Både ICA Maxi och Elgiganten kommer sälja i butik den 29e som jag förstått det
Pratade med min lokala ICA Maxi och han jag pratade med sa att ingen Ica butik kommer att få konsolen på fredag. :S
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Startad av
hassesolo
, Mar 31 2013 14:01
4173 svar till detta ämne
12 relaterade trådar
Postad 25 November 2013 - 13:04
Pratade med min lokala ICA Maxi och han jag pratade med sa att ingen Ica butik kommer att få konsolen på fredag. :S Postad 25 November 2013 - 13:40
När bokade du? Postad 25 November 2013 - 13:40
Angående ica
Hej Rasmus Jag har frågar sortimentansvarige och den kommer inte in till oss innan release datumet som är 29 november. Det är oklart om vi kommer få in den till vårt sortiment under året. Vänliga hälsningar, //Katarina Postad 25 November 2013 - 13:49
Får samma svar från min Ica i Malmö så undra vad dom håller på med när killen här på forumet säger att han jobbar på Ica typ centrallager och har väl sagt att dom fått in ps4:or? Som jag fattat det;-)
Postad 25 November 2013 - 13:49
Troligen inte i dessa krigstider, tillgång o efterfrågan du vet... Postad 25 November 2013 - 13:54
kanske är så att ICA MAXI planerar att börja sälja PS4 först nästa vecka av marknadsföringsskäl (deras reklam kommer ut på helgen och avser efterföljande vecka) och kommer kontakta butiker under veckan för att ge information om hur nästa vecka ska se ut.
Postad 25 November 2013 - 14:40
Det låter troligt, nu har jag förvisso bokat på Amazon, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig, var in på lokala Maxi i Östersund och frågade. hon ringde ett samtal och fick besked att de inte hade en aning om/när de skulle få in dem. Postad 25 November 2013 - 15:22
Någon annan som har bokat på Gamestop på Triangeln i Malmö? Hur ligger det till? Kommer de att ha nattöppet?
Jag fick veta i mittenav oktober att jag skulle få en, men ja blir lite osäker nu. De ska ju ringa till alla som har bokat, men jag har inte fått något samtal. Är de bara sega med att in eller behöver jag oroa mig? Redigerat av Unregisteredea8b32d5, 25 November 2013 - 15:45. Postad 25 November 2013 - 15:47
Någon som har fått status "Varorna packas" från CDON än?
Postad 25 November 2013 - 15:47
Jag fick ett mail från discshop tidigare idag att jag kommer inte få ta del av första leveransen av PS4:or nu på fredag, och att nästkommande leverans är även den fullbokad. Bokade 4:e augusti, och enligt mailet jag fick så ser det ut som om jag kommer få ta del av den andra. Hoppas dock hitta en i butik på fredag morgon.
Så, om ni bokat på discshop efter eller på den 4:e augusti, you're fucked. Postad 25 November 2013 - 15:53 Skriv gärna upp dig i "Vi som spelar BF4"-tråden om du vill spela online med lite sköna MHB:are framöver. https://www.minhembi...howtopic=313679 Postad 25 November 2013 - 16:01
Will do! Postad 25 November 2013 - 16:03
När vi ändå slänger skit på dem kan vi väl fortsätta lite. Förlåt om det är ot http://feber.se/webb...vndares_lsenor/ Postad 25 November 2013 - 16:11
En vän ringde Ica Maxi Nacka och Lindhagen och ingen av dom skulle ha konsoler innan 2014.
Postad 25 November 2013 - 17:29
Fick svar från komplett.se idag efter att jag ställt frågan om när dom skickar ps4.
"Tack för ditt mejl. Vi kommer att skicka dessa så att konsolen är tillgänglig den 29:de, dock så kan det bli förutsägbara förseningar som vi inte kan stoppa. Det sagt så är vårat mål att du ska ha denna på fredag. Ha en fortsatt trevlig dag," Verkar vara lovande iaf. Postad 25 November 2013 - 17:32
Förutsägbara förseningar får det inte bli då dom är just det: förutsägbara
Postad 25 November 2013 - 17:40
Pratat idag med Elgiganten Överby och de säger att inga konsoler kommer bli tillgängliga att köpa i butiken på fredag, bara för de som har bokat Collect@Store.
Ska dra till Uddevalla Torp.... Postad 25 November 2013 - 18:50
Tåls att ta upp igen.
Dessa bundles med kontroll, 365dgr. PS+ och ett spel är väldigt prisvärda. Man sparar upp till 350kr. Istället för att köpa löst för 1847kr. så kostar dom 1495kr. CoD Ghost Bundle Fifa 14 Bundle BF4 Bundle Edit: missade visst ett ord! Redigerat av Zerokelvin, 25 November 2013 - 19:04. Postad 25 November 2013 - 18:54 Blir nog en Fifa14-bundle för min del då jag ändå ska köpa spelet, en extra handkontroll och PS+. Tack för tipset kelvin! Postad 25 November 2013 - 19:07
Bah, det blir nog en PS4:a och AC4 på fredag ändå :-)
Börjar bli lite småsugen nu, och pengarna finns väl då jag avbokade Xbox One. Postad 25 November 2013 - 19:13
Spelbutiken skickarsina enheter på onsdag, jag har aldrig väntat längre än två dagar på deras lir eller enheter, så troligtvis så kommer dom fram i tid
Postad 25 November 2013 - 19:30
Inte jag! Förväntar mig att se "varorna packas" imorgon... annars blir jag nervös. Postad 25 November 2013 - 19:52
Ja va så lite så! Ju mer man kan spara. Postad 25 November 2013 - 19:54 Är inte Spelbutiken i Varberg?(kan ha fel). Tror inte ett så pass stort paket hinner ända upp på 2 dagar.hoppas jag har fel och blir glatt överraskad på fredag.fast pessimismen gör att jag tvekar. Postad 25 November 2013 - 19:56
Gick just detta av spelbutiken.
