Redigerat av Unregistered39180, 13 April 2006 - 23:27.
System Audio SA-720
(Surroundhögtalare)
|
1
|
(4)
|
Inga priser |
Postad 02 April 2006 - 13:58
Oj oj oj vilken öppen högtalare och vilket stort ljud.
Dagen efter tog vi en heldag där och man bara ville lyssna mer och mer...alla skivor man hade lät så bra och de spelade på elektronik som inte var dyr heller...
Grymma högtlalare som står högst upp på önskelistan:)
Postad 02 April 2006 - 15:03
Vad var priset? Såg att Biobanditen tar 4500kr för en center.
Redigerat av Unregistered1013, 02 April 2006 - 15:03.
Postad 02 April 2006 - 17:58
Jag har en kompis som bor vid tele-hå och förra veckan när jag skulle besöka han gick jag snabbt in för att kolla lite,de spelade då på dessa högtalare(visste ju inte det först så jag trodde det var ett par större).
Dagen efter tog vi en heldag där och man bara ville lyssna mer och mer...alla skivor man hade lät så bra och de spelade på elektronik som inte var dyr heller...
De säljs per par och de står! upp, därav emblemflytten nertill på högtalaren. De kostar 8995:- paret och centern 4500:-. Någon öppnare högtalare i denna prisklassen har jag faktiskt inte hört. Ljudet klev verkligen ur högtalaren och la sig bakom, framför, till höger och till vänster. Min uppsättning med Arcamelektronik (nypris ca. 27000:-) och mina Monitor Audio RS 8:or klarar inte av att måla upp en sådan stor 3D ljudbild, framförallt djupet saknas. Man måste lyssna själv för att förstå!!!
Jag blev helsåld...
Postad 02 April 2006 - 18:00
Jag har en kompis som bor vid tele-hå och förra veckan när jag skulle besöka han gick jag snabbt in för att kolla lite,de spelade då på dessa högtalare(visste ju inte det först så jag trodde det var ett par större).
Jag kan bara instämma! Och man skall inte luras av deras storlek...
Postad 14 April 2006 - 16:06
//Loofy
Postad 14 April 2006 - 16:44
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Lyssningsintryck: Golvare mellan 8000 och 200000 sek
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?