Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng
Hemma hos Kemis
Medlem sedan: 2007-12-02
Senaste uppdatering: 2011-01-11 22:55:08
 Har 0 bilder i galleriet     0 filmer i filmsamlingen    skrivit 10 inlägg i forumet
 Kemis forumprofil
 Galleri (0)  Filmsamling (0)  Gästbok (1)  Mina omdömen
Min hemmabio Hembioanläggning
Viktat medelbetyg:  (0.00) (baserat på 0 st)  Kommentarer      Anmäl detta album
Album från Kemis:

Kommer inom kort lite bilder på mitt biobygge och utrustning.

Hemmabio består idag av:

Epson EH-TW5000
+ Den har bra bild.
+ Lamptid på 4000h
+ Ganska tyst och betydligt tystare än Panasonic, men inte lika tyst som Sony.
+ Bra bild!

Euroscreen ReAct 90"
En av de bättre dukarna jag hittat är Euroscreen ReAct. Ger en bra bild även när det är lite ljusare i rummet. Ger rikthelt brutalt bra svärta tillsammans med JVC DLA-HD750!!!
90" ger bra tryck i bilden och vi sitter…

  Läs hela
Produkter i albumet:
Yamaha DSP-Z11 (Förstärkare )
Popcorn Hour A-110 (Mediaspelare )
Samsung BD-P2500 (Blu-ray & DVD-spelare )
Epson EH-TW5000 (Projektorer )
Monster M2000HD HDMI - HDMI 1,2m (Ljud- och videokablar )
Klipsch THX Ultra2 7.2 (Högtalarpaket för hembio )
Visa alla 7 produkter Detaljer
Bilder i detta album Växla till minatyrbilder

 
Vilka bilder visas här?
 Fler
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.