Denon AVR-3808 och Denon AVR-4308 på gång
Startad av
Minhembio
, Jul 04 2007 20:41
6 svar till detta ämne
Postad 04 July 2007 - 21:37
Det var väl på tiden att det börjar ta fart runt dessa, då är kanske deras separata slutsteg och processor inte för långt bort i alla fall
Postad 04 July 2007 - 21:54
" Denon satsar på ny frontpanel och ser bättre ut än föregångarna"
Är det bara jag som tycker den är riktigt ful ?
Är det bara jag som tycker den är riktigt ful ?
Postad 04 July 2007 - 22:03
okej, kan inte så mkt sånt här men varför kan skala up till hd upplösnignar o sånt, kan man koppla in den på det sättet till en tv?
Postad 04 July 2007 - 22:24
Jag har skjutit på 2807 köpet så länge nu att jag snart avlider: Skynda på med att få in 3808 i sortimentet nu HK! Ett svenskt pris hade varit kul att se också men jag antar att det blir runt 12.000:-
Postad 04 July 2007 - 22:27
Finns en intressant tråd här https://www.minhembi...howtopic=159138
Postad 04 July 2007 - 22:55
Japps vi fortsätter i respektive tråd. Jag skapar dessutom en officiell tråd för diskussioner kring 4808:an oxå.
*Tråd låst.
//Loofy
*Tråd låst.
//Loofy
Redigerat av Unregistered42611, 04 July 2007 - 23:04.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
138 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?