Hejsan !
Nu så har han hört av sig igen och med ny info.
Jag måste dock säga att jag är besviken.
Det heal började med att vi hade ett samtal i Torsdags och där jag förklarade att det fanns ett behov att vilja köpa dessa produkter billigare då intresset är så stort med hemmabio.
Efter vi pratat ett tag så kom han med ett förslag att om jag köpte ett 30 tal basshakers som han slapp att ligga i lager med så skulle han kunna sänka priset på dessa produkter som en bonus för oss som köper så många.
Jag berättade då dagspriset som gäller idag på hemmabiobuiken dvs 2995:- och fick ett svar som gav mig intrycket av att detta skall nog inte vara ett problem att lösa att hålla sig under detta dvs om det rätta antalet blev nått.
Sagt och gjort redan dagen efter la jag ut en för frågan på dvdforum, prisjakt, Euphonia, Hembioforum, HiFi forum och Component för att lyckas nå dessa antal INNAN Måndag då jag skulle få prisuppgifterna.
SÅ när Måndag kom så ringde jag och han sa att han skulle höra av sig vilket han gjorde via mail.
Detta priset var dock ÖVER nypriset som finn idag att tillgå via internet.
Detta var då ett pris som ajg itne tykte var vettigt och visade en länk med deras prissättning på buttkicker samt förstärkaren som finns tillgänglig för att driva dessa.
Han sa att han då skulle återkomma med ett nytt pris igen och det gjorde han ganska snabbt efter,
Detta priset landade på ink moms ex frakt på 3000:_ vilket fortffarande är mer än vad som säljs på internet.
Dock så erbjöd han ett paketpris på bassahker samt förstärakren som på Hembiobutiken kostar:
2995:- (buttkicker)
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=1087705395:- (förstärkaren)
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=108780Totalpris: 8390:-
Via det erbjudande jag fick så var det som han sa en 1500w förstärkare dvs en kraftfullare variant än den som HBB säljer och då var priserna:
3000:- buttkickern
3313:- för den kraftfullare förstärkaren
tot: 6313:-
Så så sett för er som är intresserad av att köpa båda så är det ju intressant för er andra så förstår jag kruxet och detta gäller ju även mig som minst skulle ha 2 stycken.
N var prsiet på buttkickern baserad på 20 som var gränsen och inte 30 st som han sa första kvällen vilket är bra.
Så jag är lite besviken för jag fick en annan uppfattning, kanske är det svårt att gå lägre vilket jag kan respektera men even so.
Så tala om för mig vad ni vill göra för det är ni som bestämmer.
Jag har dock all förståelse för om ni hoppar av.
Mvh
Ps: Inte en krona är pålagd så det skall ni veta,allt detta jobb hade jag tänkt att erbjuda för att få ner priset på mina som ajg skulle ha vilket jag ansåg var bonusen för mig.
Ds.