Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

rgb på humax

32 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 februari 2006 - 22:18

el_locomotivo
  • el_locomotivo
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej!

Är ganska ny på det här och har lite svårt för alla begrepp och vad de innebär. Hoppas att någon kan hjälpa mig.

Jag har en ny tv, en Sony KV32CS71, som har tre scartingångar, nr 1 och nr 2 är för rgb och nr 3 är för s-video, enligt manualen. Jag har också från Comhem fått en digitalbox av märket Humax CX-FOX C, vilken har två scartutgångar, en märkt TV som man antingen kan ställa in på rgb eller cvbs, och en märkt VCR som man kan ställa in på S-video eller cvbs.

När jag först fick hem boxen upptäckte jag att bilden blev konstig vid vissa tillfällen. När bilden är väldigt ljus blir överkanten av bilden röd. Är det t ex en ishockeymatch på tv så märks det väldigt tydligt, isen lyser vit och övre bildkanten lyser rött. Detta felet inträffade endast när jag använde scartuttaget märkt TV på boxen. När jag bytte till uttaget VCR var bilden kanon. Jag skickade tillbaka boxen till comhem och ungefär en vecka senare (idag) kom den tillbaka. När jag testade den var exakt samma problem kvar. Min första tanke var att ringa och skälla ut comhem, men deras kundservice fungerar inte av någon anledning, så då började jag experimentera lite med de olika kopplingsmöjligheterna.

Om man byter i humaxboxens meny så att utgången TV istället skall sända cvbs så försvinner problemet. Det märks inte heller om man har boxen inställd på rgb och kopplar från utgången TV på boxen till scartingång 3 på sony-tv:n, alltså den scartingång som är för s-video och inte rgb. Problemet uppkommer endast när boxen är inställd på att sända rgb från scartuttaget märkt TV och scartsladden är kopplad till de scartingångar på tv:n som enligt manualen är gjorda för rgb, nämligen 1 och 2.

Min fråga är om någon kan hjälpa mig med att lista ut var felet ligger, är det boxen eller tv:n som är trasig, eller ska man helt enkelt inte koppla från rgb till rgb?

Min egen slutledning är att det är fel på scartuttaget märkt TV på humaxboxen.

ps. Min dvd-spelare sänder också rgb och med den blir det inga problem i scartingång 1 och 2 på tv:n. Jag har också testat med olika scartkablar.

Postad 03 februari 2006 - 14:51

AC3
  • AC3
  • Forumräv

• 866 inlägg
  • 0
Det måste vara fel på RGB signalen från boxen. Du vet ju att det inte är fel på TV´n eftersom det funkar med DVD´n.
Byt box.

Postad 23 februari 2006 - 13:00

Brollan
  • Brollan
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Ahhh, underbart att se ett inlägg om Humax CX-FOX C digitalbox för ComHem!!! :D

Jag har upptäckt precis samma fenomen som el_locomotivo har gjort och har talat med ComHems
kundtjänst ett antal gånger senaste veckorna. Personerna jag talat med på kundtjänsten har
varit riktigt trevliga och ärligt engagerade i frågan, alla utom han teknikern som skulle
vara expert på Humax boxen och som lovade att ringa men aldrig gjorde det... ;)
Undrar varför...? Via några personer på kundtjänsten låter han bara meddela att det är fel
på min TV samt att han aldrig hört talas om mina beskrivna problem... Efter en massa testande
och nu äntligen via det här forumet får jag bekräftat att felet med största sannolikhet ligger
i boxen!

Äntligen förstår jag att det inte är fel på min 1 år gamla Sony 32 FQ 86 TV utan felet sitter
i Humax boxen. Jag har testat 2 olika fjong nya Humax boxar som ComHem skickat med en veckas
mellanrum med exakt samma fenomen med en röd/rosa toning i övre kanten på bilden. Dessutom är
bilden klart "orolig" och "glittrig" vid en jämförelse med min gamla Sagem ICD 503 box som
förresten funkar alldeles utmärkt och ger en skitbra bildkvalitet förutom att den är ack så
lååångsam och har en benägenhet att frysa för en sekund eller så emellanåt, den kan också släpa
efter med bilden och bli osynkad i ljudet några sekunder när jag zappar mellan olika kanaler.
Men hellre det än att ha en röd/rosa toning i överkanten på bilden...

