Postad 25 February 2008 - 07:19
väldigt snygg elektronikhylla!o sittplattser ser det ju oxo ut att finnas! riktigt fräsht alltihopa.
Postad 25 February 2008 - 09:08
Ville inte ta upp plats under teven med elektronik pga springande småbarn, så därför fick det bli en lite
udda lösning i hörnet
!
Luckan framför xboxen måste vara öppen om man streamar/spelar, annars blir det lätt en bastu. Förstärkaren
blir varm, men inte mycke varmare än om det skulle stå fritt tror jag. Hade först tänkt öppna upp hyllan med
ventilationshål, men nu verkar det fungera ändå.
Dock så har jag bara haft de 2 större fronthögtalarna några dygn änsålänge....får väl se om ventilation för
förstärkaren blir nödvändig framöver.
Tack för kommentarer/synpunkter !
udda lösning i hörnet
Luckan framför xboxen måste vara öppen om man streamar/spelar, annars blir det lätt en bastu. Förstärkaren
blir varm, men inte mycke varmare än om det skulle stå fritt tror jag. Hade först tänkt öppna upp hyllan med
ventilationshål, men nu verkar det fungera ändå.
Dock så har jag bara haft de 2 större fronthögtalarna några dygn änsålänge....får väl se om ventilation för
förstärkaren blir nödvändig framöver.
Tack för kommentarer/synpunkter !
Postad 25 February 2008 - 09:29
Snyggt, gillar när det är helt rent under tvn, kör med en liknande lösning dock inte hembyggt som du. Full pott.
Postad 26 February 2008 - 11:26
Fiffigt värre! Jag förstår problemet med småbarn. En glasdörr rök nästan här om dagen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?