bolia i Malmö
Postad 12 November 2012 - 21:09
Trevligt, jag har länge letat efter en snygg tvbänk där min htm61:a får plats. Vart köpte du din?
10P
10P
Postad 30 November 2012 - 07:37
Snyggt! Välgjort:)
Hur funkar din Apple extreme med pioneer förstärkaren? Alla säger att de två krockar?! Stämmer de?
Mvh
Hur funkar din Apple extreme med pioneer förstärkaren? Alla säger att de två krockar?! Stämmer de?
Mvh
Postad 03 December 2012 - 16:38
Snyggt! Välgjort:)
Mvh
Tänker du på airport expressen? Pioneer förstärkaren och expressen fungerar utan problem ihop. Vet att vissa strular, ex hade jag en NAD stärkare innan och de fungerade verkligen inte.
Postad 04 July 2014 - 16:13
Fin lägenhet, gillar verkligen soffbordet. Gjorde akustiktaket mycket för ljudet?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
45 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?