|
Hinkas biorum
Hembioanläggning
Album från Hinkas:
|
Här kommer jag att lägga upp lite bilder på min och min sambos hemmabio. Just nu ser det för taskigt ut men jag bjuder på en bild där vi höll på att mäta upp hur stor duken kommer vara. Det vi har planerat är en 104" motorstyrd duk. Vi kommer sitta på ungefär 4,5m avstånd när vi kikar på film så det bör bli ganska lagomt.
Ni behöver inte kommentera om att det är stökigt, än så länge har vi inte förverkliga något av de planer vi har, det kommer att gömmas kablar… Läs hela |
Produkter i albumet:
|
Bilder i detta album
Växla till list-vy
|
Ge betyg
Du måste vara inloggad för att kunna sätta betyg.
Om du vill använda lite fler avancerade alternativ när du svarar, eller om du vill se alla kommentarer så kan du gå till forumtråden för kommentarer på just detta album.
| Du måste vara inloggad för att kunna ge kommentarer. |
-
Ny 3D utskriven...
nimman
13 dagar sedan -
Sofabaton X2
hmarkstrom
14 dagar sedan -
Monterar kabelkanaler
genstruktur
17 dagar sedan -
Två sittplatser...
genstruktur
17 dagar sedan -
Gavel akustikvägg
genstruktur
29 dagar sedan
Trendande produkter

Sökningen pågår
Avancerad sökning
(0.00) (baserat på 0 st)
Kommentarer
Anmäl detta album
Hinkas biorum
(1)
Dölj
Stäng
Yamaha DVD-S520
Vilka bilder visas här?
Fler