Jag har provat alla möjliga och omöjliga kopplingar och olika kablar med samma resultat.
Enda sättet att få bort det rosa/röda är att stänga av RGB i Humax boxen eller sätta på min
hårddiskinspelare av märket Sony RDR-HX900 och köra igenom signalen den vägen och på så sätt få
"rätt" signal till TV'n. Men jag vill ju inte behöva ha hårddiskinspelaren på varje gång jag ser
på TV och inte spelar in, (den låter lite mycket när fläkten drar igång...) Tyvärr blir ju
färgåtergivningen lidande om man stänger av RGB annars hade det kunnat vara ett sätt att få bort
det röda/rosa. Ett annat fenomen visar sig om jag spelar in till hårddiskinspelaren via Humax
boxen och sen tar in inspelningen till min dator för att redigera inspelningen, så får jag en
streckad --------- linje i överkanten på bilden. Detta händer inte om jag spelar in exakt samma
sändning via min Sagem box! Tittar jag på inspelningen på TV'n så syns ett svagt flimmer i
överkanten på bilden. Så slutsatsen måste ju bli att Humax boxen har någon skum bugg med RGB
signalen eller är det baraså att Humax inte gillar Sony TV apparater? Kan buggen fixas med
mjukvaruuppdateringar i boxen?

En annan stor miss tycker jag är hanteringen av teckensnitt i mjukvaran på boxen.
Det finns två lägen: fast och variabel, bägge ser inte kloka ut! Variabel är någorlunda uthärdlig
men det fasta läget i 16:9 blir groteskt stort! Det variabla läget trycker istället ihop texten i
4:3 så det ser riktigt skumt ut...

Så där nu har jag fått ventilera min frustration lite, det känns befriande...
Jag är glad att jag hittade hit och kommer att kolla in här regelbundet! B)

Mvh / Brollan ;)

Ett tillägg:
Jag fick igår [fredag 24 feb] ett telefonsamtal från ComHems eminenta support som meddelade
att det är något fel på Humax boxen. Man hade fått flera indikationer på detta och lovade
återkomma när det finns en lösning på problemet! ;)

Redigerat av Brollan, 25 februari 2006 - 11:43.

Postad 26 februari 2006 - 12:22

pest
  • pest
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hmm, jag har precis samma problem när jag kör RGB från min HUMAX CXC2000-PVR (ComHem) till en Panasonic plasma.

Skickade den första boxen jag fick på service, men fick tillbaka den utan att de kunde hitta något fel. Fick senare en ny box (pga ett annat problem med den första) men "RGB-problemet" var precis samma som på den första. Dvs vid ljusa bilder så blir bilden röd-aktig i överkant, syns nästan mest tydligt vid ljusa bilder i letterbox format (svarta över- och underkanter).

Till slut störde jag mig så mycket på det att jag numera kör S-Video (dock med något sämre bildkvalite).

Postad 26 februari 2006 - 19:14

henricolsson
  • henricolsson
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Det är inte något fel på digitalboxen!

Hade exakt samma fenomen med min samsung 9401 comhem mot min plasma-tv. Har nu köpt den gamla humax-boxen 1201 comhem begagnat istället. Vissa tv-apparater gillar inte andra apparaters RGB-läge. det är bara att köpa läget. jag bytte också ut min samsung en gång innan jag förstod problemet. plasma och lcd -tvs är känsligar på "rätt" RGB-signal än gamla tjock-tvs.

så testa en annan box...det är det enda som hjälper.

och det är värt att byta för det blir en jävulsk skillnad med RGB kontra komposit mot en plasma-tv.

Lycka till!

