Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för dileno

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 August 2006 - 12:54

dileno
  • dileno
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 04 October 2006 - 14:17

manwhore
  • manwhore
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Jaså du har fått dina F6:or nu - vad tycker du?

Postad 04 October 2006 - 15:18

dileno
  • dileno
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Jag gillar dem! Bara en kväll so far, men de är ju väldigt välklingande och fina. Men jag är nöjd och nöjdare kommer jag att bli när jag skaffar subwoofer vilket är ett måste!

Vad tycker du själv då?

Postad 04 October 2006 - 16:21

manwhore
  • manwhore
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Jodå, jag är mycket nöjd än så länge, men tja, i vissa lägen kunde en sub vara bra, men jag ska inte klaga, jag klarar mig gott och väl i mitt lilla rum och med tanke på grannarna så är det nog bra att jag inte köpte det samtidigt, men som jag sa tidigare så lär det dröja innan jag införskaffar det.

Satelliterna ska jag dock införskaffa när de kommer in i lager.

Tog du också de Proson satelliterna eller du väntar?

En nackdel dock är att jag får skruva upp så högt på Sonystärkaren, typ upp till 40 när man ska kolla på film, det har väl ingen betydelse så sett, men det känns lite irriterande att den ska behöva stå på så mycket som 40 för att det ska vara ett behagligt filmljud, men å andra sidan 40 på Sony kanske motsvara 30 på en annan, så det betyder ju inget, beror ju på hur man väljer att gradera skalan så att säga.

Redigerat av manwhore, 04 October 2006 - 16:23.

Postad 04 October 2006 - 20:01

dileno
  • dileno
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Jag fick samma Proson-högtalare som du. Vet inte än om jag ska skaffa ett par Dynavoice-satelliter, än så länge är jag nöjd och färgen matchar här hemma.. Prio är tv, sen subwoofer! Har ett ganska stort rum, typ 20 kvadrat tror jag, så en bas blir finfint!

Jag funderade på sony-stärkaren också, mest för HDMI:n, men det blev Fynda-paketet i stället, nåt att växa med för min del. :wub: Dessutom, Sony-förstärkaren finns inte i svart och det är det viktigaste med min receiver, att den är svart. Typ! Sen ska den ju såklart vara bra också. :)

Postad 04 October 2006 - 21:26

manwhore
  • manwhore
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Jo, Sonyn finns i svart - jag har det, köpte den på Fyndbörsen :wub:

Nu är jag på jakt efter en bra svart Sony-dvd för rimliga pengar, men det verkar svårt, men jag kanske skiter i det ändå, har mycket funderingar kring en kombinerad server/htpc som jag går och klurar på.

Postad 05 October 2006 - 09:31

dileno
  • dileno
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Ja just ja, den fanns visst i svart, det var en Sony-DVD-spelare som jag kollade på som inte fanns i svart!

Då antar jag att jag inte köpte Sony-stärkaren för att jag ska kunna köpa tv vid nästa lön :ph34r: Haha.
Jag kommer ha min dator som bildkälla till tv:n ganska ofta känns det som, fast en htpc är inget att skaffa för mig, eller jag har inte reflekterat över det.

Postad 05 October 2006 - 10:56

manwhore
  • manwhore
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Vad för tv ska du ha då?

Själv har jag precis uppgraderat från 28" 4:3 till 32" 16:9 tjocktv - platt är för dyrt för mig än så länge tyvärr, fast en begagnad proj till ett schysst pris skulle inte suttit fel.

Postad 05 October 2006 - 11:42

dileno
  • dileno
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Jag ska ha en LG 42PC1R, LG 42PC3R eller Samsung PS-42E71H. Upptäckte Samsungen först idag så ska se vart diskussioner leder om den.

Funderar ändå lite på en projektor också, men det är svårt, så svårt.. Om jag skaffar projektor så måste jag möblera om i mitt vardagsrum och jag är inte säker på att ommöbleringen blir bra.. sen så är en projektor snarare ett komplement till en tv tycker jag.. Hm.

Postad 05 October 2006 - 12:04

manwhore
  • manwhore
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Jo det är sant, det är ju mer ett komplement - fast jag prioriterar nog ändå en proj framför en plattis - tv som tv lite grann, visst hade det varit schysst med högre upplösning, men - nja, det får nog bli en proj för min del - det är det enda som saknas för den "riktiga" biokänslan, den får man ju ändå inte med en 40".

Postad 05 October 2006 - 20:54

dileno
  • dileno
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
True, true.. det kanske blir projektor så småningom här.. men det kommer bli svårt å bestämma sig för hur jag ska möblera här hemma när jag får tv.. ska nog rita en skiss på rummet och posta nån gång och få råd :ph34r:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.