Kommentarer till loopSH:s Bio o spelrum av loopSH
Startad av
loopSH
, Jan 10 2008 13:44
6 svar till detta ämne
Postad 10 January 2008 - 13:44
sjukt snygg tapet 
Hur stor skillnad gör egentligen högtalare tillverkade som bakhögtlare gentemot vanliga stativare som bakhögtalare för ljudet?
Hur stor skillnad gör egentligen högtalare tillverkade som bakhögtlare gentemot vanliga stativare som bakhögtalare för ljudet?
Postad 10 January 2008 - 18:24
Personligen hade jag velat ha "stativare" om utrymme hade funnits. Man får ju mer luft bakom högtalaren och kan rikta in den bättre.
Postad 11 January 2008 - 13:08
Ja, tapeten är jättefin! Jag har letat exakt efter en sådan tapet och skulle således bli jätteglad om du kunde avslöja var du köpt den
Postad 19 January 2008 - 09:55
Gött! Någon som har fattat att alla väggar framför duken ska vara svarta för att inte få dasasig kontrast 
Får dessutom hålla med alla andra som tycker att tapeten är hur snygg som helst.
Det enda minuset är några kablar här och var, men dem koncentrerar man ju sig inte riktigt på när man kollar på film eller spelar!
Får dessutom hålla med alla andra som tycker att tapeten är hur snygg som helst.
Det enda minuset är några kablar här och var, men dem koncentrerar man ju sig inte riktigt på när man kollar på film eller spelar!
Postad 21 January 2008 - 16:37
Tack för kommentaren! Det ser ju trevligt ut hos dig med! Gillar också din tapet, vilket fler verkar göra
Postad 25 March 2008 - 12:27
Riktigt fin hemmabio. Screen shotet på Resident evil, var nog det snyggaste jag sett.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
86 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?