Postad 17 May 2006 - 08:45
Svara gärna i gästboken istället för omdömes-raden.
Skulle du inte kunna slänga upp centern till vänster om dörren? Visst.. det blir lite snett men
kanske bättre än inget? Synd att dörren är just där. Eller hänga den i duken
Skulle du inte kunna slänga upp centern till vänster om dörren? Visst.. det blir lite snett men
kanske bättre än inget? Synd att dörren är just där. Eller hänga den i duken
Postad 31 May 2006 - 15:09
citerar: "nej då det är lungt jag håller med om sladdarna... centern ska inte vara däe håller på o letar efter ett snyggt ställ till den. "
Hade varit kul med en kommentar om min hembio också så jag vet vad som fattas från 6/10 till 10/10 så att säga.
Tack på förhand!
Hade varit kul med en kommentar om min hembio också så jag vet vad som fattas från 6/10 till 10/10 så att säga.
Tack på förhand!
Postad 07 June 2006 - 21:44
Jag ser att du skiter i det och likt en sa så slänger du bara ut 10or för att få hem några själv. Tänker du inte på att dessa 10or är manipulerade? Vill du verkligen inte veta vad folk tycker om din hembio på riktigt? Vem försöker du lura egentligen? Jag tycker det ser ut som att du försöker lura dig själv, för när du inte får som du vill (en 10a eller liknande) så ger du hämndbetyg. Jag vet inte om man ska bli ledsen eller arg... Jag säger detta för att jag tycker att du borde repa dig, tänka om lite och skaffa dig lite respekt runt omkring och inte pga "svågerpolitik". Det blir så mycket bättre om man är ärlig.
Postad 08 June 2006 - 07:21
Håller med dig najk_ , har mailat en moderator p.g.a. att han bara sätter 10poängare för att förhoppnings vis få en själv. Synd med folk som missbrukar galleriets poängsystem.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
14 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?