Tjena alla glada..! Detta gäller några få 50" TV:n från Elgigantens sortiment.
Är ute å fiskar TV nu. Ska välja en TV ur Elgigantens sortiment.
Vilken av dessa TV-aparater ger MEST för pengarna?
Min förra Philips hade Ambilight funkion... men vad ska man säga... den va av mest förrutom när polarna var över och man ville impa.
Har läst runt lite och förstått problemet med 1080p/24. Visst... är en fördel om TV:n fixar det... Men det går inte över bildkvalitén! Svärta är extremt viktigt samt ingångar och att rörelserna på skärmen ser perfekta ut... När jag kör Forza 2 på X360 t.ex! Gärna 100hz... fast jag har inte upplevt 100 hz än, men jag kan tänka mig att det är bättre än utan. Kanske t.o.m bättre än Philips Natural Motion?
Har inte hittat så mycket om Philipsen... men vad kan ni berätta om de andra? Vilket är det självklara valet? Ska man skaffa TV med 1080p eller klarar man sig utan? Vad är era erfarenheter?
Här är direktlänk till Elgigantens hemsida.
Tvapparaterna det gäller:
LG 50PC55
LG 50PC56
Panasonic TH50PX70E
Samsung PS50Q96HDX
Philips 50PF9631D
LÄNK! Elgigantens 50"
Tack på förhand!!
Är ute å fiskar TV nu. Ska välja en TV ur Elgigantens sortiment.
Vilken av dessa TV-aparater ger MEST för pengarna?
Min förra Philips hade Ambilight funkion... men vad ska man säga... den va av mest förrutom när polarna var över och man ville impa.
Har läst runt lite och förstått problemet med 1080p/24. Visst... är en fördel om TV:n fixar det... Men det går inte över bildkvalitén! Svärta är extremt viktigt samt ingångar och att rörelserna på skärmen ser perfekta ut... När jag kör Forza 2 på X360 t.ex! Gärna 100hz... fast jag har inte upplevt 100 hz än, men jag kan tänka mig att det är bättre än utan. Kanske t.o.m bättre än Philips Natural Motion?
Har inte hittat så mycket om Philipsen... men vad kan ni berätta om de andra? Vilket är det självklara valet? Ska man skaffa TV med 1080p eller klarar man sig utan? Vad är era erfarenheter?
Här är direktlänk till Elgigantens hemsida.
Tvapparaterna det gäller:
LG 50PC55
LG 50PC56
Panasonic TH50PX70E
Samsung PS50Q96HDX
Philips 50PF9631D
LÄNK! Elgigantens 50"
Tack på förhand!!
Redigerat av Mille2000, 30 August 2007 - 06:44.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
71 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?