Postad 27 februari 2006 - 22:23

gonucku
  • gonucku
  • Forumräv

• 639 inlägg
  • 0
Gah! Precis samma problem som jag har. Försökte få fram det i en egen tråd härom dagen men utan framgång.
Bilden blir som sagt rosa aktig.
Vad ska man göra? Det är ju inte direkt så att det finns överdrivet många boxar att välja på för comhem abonnenter:(

Hade exakt samma fenomen med min samsung 9401 comhem mot min plasma-tv. Har nu köpt den gamla humax-boxen 1201 comhem begagnat istället. Vissa tv-apparater gillar inte andra apparaters RGB-läge. det är bara att köpa läget. jag bytte också ut min samsung en gång innan jag förstod problemet. plasma och lcd -tvs är känsligar på "rätt" RGB-signal än gamla tjock-tvs.

och det är värt att byta för det blir en jävulsk skillnad med RGB kontra komposit mot en plasma-tv.

Lycka till!

<{POST_SNAPBACK}>

Det är klart som f'*n att det är fel på boxen. Hur kan isof en nytillverkad box inte vara kompatibel med dagens elektronik?
Är så jä**a trött å less på comhem nu. Mycket strul på digital-tv sidan där tycker jag.

Och som Brollan tilläger så har comhem nu också tydligen förstått att något inte står rätt till med boxen. Frågan där är ju bara om de på comhem överhuvud taget bryr sig?
Men man kan ju hoppas, jag menar det är ju tydligen inte bara EN som har detta problem

VH Gonucku

Redigerat av gonucku, 27 februari 2006 - 22:32.

Postad 28 februari 2006 - 11:04

Brollan
  • Brollan
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Lycka till!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag kan helt enkelt INTE acceptera att en Humax CX-FOX C digitalbox inte är kompatibel
med flera av världens största TV tillverkare som Sony och Panasonic!
Om det sen är plasma-, LCD- eller bildrörs-TV spelar ingen som helst roll!
Jag kan acceptera att en del riktigt gamla TV-apparater kan få problem men definitivt inte de
som bara har nåt år eller så på nacken! Enda sättet för mig att acceptera Humax boxen som
den funkar idag är att jag i förväg får veta att boxen har kompabilitets problem med Sony,
Panasonic etc. och utifrån det sen bestämma om jag vill ha den eller inte.
Men hur faen skulle det se ut i reklamen för boxen? Kan du föreställa dig hur ComHem ska
lansera en sån box? I min värld är det tveklöst fel på boxen!!!

Mvh / Brollan

Redigerat av Brollan, 28 februari 2006 - 11:25.

Postad 28 februari 2006 - 12:28

el_locomotivo
  • el_locomotivo
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Och om det är samma problem med denna box? Ska man köpa ytterligare en box då? I min bok är det upp till comhem att erbjuda en box som fungerar med alla tv-apparater. Nu när cx-fox c- boxen inte fungerar med min tv så får de väl erbjuda mig ett alternativ i så fall. Jag har trots allt betalat för boxen och genom detta bundit upp mig på 24 månader till comhem.

Det känns ändå bra att veta att man inte är ensam med problemet. Har pratat med en kille på comhem som håller på att kollar upp problemet och jag hoppas fortfarande på en bra lösning från comhems sida.

Postad 28 februari 2006 - 12:46

kaiserfranz
  • kaiserfranz
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Kan även jag bekräfta att Samsungboxen som jag har lider av samma problem.
Och flera andra som jag läst om här på forumet har samma problem:
https://www.minhembi...howtopic=109631

Jag pratade med Experthandlaren där jag köpte boxen men han fattade inte ens vad jag pratade om ("Expert - Vi är vad vi heter" haha).

Jag har gett upp och kör utan RGB, även om det känns surt när jag precis skaffat en sån fin tv, Pioneer 436. Hoppas att det kommer HDTV boxar inom en snar framtid som jag kan byta till.

Att skicka in boxen verkar ju flera ha gjort men utan att problemet försvinner med den nya boxen, så den proceduren orkar jag inte gå igenom.

