Japp, det går också bra.
Det är styrning av ett flertal apparater, lärbart via kod eller nos-mot-nos osv osv
EDIT: Måste göra tillägg. Kom precis på min första reaktion när jag fick hem min SR7500 efter att ha varit utan receiver ett år ungefär, och det var när jag sa till min flickvän att " fan vad jag har saknat den här..." och menade då fjärr kontrollen som både SR7400 och 7500 levereras med.
Den ersatte flertalet fjärrkontroller då och har blivit ännu bättre funktionsmässigt nu... Nu har jag gjort mig av med 3 fjärrkontroller redan och det känns hur bra som helst. LCD:n är helt enkelt sagolik på det sättet att man kan namnge och justera 4 sidor per vald enhet, typ "DVD", hur man vill. Varje sida innehåller 5 poster vilket ger 20 kommandon fördelat på de 4 sidorna, såsom till exempel "brightness+/-" för projektorn mm... helt suveränt. Sedan kan man förstås lära och programmera alla hårda knappar också, och lära macro mm. Man har ju ett flertal olika källor att programmera om man vill och känner för det, hehe...
Det tog förstås ett tag att kopiera alla fjärrar som jag ville ha dom (man kan lära på flera olika sätt, men jag valde detta för att få allt exakt som jag vill ha det) och att namnge och dona, men vilken belöning sedan =)
Den kotrollerar och ersätter 12 olika fjärrkontroller/apparater. Finfint.
Redigerat av Unregisteredb38af287, 24 January 2005 - 23:53.