Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för e-robban

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 januari 2006 - 15:22

e-robban
  • e-robban
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 23 juli 2006 - 09:07

najk_
  • najk_
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Vanligtvis brukar man skriva en kommentar om några bra/dåliga grejer om personens hembio när man lägger betyg än att bara skriva: "Jag växte upp med alla de där tvspelen, förvånad att se en 17åring med samma vurm för 80-tals klenoder, hur hänger det ihop?"
Det som JAG tycker är intressant med omdömen är kommentarerna, och då när kommentarerna lätt kan kopplas till omdömet. I detta fallet fattar jag inte över huvud taget vad du anser drar ner på betyget, det är ju det som är det mest intressanta. Kanske att man skriver till någon: "Ta bort blommorna från högtalarna och fixa kabelkanaler så höjs betyget ett snäpp!"
Alltså konstruktiv kritik. Skulle gärna vilja få lite sådan, och inte bara försvar och vad som jag uppfattar nu som "hämndbetyg" för det ser bara dåligt ut.
Tack på förhand!

MvH Nicke

Postad 24 juli 2006 - 08:27

e-robban
  • e-robban
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
För det första; vad jag sa om tvspelen var menat som en komplimang, kul att gamla spel lever kvar bland yngre generationer. för det andra; jag har inte stött på någon här på forumet som tar betygen på sådant stort allvar så spänn av det är inte hela världen.

mvh Robert

Postad 28 september 2006 - 21:50

Unregistered8c7c8fc3
  • Unregistered8c7c8fc3
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Sitter hemma och slökollar på tv när jag kommer på svt:s program login som just ska testa programerbara fjärrkontroller...

Tycker mig bestämt känna igen inredningen och kanske främst den klarröda tv-bänken...

Visst är det hemma hos dig testet är utfört? För det kan väl inte finnas någon med så lik inredning?!

Postad 04 september 2007 - 21:14

endallas
  • endallas
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Tjenare! tänkte fråga dig om din sub (BK XLS200). Att den spelar tight råder väl inga tvivel om men hur djupt spelar den? Har hört att den ska klara av att spela jämt hela vägen ner till 20 Hz men vad är din erfarenhet av detta? Har du gjort någon mätning`?

Postad 04 september 2007 - 21:26

e-robban
  • e-robban
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
sålde den för ett år sen, den spelade rätt djupt o tajt, vid 20 är det ju mest vibrationer och inte så mycket "ljud", svårt att bedöma styrkan då den var för liten för mitt rum (kom aldrig till sin rätt). kan vara värt att satsa på monolithen istället om du har ett rum som är större än 25m2
/Robban

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • 2st Slutsteg till köket
    Anton
    2025-04-27 22:56:09
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.