Jag bytte till en Supra Scart och någon dyr antennkabel, men det gjorde ingen skillnad. Inbillar mig iofs att bilden blev bättre men det här specifika problemet kvarstår.

Postad 28 februari 2006 - 19:21

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

• 783 inlägg
  • 0
Har samma problem med min samsung box, det är nog så att alla har problem med boxarna och att det inte är just vissa boxar det är fel på och det spelar alltså ingen roll om man byter ut den mot en ny eller lämnar in den på service.

Man kan ju bara hoppas att comhem lanserar HD boxar och HD sändningar snart...ehh (troligt) :D

Ska skicka iväg ett mail till comhem och kräva en annan box, så får vi se hur det går! :huh:

Postad 02 mars 2006 - 10:46

gonucku
  • gonucku
  • Forumräv

• 639 inlägg
  • 0
Tjo!

Pratade med combort igår ang. min humax box. De visste tydligen att detta problem förekom på nån samsung box, men hade aldrig hört att någon haft detta problem med en humax box.
De gick givetvis med på att skicka en ny box, så vi får se vad som händer.

Men om detta inte hjälpte så tyckte snubben jag pratade med att jag skulle köpa en ny box på expert.
hmm, låter inte så lovande...

Vart kan man hitta "bra" boxar till comhem? Skulle gärna ha en med analog tuner också.
Har försökt tagit upp detta i en egen tråd men utan lycka där.

Är det bara expert som säljer comhem kompatibla boxar eller kan man hitta dem någon annanstans också?
Det spelar väl ingen roll om comhem har "godkänt" boxarna? Jag menar en dvb-c box är väl alltid en dvb-c box och således borde den funka(förmodligen bättre än comhems skräp)?

/Gonucku

Postad 05 april 2006 - 20:35

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0
Har någon hört något nytt om det här problemet vi lider av ,ska själv ringa imorgon å höra efter.
Köpte nya plasman från Panasonic å skaffade denna comhem box ,vilket resulterade i att jag oxå hamnat i denna tråd.

Ska fan kräva kompensation, ifall de medger att något inte är 100 med deras boxar å deras sätt att sända ut pissig RGB-signal .

;)

Postad 05 april 2006 - 21:15

Harlin
  • Harlin
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Märkligt problem detta. Humax Fox är testad med en mängd olika TV-apparater utan att problemet uppstått. Mätning på signalen ut boxen tyder heller inte på att det skulle vara ett problem. Uppenbart uppstår ändå problemet med vissa typer av skärmar. Att få TV-tillverkarna att ändra ngt i tv-apparaterna torde inte vara helt lätt. Ny mjukvara till Foxen ser ut att kunna lösa problemet och ny mjukvara är tänkt att släppas under Q2-Q3 2006.

Postad 06 april 2006 - 13:11

joeb
  • joeb
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
> Mätning på signalen ut boxen tyder heller inte på att det skulle vara ett problem

Minns att min gamla buggiga Comhem Sagem ICD-4000 låda hade en setting för RGB: "low" eller "high". Gissningsvis nåt om spänningsnivå. (Såg ingen skillnad på min plasma)
Men visst kan man läsa i gamla trådar om problem med RGB via SCART...
Kör med en Samsung 9401z (via RGB) utan problem nu..fast ledsen att den inte har s-video ut (för inspelning)

Har inget svar - ville bara kommentera.

Postad 10 april 2006 - 10:37

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Jag har exakt samma problem med Humax CX-FOX C till en ny Panasonic PV60. Ser nu på hockey via s-video, ej optimalt men bästa lösningen hittils.

Jag ringde självklart till comhem och påtalade problemet. Comhem ställde sig helt oförstående till mina klagomål och började jiddra om att det kunde vara fel på min TV. Jo tjena, fel på TV:n när det bara är RGB från Humax-boxen som spökar. Det enda de kunde erbjuda var att jag skulle skicka in boxen för felsökning, något som verkar vara totalt lönlöst enligt flera röster i den här tråden.

Skönt att man får svart på vitt att det är boxen som är boven via den här tråden i alla fall (inte för att det avhjälper problemet).

