Hade tänkt köpa mig en ny tv efter att min 21tum's Amstrad CRTpajat efter ett antal år på nacken, Har då kommit fram till två modeller det får stå imellan Samsung LE-32R51 och Sony KLV-S32A10
Om jag nu inte får råd om några andra modeller jag bör kolla närmare på.. Och att välja en av dom modellerna tycker jag för tillfället tycker är ett mycket svårt val

Det jag har sett av dom ute i butikerna gällande visning så såg jag Samsungen med dvd film och nån tv matning Och Sony'n bara med en dvd demo så hur sonyn visar vanlig tv har jag ingenaning om vilket jag kommer kolla på en del ja som en "vanlig" mänska Gällande bilden så tyckte jag att samsungen hade bättre men filmen som visa va väldigt mörk så det var lite svårt att få en riktigt bra uppfattning gällande bildkvaliten. Tycker att den även hade bra bilkvalite på nära håll, dockdå ett undantag gällande vanlig tv visning då ja uppfatta den som grummlig, Sonyn däremot såg väll okej ut men demon som rulla va väldigt ljus och inte all så färgstark så man kunde se färgerna riktigt förutom ibland då.. Och den är ju som andra även påkekat något röd i själva bilden. Men det ska man kunna ändra i inställningar vad jag har läst.. alla fall det tvn kommer användas mest till är dvd,tv och till datorn..
Så hjälp mig nu köpa "rätt" tv hehe
EDIT: Kanske värt att nämna att om det kommer tips på andra aparater så är det 32tummare jag är ute efter, Och maxkostnaden på tvn får vara på ~15000 gärna mindre
Redigerat av parkalash, 09 november 2005 - 08:21.