Är det någon speciell anledning till att det är väldigt tyst om den här telefonen här på forumet??
Verkar intressant i mina ögon iaf..
http://www.nokia.se/...s/n81/index.php
Redigerat av Horace, 22 October 2007 - 16:32.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 22 October 2007 - 15:58
Läste en recension av SE's W960 där denna telefon stod omnämnd som konkurrent (om jag inte missminer mig så rekomenderade recensenten i fråga denna över W960'an)
Är det någon speciell anledning till att det är väldigt tyst om den här telefonen här på forumet?? Verkar intressant i mina ögon iaf.. http://www.nokia.se/...s/n81/index.php Redigerat av Horace, 22 October 2007 - 16:32. Postad 28 October 2007 - 18:18
Denna telefon verkar ha det jag behöver (äntligen):
- Mp3 - Wlan! - Ok kamera - Inte ful - Inte dålig batteritid - Minneskort Bra grejer som är ett plus: - blixt - förhållandevis stor skärm - tar Xvid Varför är det så tyst om den? edit: 3.5mm uttag! skitbra Redigerat av Mahti, 28 October 2007 - 18:19. Postad 29 October 2007 - 08:07
Tycker att det är bra att de är tyst om den så inte alla har den. Funderar stark på att köpa den.
Postad 29 October 2007 - 09:34
Det blir lite svårt för många att ha den redan då den inte går att köpa iaf i Sverige ännu. Hoppas den inte är långsam eller för dyr bara, för då blir det köp. Väntat länge på en telefon med okay pris, bra mp3 och Wlan. Inte en massa onödigt på det.
Postad 30 October 2007 - 14:18
Sen hade den ju snabbare WLAN om jag inte minns fel... synd att skärmen var lite mindre bara, ringde faktiskt nokia och tyvärr verkar det att bli att vänta ett tag till även på denna (som w960), inget datum alls att meddela om.
Har blivit lite så jag oxå, alla kommer ha en w960 så det blir nog lite roligare med denna.... Postad 01 November 2007 - 12:52
Håller med om att den verkar riktigt intressant...
Hoppas bara att sliden inte blir för "sladdrig" Redigerat av Whiz, 01 November 2007 - 12:58. Postad 01 November 2007 - 15:14
Inte för att skrämma bort någon från denna fina telefonen men läs detta först http://mobilen.no/wi.../d.epl?id=18695
Postad 01 November 2007 - 18:15
Ajdå, det var inte så kul (eller lätt
Här är en lite mer positiv recension, men även den är lite för skeptiskt till N81:an Sen ska man inte gå blint på vad en enskild recensent säger... Postad 13 November 2007 - 14:02
Hämtade upp en N81'a igår. Fyllde den med 4 gig minne. Verkligen fin lur, skärmen är kanon, ljudet i stereo är mycket bättre än min gamla SE W800i, wlanet (grannens... muahaha) funkar ypperligt.
Funktionsmässigt är det inte alls mycket jag saknar så här dagen efter jag köpt, men herregud vilken dålig byggkvalité. Har iofs aldrig haft en slajd telefon förr men attans vad det knarrar och vickar i den... Ska nog försöka (kommer nog inte gå då det var ett företagsköp) att lämna tillbaks den och vänta in W960 istället. Sen är det ju lite skillnad på SE's och Nokias menysystem, men det är ju bara en vanesak.... Postad 13 November 2007 - 15:09
Telefonen är intressant i mina ögon men verkar inte vara någon super grej.
Postad 14 November 2007 - 08:17
Var handlade du den? I bitik eller på nätet - vill känna klämma på den innan man bestämmer. Kände på 6500 slide, en rikigt kvalitetsbygge som dock saknar massa teknik som jag vill ha. Postad 14 November 2007 - 11:12
Plockade upp den på *# / intelligensen här i gävle... har bestämt att jag lämnar tillbaks den idag...
Glappet, det faktum att skärmen "täcker" tangenterna 1-3 när skärmen är uppe samt att det rasslar en del i den är nog för att jag lämnar tillbaks den... MEN... bortsett från detta tycker jag det är en KANON-telefon, hade den inte haft ovannämnda brister hade jag utan tvekan behållt den:) Postad 14 November 2007 - 13:22
Horace:
vad menar du med att skärmen täcker 1-3 ..att nedre kanten ligger för nära tangenterna eller? sen att den rasslar är väl pga av en defekt vara, vilket du då borde få en ny ist ..det är ju inte direkt en av egenskaperna på mobilen hoppas jag några fler recensioner... SMAPE: http://www.smape.com.../Nokia_N81.html GSMarena: http://www.gsmarena....-review-180.php Postad 14 November 2007 - 13:32
jopp, precis det jag menar... kanten ligger lite för nära tangenterna tycker jag (betänk att jag aldrig haft en sljad förr, det kanske brukar vara så att kanten ligger nära)... Sen "rasslar" menade jag inte att den är som en maraccas när jag skakar på den... nej, utan när man trycker på knapparna (i synnerhet knapparna direkt under skärmen...inte dom numeriska alltså) så hör/känner man inte ett distinkt knapptryck, utan dels knaster från knappen och sen från plastluckan på baksidan (mottrycket som blir från knapptryckningen)... Sen är det ganska lätt att slå igång mp3 spelaren oavsett var i menyerna/messen/fotovisningen man är, och jag har inte falukorvsfingrar direkt... Men som jag sa tidigare, hade det inte gnisslat och rasslat så mycket hade jag definitivt behållt den... 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |