Har du kanske handlat från http://www.audiovision-shop.de, skulle du kunna skriva lite om hur du tyckte att det funka?!?!?
Hoppas att någon handlat!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Någon handlat från Audiovision-Shop.de
Startad av
o26sebbe
, Feb 17 2004 22:08
12 svar till detta ämne
Postad 17 February 2004 - 22:08
Hallå!
Har du kanske handlat från http://www.audiovision-shop.de, skulle du kunna skriva lite om hur du tyckte att det funka?!?!? Hoppas att någon handlat! Postad 17 February 2004 - 23:45
Såg att Sennheiser HD-600 kan köpas för 179 euro men har problem med se detaljer på hemsidan. Vad är du intresserad av?
Postad 18 February 2004 - 00:15
Finns lite info om butiken ifråga här
Postad 01 March 2004 - 09:57
Hej igen!
Tänkte bara kolla igen om det är någon som hunnit handla från denna sida nu? Postad 02 March 2004 - 16:10 Jag har handlat därifrån, är det nått speciellt du behöver veta? Postad 02 March 2004 - 23:46
Undrade väl mest på om det gick bra?
Om du fick vänta länge på grejerna? Vad köpte du? Postad 03 March 2004 - 05:56 Jo det gick kanon, hade mailkontakt med Gerda Bahrami som äger butiken ifråga och frågade massvis med frågor innan jag slog till. Mycket för att kolla "seriöshetsgraden" Jag beställde sakerna på en tisdag och på måndagen veckan efter ringde speditionskillen på dörren och väckte mig Tycker det är klart godkänd snabbhet med tanke på att jag fick vänta 2 dar på överföringen av pengarna från min svenska bank till Audiovisions bank. Jag köpte en reciever och den kostade 25 euro i frakt och försäkring. Hemsidan suger dock verkligen, hade den varit bättre tror jag Audiovision varit en av de största och populäraste återförsäljarna i Tyskland. Så skippa hemsidan och kasta iväg ett mail istället. Postad 03 March 2004 - 14:53
Det blir inget beställning där ifrån, skulle beställa en Arcam AVR200 men nu fick jag tag på den här i Sverige för en 500 mer än vad det skulle bli där ifrån. Så det blir från den Svenska butiken.
Postad 23 January 2008 - 13:39
återupplivar denna tråd!!! Är det någon som beställt nyligt från detta ställe?
Har funderat på en Onkyo 875 och de har bra pris 1149. eur Postad 28 May 2008 - 10:56
Bra ide. Har själv kikat på en TSS-1200 som är 2000 kr billigare än här. Postad 15 July 2009 - 12:00
Tänkte höra om någon beställt nyligen från www.audiovision-shop.de och hur det gick isåfall?
Jag har tänkt beställa ett par Canton GLE-490 och en Harman Kardon HK980 och för de inclusive frakt vill de ha 930€ = 10,243.4kr. Har läst igenom de gammla trådarna och även kollat in hans ebay konto och allting verkar seriöst. Men det vore intressant att höra från någon som handlat där ifrån senare än ett år sedan. Postad 18 November 2009 - 23:21
Jag beställde därifrån för några veckor sedan. Gick hur bra som helst. Det kändes lite nervöst eftersom man var tvungen att betala i förskott. Jag kollade upp företaget innan jag beställde och kontaktade även min bank för att höra vad som skulle hända om jag inte fick mina produkter. Jag förklarade för banken vad det var för företag och vilka produkter det gällde och hennes svar var att banken skulle stå för kostnaderna om det inte gick bra med beställningen. Efter det samtalet förde jag över pengarna vilket tog ca 3 dagar att komma fram. Bankerna håller gärna på pengarna några dagar vid internationella betalningar.
Min beställning skickades till mig samma dag som dom tog emot pengarna och produkterna var hos mig inom en vecka. Jag beställde följande: Canton GLE 490 + 455 + 410 och Canton AS 105.2 SC. Lägsta pris på prisjakt var ca 18000 SEK. Jag fick det för 12600 SEK inkl. frakt. Jag är supernöjd framförallt med priset förstås Det jobbiga med att beställa från ett annat land är ju förstås om något går sönder och det ska skickas tillbaka. Då får man själv stå för frakten tillbaka. I Cantons fall tror jag dock att de har service i Sverige. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |