Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för borax

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 July 2006 - 14:19

borax
  • borax
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 22 January 2007 - 22:38

Unregistered6e59ce73
  • Unregistered6e59ce73
  • Über-Guru

• 10303 inlägg
  • 0
Tycker att dom funkar jättebra med min hk....tycker att den klarar att driva dom bra...blev ett ´jätte lyft för mig då jag hade ett mindre canton system innan....så jag är jätte nöjd.....visst tror i och för sig att du har lite bättre drag med naden... men det skall ju du ha...är ju inte precis i samma prisklass....tack för ditt betyg....MVH Ronny...(Ace34)

Redigerat av Unregistered6e59ce73, 22 January 2007 - 22:40.

Postad 23 January 2007 - 17:02

borax
  • borax
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Tycker att dom funkar jättebra med min hk....tycker att den klarar att driva dom bra...blev ett ´jätte lyft för mig då jag hade ett mindre canton system innan....så jag är jätte nöjd.....visst tror i och för sig att du har lite bättre drag med naden... men det skall ju du ha...är ju inte precis i samma prisklass....tack för ditt betyg....MVH Ronny...(Ace34)

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, NAD'en är i en annan prisklass så kan inte jämföra dom... Körde dock själv med en Pioneer VSX-1016(lite mer samma klass) och märkte faktiskt en stor skillnad när frontarna fick lite mer effekt... Den största skillnaden trots allt att pioneeren var lite vass i ljudet vilket inte passade mig... NAD'en gav C-500orna ett mycket mjukare ljud... Har du möjlighet att testa med nått slutsteg så tror jag du kan märka lite skillnad :). Värt att tänka på om du vill uppgradera nån gång i framtiden iaf... Ha de gott / Ola

Postad 05 March 2007 - 21:13

Uncle_Greg
  • Uncle_Greg
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Tjena.
Har du något tips på någon butik med högtalare och förstärkare - gärna med möjlighet till provlyssning - i blekinge? Eller måste man byta län för att få den möjligheten?
/Jonte

Postad 06 March 2007 - 07:29

borax
  • borax
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Tjena.
Har du något tips på någon butik med högtalare och förstärkare - gärna med möjlighet till provlyssning - i blekinge? Eller måste man byta län för att få den möjligheten?
/Jonte

<{POST_SNAPBACK}>

Tjena!

Ja du, enklast/mest hittar man tyvärr i andra län. Nått speciellt du är ute efter vad de gäller märke, prisklass eller ljudtyp? Finns faktiskt en del butiker i blekinge också. Vart i blekinge bor du?

/ Ola

Postad 07 March 2007 - 17:29

Uncle_Greg
  • Uncle_Greg
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hade tänkt börja med ett par golvhögtalare samt förstärkare, för att sedan komplettera till 5.0 eller 5.1 senare. Är lite sugen på kombinationen Black Diamond-Harman/Kardon. Har ju fått rätt bra kritik, men säkrast att höra efter själv innan köp. Givetvis kan jag tänka mig andra lösningar. Riktlinjerna jag har nu är ca 4-5 tusen för golvarna och ungefär detsamma för stärkare. Och att högtalarna ska finnas i svart och se vettiga ut. Jag bor i Ronneby och här finns ingen riktig hifibutik...

Postad 04 January 2008 - 08:58

HeManHedman
  • HeManHedman
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hade du testat TerraTec Cinergy 2400i DT under Linux ännu?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.