Mitt grafikkort är ett ATI Radeon X1300 och datorn har en S-video och VGA utgång. TV är en Samsung LE-32R71 som har alla nödvändiga ingångar. 2m kabel vore perfekt.
Vilken kabel väljer jag?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
8 relaterade trådar
Postad 20 March 2007 - 18:26
Har köpt en ny TV och vill kunna koppla laptopen till den. Har aldrig gjort det förut och därför undrar jag vad det är för kabel jag ska använda?
Mitt grafikkort är ett ATI Radeon X1300 och datorn har en S-video och VGA utgång. TV är en Samsung LE-32R71 som har alla nödvändiga ingångar. 2m kabel vore perfekt. Vilken kabel väljer jag? Postad 20 March 2007 - 20:17
ja en 2 meters vga kabel kanske kunde stilla dina behov, en sån man har ofta som monitorkabel
mvh daniel Postad 22 March 2007 - 22:50
Förresten, måste jag inte köpa en ljudsladd också för det följer väl inte med VGA sladden?
På tvn har jag förutom de vanliga röd & vit ljudingångarna en liten audio ingång bredvid VGA IN.. Redigerat av bennne_, 22 March 2007 - 22:54. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |