Postad 22 January 2007 - 22:38
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 22 January 2007 - 22:40.
Postad 23 January 2007 - 17:02
Tycker att dom funkar jättebra med min hk....tycker att den klarar att driva dom bra...blev ett ´jätte lyft för mig då jag hade ett mindre canton system innan....så jag är jätte nöjd.....visst tror i och för sig att du har lite bättre drag med naden... men det skall ju du ha...är ju inte precis i samma prisklass....tack för ditt betyg....MVH Ronny...(Ace34)
Jo, NAD'en är i en annan prisklass så kan inte jämföra dom... Körde dock själv med en Pioneer VSX-1016(lite mer samma klass) och märkte faktiskt en stor skillnad när frontarna fick lite mer effekt... Den största skillnaden trots allt att pioneeren var lite vass i ljudet vilket inte passade mig... NAD'en gav C-500orna ett mycket mjukare ljud... Har du möjlighet att testa med nått slutsteg så tror jag du kan märka lite skillnad
Postad 05 March 2007 - 21:13
Har du något tips på någon butik med högtalare och förstärkare - gärna med möjlighet till provlyssning - i blekinge? Eller måste man byta län för att få den möjligheten?
/Jonte
Postad 06 March 2007 - 07:29
Tjena.
Har du något tips på någon butik med högtalare och förstärkare - gärna med möjlighet till provlyssning - i blekinge? Eller måste man byta län för att få den möjligheten?
/Jonte
Tjena!
Ja du, enklast/mest hittar man tyvärr i andra län. Nått speciellt du är ute efter vad de gäller märke, prisklass eller ljudtyp? Finns faktiskt en del butiker i blekinge också. Vart i blekinge bor du?
/ Ola
Postad 07 March 2007 - 17:29
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
42 bilder
111 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?