Kommentarer till Vardags rum av DTSMarco
Startad av
DTSMarco
, Oct 28 2007 22:40
22 svar till detta ämne
Postad 20 January 2008 - 18:34
Jättefint! Soffan var riktigt najs och bordet är utsökt (har det själv, fast i björk). Höga poäng helt klart!
Postad 31 March 2008 - 00:30
Int.Men hade gärna sett din snygga fondtapet på tv väggen men det är väl en bagatell
Postad 04 April 2008 - 09:21
Ser gött ut hos dig också! Gillar inte konceptet med dedikerad hembio, känns lite överdrivet ibland. Föredrar när den är en del av vardagsrummet precis så som du har det! Fina prylar, stilrent! Och vad jag kan bedöma så håller ju resten av lyan samma klass, snyggt!
Postad 08 April 2008 - 18:36
Jo denna var ett riktigt fynd på loppis är som ny i skicket med ..Har sett att vissa har centrum som namn med men på min står det bara dual vet inte hur det kommer sig ..
Postad 12 April 2008 - 16:19
Snyggt och stilrent! Kakelugnen vittnar om att huset är gammalt, eller har jag fel?
Postad 17 April 2008 - 12:36
Riktigt trevligt. Bra integrerat med övriga huset. De flesta har inte plats för ett "eget" biorum. Det här var bra löst. Stör mig tyvärr lite på särskrivningen i rubriken. Men då är jag petig.
Postad 02 May 2008 - 16:40
Stilrent som alltid, mycket väl integrerad hembio!! Hur gick det med källarbion? Tackar för kommentaren, jo det var en chansning med färgen då jag sagt att jag skulle använda en mer neutral ljus färg åsså gick jag och köpte den grafitgrå istället! Men det tog skruv över telefon, frun bortrest med barnen vid tillfället, men när jag lovade att måla om vid missnöje så lade sig striden och hon blev riktigt nöjd när hon väl såg väggen....så nu är det fina fisken jag fick min kontrastvägg och familjen är nöjd också!! ;-D Ha det gott mvh /Calle
Postad 29 November 2008 - 19:24
Jättefint,trevliga möbler och grejer!Ska hälsa från tjejen att hundarna va söta också. =)
Postad 23 February 2009 - 21:21
Ett mycket snyggt och vältänkt hem! Suround högtalar lösningen var grym!
är fullständigt övertygad om att den fungerar jätte bra!
är fullständigt övertygad om att den fungerar jätte bra!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
45 bilder
1115 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?