|
Mitt biorum
Hembioanläggning
Album från emel:
|
Detta är då min setup som den ser ut i dagsläget. det som står på tur att byta är centern, och det blir helt klart en Klipsch RC64 Center. känns lite ovärt att köpa en nu under sommaren när man ändå inte tittar så mycket, så det kommer till hösten.
Sedan kommer bakhögtalarna bytas ut, men det är ett senare projekt.
Suprakablar oxå som ni ser, dom gillar jag starkt! |
Produkter i albumet:
|
Bilder i detta album
Växla till list-vy
-
Ny 3D utskriven...
nimman
15 dagar sedan -
Sofabaton X2
hmarkstrom
16 dagar sedan -
Monterar kabelkanaler
genstruktur
18 dagar sedan -
Två sittplatser...
genstruktur
18 dagar sedan -
Gavel akustikvägg
genstruktur
1 mån sedan
Trendande produkter

Sökningen pågår
Avancerad sökning
(0.00) (baserat på 0 st)
Kommentarer
Anmäl detta album
Mitt biorum
(0)
Dölj
HTPC - Media PC
Vilka bilder visas här?
Fler