Jag använder TVersity för att streama media till min PS3:a (film, foto och musik) och det blir hel del kataloger och filer, framför allt när det gäller musik och foton. Min fråga är ifall man kan söka på namn bland mediafiler eller på något sätt filtrera. När man t ex har väldigt mycket musik är det frustrerande ifall man vill bläddra till en artist som hamnat långt bak i alfabetet.
Sen undrar jag ifall det finns en bättre mediaserver för just musik och foto än TVersity. Anledningen jag kör den är att den kan transcoda mkv-filer och jag gillar förvisso sättet man kan tagga sin media på, men det blir ibland lite för mycket katalogbläddrande för att komma fram till den mediafil man är ute efter.
Sammanfattningsvis kan man väl säga att jag vill ha så kort söktid till mina mediafiler som möjligt men samtidigt ha en bra struktur på dom.s
Sen undrar jag ifall det finns en bättre mediaserver för just musik och foto än TVersity. Anledningen jag kör den är att den kan transcoda mkv-filer och jag gillar förvisso sättet man kan tagga sin media på, men det blir ibland lite för mycket katalogbläddrande för att komma fram till den mediafil man är ute efter.
Sammanfattningsvis kan man väl säga att jag vill ha så kort söktid till mina mediafiler som möjligt men samtidigt ha en bra struktur på dom.s
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Playstation Store
9 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?