Vi har precis fått bekräftelse från Sony om att din order på PS4 kommer att skickas snart eftersom du är bland de första som förbeställt den Det är därför mycket viktigt att du går in på ditt konto på Spelbutiken och se till att din adress är korrekt. Vi skickar konsolen till dig så du bör ha den på release dagen. Du kan följa din beställning på ditt Spelbutiken-konto. Vi ser fram emot att skicka din PS4 till dig! Postad 25 November 2013 - 20:00
Längtar till nästa fredag jag de då vi ginza bundle beställare förmodligen får sina
och madden nfl 25 är på lager så fy fan vilken abstinens... Postad 25 November 2013 - 20:08 Hemsk tanke, jag vet, men hoppas nu bara inte att konsolerna blir försenade igen... Postad 25 November 2013 - 20:16
Läste detta i forumet på Loading.se angående personalköp och tillgången på Elgiganten:
Postad 25 November 2013 - 20:21
3-4 på natten ja då får man väl vänta på sin för inte tänker jag stå så länge för den även om jag är väldigt kåt på den Postad 25 November 2013 - 20:25
Är inte helt säker på vad det är för "tjänst" de skickas med men borde väl vara MyPack och skickas det inom 14 på onsdag så ska det hinna till fredag. Som sagt så är jag långt ifrån säker men det ska hinna. Lek med lite postnummer ( 43240 till Spelbutiken (den på hemsidan längst ner är box så det funkar inte till Mypack): http://www.postnordl...t-och-pall.aspx Postad 25 November 2013 - 20:25
En dum fråga, om man ställer sig i kö 3 på natten varför förbokar man inte då?
Postad 25 November 2013 - 20:27 När bokade du? Jag bokade i början på juni och har inte fått något mail. Svaret på mina mail har varit att de ska höra av sig på tisdagen... Postad 25 November 2013 - 20:32 Inte alls en dum fråga. Ställde exakt samma fråga i mitt huvud när jag läste det. Hur kan man vara så jävla intresserad av en PS4 så man står en hel natt och köar för och få konsollen till kl 10 på releasedagen och inte förboka istället? Förstår dom som vill köa till ex Webhallen. Dom får den ju klart FÖRST. Viktigt för riktigt inbitna. Postad 25 November 2013 - 20:35 Nej, jag kan tänka mig att köa max en halvtimme innan butiken öppnar och får jag ingen konsol då så får det väl bli så. Postad 25 November 2013 - 20:38
För först så skulle jag inte ha en ps4 direkt tyckte det räckte med ps3;an! Och tyckte att jag inte spelade så mycket! Men teknik och spel djävulen tog över för sent och då gick det inte att bokat!!!!!!! Men jag ställer inte mig flera timmar innan Redigerat av Gurra101, 25 November 2013 - 20:41. Postad 25 November 2013 - 20:38
Vi öppnar som vanligt vid tio på fredag och jag hoppas se några stå och köa när jag kommer vid halv åtta.
Postad 25 November 2013 - 20:39
I mitt fall så kommer jag ställa mig i kö för att jag fick nyligen reda på att jag inte kommer få en konsol på releasedagen på mitt förbokade ställe. På vinst och förlust kommer jag därmed ställa mig tidigt fredag morgon och hoppas på det bästa. Postad 25 November 2013 - 20:39
Hade jag bott i Stockholm hade jag lätt förbokat tidigt som fan och varit med på natt-eventet med en polare eller liknande. Få sin konsol tidigt, kolla runt och prova spel, tillbehör mm. Träffa folk se på allt galet runt om. Grymt trevligt event verkar det vara och en stor eloge till Webhallen som anordnar dessa. Väldigt avis.
Postad 25 November 2013 - 20:44
Man kan ju misstänka att dessa personer tänker "varför bokade inte allt folk, som nu oroar sig för att inte få någon PS4, direkt när Sony tillkännagav att de skulle släppa konsollen". Man är olika helt enkelt. Kan ju vara värt att stå och frysa ett par timmar om man är tämligen säker på att få en konsoll. Personligen så kommer jag att överleva en eller ett par månader innan jag införskaffar kommande generations bästa konsoll. Redigerat av muppsson, 25 November 2013 - 20:45. Postad 25 November 2013 - 20:50 inte jag eller !! När beställde ni ? Själv beställde jag 30 juni. Redigerat av Salakingen, 25 November 2013 - 20:51. Postad 25 November 2013 - 20:51 Jo tjena... Du kommer under morgonen att få uppleva kaos och misär á la Mogadishu runt butiken när 100-tals gamerz går loss på varandra, i det som en gång var en kö, när förenade Xbone-Partiet samlar sig till en provocerande manifestation i närheten. Prepare yourself! Skämt å sido så hoppas jag att det kommer gå lugnt till på fredag och att så många som möjligt får sin efterlängtade konsol. Postad 25 November 2013 - 20:58
Fick samma. Bokade 10/6. Postad 25 November 2013 - 21:23
Jag bokade min PS4:a i september på MM och får den, alla som bokade där får sin
Vilka spel ska ni köpa? Funderar på AC4 och först köpa nästa när det är avklarat. Postad 25 November 2013 - 21:32 Vad fan, jag bokade 11/6 och har inte fått nåt ännu. Postad 25 November 2013 - 21:39
Bokade 11/6 kl 11:31 och jag har fått mailet. Kolla din skräppost! Eller kolla kontot direkt.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |