Postad 02 January 2007 - 16:32
Skickar ett svar till dig här också eftersom du tydligeni nte kunde läsa mina PM.
Pröva gå in i PMen utan att gå via mailen du får skickade. SÅ du öppnar upp dem genom sidan.
Nu har jag lagt ut min stereo på annons.. Får vi se om det blir en ny.
Pröva gå in i PMen utan att gå via mailen du får skickade. SÅ du öppnar upp dem genom sidan.
Nu har jag lagt ut min stereo på annons.. Får vi se om det blir en ny.
Postad 05 January 2007 - 22:32
Jodå.. Något värre blir det. Dock enbart stereo. 
Tycker det är konstigt med PMen dock..
Vad det gäller stereo så har jag lite planer på Nad M3 (stärkare) Nad M5 (cd) och B&W 803S.
Får se vad det blir.. Ska bara få sålt min gamle stärkare.
Tycker det är konstigt med PMen dock..
Vad det gäller stereo så har jag lite planer på Nad M3 (stärkare) Nad M5 (cd) och B&W 803S.
Får se vad det blir.. Ska bara få sålt min gamle stärkare.
Postad 01 March 2007 - 12:05
tjenare.. mycket fin projektor
Har samma men har dock inget stativ. Undrar därför var du köpt det och vad det kostade.. Tycker du att de är värt investeringen?
Postad 15 May 2007 - 13:30
Tjena mannen!
Får börja att berömma dig för din setup! Ser riktigt nice ut!
Själv kör jag med nästan samma kit. Ikon serien (dock ingen sub än) och denon reciver.
Går och funderar fram och tillbaks vad jag ska köpa för sub och måste bara fråga dig vad du tycker om Ikon subben. Har bara lyssnat lite pga dåligt med tid.
Om du får beskriva den, främst filmsammanhang. På vilket sätt är du nöjd?
Ha de gott
Emil
Får börja att berömma dig för din setup! Ser riktigt nice ut!
Själv kör jag med nästan samma kit. Ikon serien (dock ingen sub än) och denon reciver.
Går och funderar fram och tillbaks vad jag ska köpa för sub och måste bara fråga dig vad du tycker om Ikon subben. Har bara lyssnat lite pga dåligt med tid.
Om du får beskriva den, främst filmsammanhang. På vilket sätt är du nöjd?
Ha de gott
Emil
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
122 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?