Postad 01 August 2006 - 15:54
Tack för ditt omdömeGrymt fina saker. Dock måste jag säga att, samtidigt som den ser ruskigt skön ut, ser soffan ut som någon gammal inrökt alkismöbel, till färgen då alltså. Sorry. 8p!
Postad 10 June 2007 - 17:38
Tja!
Vill inte verka otrevlig på något sätt, men till att börja med kan du ju lägga upp iaf 1 bild på din anläggning.. Och sen, hur kan du veta att dina spöar skiten ur mina, har du hört mina spela? Eller går du på det gamla "spelar bara bas" ryktet cerwin har om sig??
Mvh
Vill inte verka otrevlig på något sätt, men till att börja med kan du ju lägga upp iaf 1 bild på din anläggning.. Och sen, hur kan du veta att dina spöar skiten ur mina, har du hört mina spela? Eller går du på det gamla "spelar bara bas" ryktet cerwin har om sig??
Mvh
Postad 11 June 2007 - 09:59
Tja!
Mvh
Jodå, jag har hört precis samma modell, fast med bättre elektronik. Tyvärr, det är bara skräp.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
161 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?