Jag har bara en antennsladd från väggen till tv`n. Hur löser jag så jag kan kolla tv via boxen?
Postad 03 October 2014 - 10:28
Hej.
Jag har bara en antennsladd från väggen till tv`n. Hur löser jag så jag kan kolla tv via boxen?
Postad 03 October 2014 - 11:29
Om du googlar så kommer du se att den bara kommer att funka i Tyskland, Frankrike, England och något till.
Redigerat av Unregistered56f7281a, 03 October 2014 - 11:29.
Postad 03 October 2014 - 12:48
Den släpps väl i dom länderna, sen stödjer den dvb-t och t2 och dvb-c så den funkar nog bra i Sverige.
Postad 11 October 2014 - 16:30
Antalet FTA-kanaler är väl för lågt att det ska löna sig släppa mottagaren på den svenska marknaden.
Postad 16 October 2014 - 07:54
Antalet FTA-kanaler är väl för lågt att det ska löna sig släppa mottagaren på den svenska marknaden.
Så är det, vi kan nog inte räkna med att man gör officiella "Sverige-releaser" för precis allting. Dock som många skriver så fungerar ju tuners för t.ex. UK utmärkt i Sverige. Det enda vi behöver är ju en fungerande programguide med svenska tv-program.
Kan tänka mig att en sådan tv-tuner kombinerat med några play-kanalsappar eller Magine så är det fullt tillräckligt för vem som helst när det gäller Tv-tittande. Då kan man säga adjöss till Boxer et al.
/S
Redigerat av Unregistered8cb13de7, 16 October 2014 - 07:54.
Postad 22 October 2014 - 12:15
Tv tunern möjliggör några schyssta funktioner, streama live tv till smartglass och dvr 
https://www.youtube....h?v=-2CR0_gU-58
https://www.youtube....h?v=-2CR0_gU-58
Postad 22 October 2014 - 12:52
Tror inte det.
Knappast troligt kanske men vem vet, kanske streaming och dvr funkar på hdmi in med tunern inkopplad
Knappast troligt kanske men vem vet, kanske streaming och dvr funkar på hdmi in med tunern inkopplad
Postad 22 October 2014 - 13:59
Tråkigt, var lite det som lockade mig till en One.
Att kunna streama SVT,TV4 och Sexan är ju inte så upphetsande direkt.
Att kunna streama SVT,TV4 och Sexan är ju inte så upphetsande direkt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1021 filmer
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?