Tröttsamt.

Postad 20 april 2006 - 20:38

Unregistereda7b0d7a3
  • Unregistereda7b0d7a3
  • Lärjunge

• 433 inlägg
  • 0
har samma fel jag på min humax skit

finns ju fan inga bra boxar till com hem som även klarar analog signal,köpte min hyr box humax nyss till min nya plasma lg42px4rv och bilden via boxen är så dålig så jag har stängt av boxen och kör bara via antenn,har klagat flera ggr men dom säger bara fel på boxen,ingen som vet om det finsn ny firmware till den elelr en bra box till com hem som klarar analog signal

Postad 05 maj 2006 - 11:47

Unregisteredd3ee4850
  • Unregisteredd3ee4850
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Har kontaktat Comhem flertalet ggr om deras Humax cx cfox och rgb hanteringen.
Fick nu ett svar att detta var ett känt problem och att deras "vision" är att sända ut en mjukvaruuppdatering i mitten av maj (16 maj).
Hoppas detta stämmer.
(killen på supporten bad mig docka att notera att detta var deras "vision")

Postad 05 maj 2006 - 13:38

Unregistered9faf3f9d
  • Unregistered9faf3f9d
  • Forumräv

• 601 inlägg
  • 0
Samma fenomen på den nya HDTV-boxens (HUMAX HDCI-2000) TV-utgång.
Måste använda CVBS för att få bra bild.
Dock anv jag min gamla Philips 21-tummare för att min plasma är på lagning men ändå.
Bilden blir även här rosa vid RGB.

Måste vara ett generellt fel på alla Humaxboxar.

Postad 05 maj 2006 - 14:52

kaiserfranz
  • kaiserfranz
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Och på Samsungboxarna...

Postad 29 maj 2006 - 17:56

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2 520 inlägg
  • 0

Har kontaktat Comhem flertalet ggr om deras Humax cx cfox och rgb hanteringen.
Fick nu ett svar att detta var ett känt problem och att deras "vision" är att sända ut en mjukvaruuppdatering i mitten av maj (16 maj).
Hoppas detta stämmer.
(killen på supporten bad mig docka att notera att detta var deras "vision")

<{POST_SNAPBACK}>

Har det kommit någon mjukvaruuppdatering än? Har nyköpt 42 tum plasma och vill ha digital-tv, men de här problemen låter ju inte så roliga. Eftersom comhem saknar kanal5, tv3, tv6 och ztv digitalt har jag svårt att bestämma mig för boxer eller comhem. Vore skönt att slippa en inomhusantenn men nu börjar jag luta åt boxer ändå.

Vad säger ni, ska jag köra på boxer eller comhem? har ni fått någon lösning på scart-rgb-problemen? Fan, jag vill kunna se allsvensk fotboll också och det är ju bara comhem och upc som har avtal på det efter fotbolls-vm.

Postad 29 maj 2006 - 19:46

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1 000 inlägg
  • 0
Jag har en Humax för Comhem och jag kan inte påstå att det är "dålig" bild med RGB. Då ska man dock veta att det är en vanlig 28" bildrörstv jag kollar på.

Postad 30 maj 2006 - 08:52

kaiserfranz
  • kaiserfranz
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Jag har inte fått någong uppdaternig, fast jag har iofs Samsungboxen, som lider av samma problem som Humax. Satsa på Boxer tycker jag. Lite bökigt som du säger med inomhusantenn, men det är det värt.

ComHems utbud är ju tämligen värdelöst just nu. Alternativt kan du ju skaffa Boxer samt ComHems minsta paket, tror det kostar 29kr/månaden, så har du tillgång till ppv.
Men Canal+ sänder ju veckans match och TV4 kommer sända en match i veckan, så ppv kanske inte ens behövs, beror på hur "fotbollstokig" du är :)

Redigerat av kaiserfranz, 30 maj 2006 - 08:54.

Postad 30 maj 2006 - 15:47

Harlin
  • Harlin
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Ny mjukvara till Fox:en som skall lösa detta problem lades ut i Com Hems nät måndag 2006-05-22.

