Kommentarer till Bio Datakaka av Dannoo7
Startad av
Dannoo7
, Dec 21 2007 19:51
16 svar till detta ämne
Postad 21 December 2007 - 21:37
Wow, så häftigt med vägg formad som halvmåne! Ta till vara på detta rum
Postad 12 February 2008 - 12:04
Grymt jobb! En riktigt toppen biosalong...
Tror dock att det i längden inte för min del skulle vara så häftigt att ha kombinerad biosalong och sovrum =)
Tror dock att det i längden inte för min del skulle vara så häftigt att ha kombinerad biosalong och sovrum =)
Postad 13 October 2008 - 15:44
Underbart rum. Helt perfekt med sängen där.. inget snack om saken! :-)
Postad 13 October 2008 - 16:51
Fint med stjärnhimmeln & den välvda väggen, kanske mindre snyggt med nalle puh-kudde/täcke & de olika stolarna (både till färg & utseende) men det är ju bara en smaksak
. Jag skulle ha satsat på riktiga biostolar/fåtöljer pga av rummets kompetens (om du förstår hur jag menar).
Postad 13 October 2008 - 18:09
Snyggt, hur fick du till den rundade väggen? Det skulle jag vilja se mer av..
Postad 13 October 2008 - 18:30
snyggt men den dag du får råd satsa på ny soffa samt nu kan du i allfall bädda sängen 8 poäng från mig , hade du haft bäddat o en ny soffa hade du fått 10an direkt
Postad 13 October 2008 - 18:42
Hehe visst äre en underbar blandning av grejer ? Men vad gör man inte när budgeten är något begränsad. Om inte annat ger det en mysig och hemtrevlig känsla =)
Angående den välvda väggen. Bion är i källaren på ett funkishus med en stor rundell. Huset är alltså byggt på det viset på 60-talet och inget jag gjort något åt. Sen täcker duken största delen av rundelln, men iaf.
Angående den välvda väggen. Bion är i källaren på ett funkishus med en stor rundell. Huset är alltså byggt på det viset på 60-talet och inget jag gjort något åt. Sen täcker duken största delen av rundelln, men iaf.
Postad 13 October 2008 - 18:51
stjärnhimmeln får fronten av rummet att se oändlig ut.kanske montera stjärnor en bit ner på väggen?..9poäng lätt,tian hänger i luften
Postad 13 October 2008 - 18:51
kul och se hur bion har växt fram. rikigt trevligt bild-reportage som vi tackar varmt för
Postad 19 May 2010 - 12:39
Ett lite annorlunda bygge. Men jag gillar den rundade väggen! Vad har du under den stora soffan? det känns som om det är mycket utrymme under den?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
24 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?