Postad 02 August 2007 - 15:44
Hej!
Först ska jag bara säga att bilden som ligger uppe är ju inte up-to-date precis, sen kortet togs har alla mina fjärils ciklider dött och min Betta Splendens (Kampfisk) hane.
Men men det är smällar man får ta, längtar som bara den till den dagen jag har utrymmet för ett 400 liters kar eller ev. större. Fast jag har faktiskt en firre i karet just nu som iaf har potential att bli lika stora om inte längre än dina fiskar
Har nämligen införskaffat mig en Gibbiceps (Segelfenspleco, L165)
och den kan bli upp till 50 cm i rätta förhållanden.
Aja nog pratat om fiskar, dom flesta autografer har jag köpt via tradera/ebay.com men några har jag tagit personligen så som David Prowse (Darth Vader), Jake Lloyd (Anakin Skywalker Epi. 1) och Sean Austin (Sam i LOTR)
Ha det och tack för det finna omdömet!
Först ska jag bara säga att bilden som ligger uppe är ju inte up-to-date precis, sen kortet togs har alla mina fjärils ciklider dött och min Betta Splendens (Kampfisk) hane.
Men men det är smällar man får ta, längtar som bara den till den dagen jag har utrymmet för ett 400 liters kar eller ev. större. Fast jag har faktiskt en firre i karet just nu som iaf har potential att bli lika stora om inte längre än dina fiskar
Har nämligen införskaffat mig en Gibbiceps (Segelfenspleco, L165)
och den kan bli upp till 50 cm i rätta förhållanden.
Aja nog pratat om fiskar, dom flesta autografer har jag köpt via tradera/ebay.com men några har jag tagit personligen så som David Prowse (Darth Vader), Jake Lloyd (Anakin Skywalker Epi. 1) och Sean Austin (Sam i LOTR)
Ha det och tack för det finna omdömet!
Postad 03 September 2007 - 07:13
Såg att du hade vunnit pokaler för ditt Q2-spelande. Vad hette du när du lirade quake? Har nämligen själv spelat det i en herrans massa år, även om det nuförtiden mest är installerat för syns skull
Postad 03 September 2007 - 10:17
Jaha, var det du 
Sedär, världen är liten.
Fin liten lya du har och nice kamerautrustning. Snygga fiskbilder.
Får se om jag får tummen ur och tar lite bilder av den egna lägenheten.
Ha det fint, så får jag dra ner din nya film väl hemma från jobb.
/croba
Sedär, världen är liten.
Fin liten lya du har och nice kamerautrustning. Snygga fiskbilder.
Får se om jag får tummen ur och tar lite bilder av den egna lägenheten.
Ha det fint, så får jag dra ner din nya film väl hemma från jobb.
/croba
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
30 bilder
193 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?