Postad 08 juni 2006 - 09:58

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Japp. Ny mjukvara lades ut och problemet med humax kontra min plasma/rgb tycks vara löst. Än finns det hopp för ComHem.

Postad 28 juni 2006 - 18:53

deathvalley69
  • deathvalley69
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
> Japp. Ny mjukvara lades ut och problemet med humax kontra min plasma/rgb tycks vara löst.
> Än finns det hopp för ComHem

Men samtidigt verkar de ha lyckats få bildfomatsinställningen "pillar box" att sluta funka...
Är det föresten nån som har förstått skillnaden mellan bildformaten "automatic" och "full"?

Postad 28 juni 2006 - 19:22

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1 000 inlägg
  • 0
Pratar vi om Humax CX-1201C? Jag har inte fått någon uppdatering.

Postad 03 juli 2006 - 21:51

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Någon vänlig själ som kan skriva vilket nummer den nya firmwaren har?

Jag har samma problem som beskrivs ovan men när jag söker efter ny firmware hittar den inget. Om jag redan har den senaste så borde (?) väl problemet vara löst. När jag kollar firmware-version på min box (Humax CX-fox c ) så står det att den är från mars vilket alltså borde innebära att den är gammal?

MvH / Andreas

Postad 04 juli 2006 - 16:48

Harlin
  • Harlin
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Den senaste mjukvaran är 1.00.04

Postad 04 juli 2006 - 19:55

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
WTF!

Jag har den mjukvaruversionen men hos mig står det att versionen är från den 21:a mars. Står detta datum hos er också?

Om det är så att jag har den senaste verionen av firmware blir jag riktigt sur för då har det inte avhjälpt mitt problem med överstyrda högdagrar. Nu har jag iofs talat med ComHems support om detta och de kommer skicka en retursedel till mig för service/garantiärende. Allt funkar nämligen prima när jag använder CVBS.

MvH / Andreas

Postad 26 juli 2006 - 00:45

Unregistered1351ad90
  • Unregistered1351ad90
  • Lärjunge

• 357 inlägg
  • 0
Har denna box en analog tuner? dvs att man får in tex. kanal 5 och TV3 som inte sänds digitalt?

Postad 26 juli 2006 - 19:04

el_locomotivo
  • el_locomotivo
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Nej, boxen har ingen analog tuner.

Postad 26 juli 2006 - 23:26

Unregistered1351ad90
  • Unregistered1351ad90
  • Lärjunge

• 357 inlägg
  • 0
Någon som kan rek. en box som har analog tuner?

Postad 23 december 2006 - 23:09

Unregistered517d6c87
  • Unregistered517d6c87
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Hej,

Jag testar ett inlägg i denna tråden trots att den varit "död" länge.

Jag har ett lite annorlunda problem med min box och undrar om det är en sak som hör dessa boxar till.

Jag har en PV60 och testade lite idag med min CX-FOX CII. Efter lite pillande kom jag underfund med att bilden är ca 2 cm förskjuten till höger fast hur jag än försöker ställa in. Detta syns också tydligt när jag trycker på "i" och får upp balken lägst ner med kanal info. Balken är förskjuten ca 2 cm till höger. Testade också att köra TV4 analogt och när jag startade boxen syntes tydligt att loggan hoppade ca 2 cm till höger med den digitala sändningen.

Blev först skitskraj och trodde det var fel på scartingången på min PV60, men vi testade i grannens tv och där kom samma fenomen fram. Det är m.a.o. boxen som strular.

Nu är ju detta inget större problem eftersom detta inte märks vid vanligt tv-tittande (bilden täcker hela tv rutan), men så fort infobalken kommer upp så ser jag ju det nu när jag vet om det.

Är det någon annan med samma fenomen, eller är det helt enkelt något fel på min box? Isåfall är det ju att åka iväg och byta eftersom jag fortfarande har garanti på den.

Mvh,
Stefan

PS. God Jul på er!

Redigerat av Unregistered517d6c87, 23 december 2006 - 23:10.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.