Bara följa anvisningarna på denna sidan: fifa 08
Sen får ni gärna tipsa om andra bra spel då jag inte tycker att fifa är sådär jätteunderhållande.
mvh / Mahti
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 19 April 2008 - 11:56
Tänkte starta en tråd då jag hittade fifa 08 gratis just nu. Erbjudandet gäller de 20 000 första europeer som följer anvisningarna, eller längst tom det 30e juni.
Bara följa anvisningarna på denna sidan: fifa 08 Sen får ni gärna tipsa om andra bra spel då jag inte tycker att fifa är sådär jätteunderhållande. mvh / Mahti Postad 16 September 2008 - 19:03
Gött å se att det faktiskt fanns en tråd trots allt
Bifogad fil(er)Postad 16 September 2008 - 21:03
Yes det finns ett par riktigt imponerande titlar till N-Gage, rent grafiskt
![]() ![]() ONE gör sig inte riktigt rättvisa på bild - man måste se spelet in action för att förstå hur bra det ser ut. Redigerat av ConraDargo, 16 September 2008 - 21:04. Postad 16 September 2008 - 22:55
Är Force Unleashed kul? Testade demot av den vanliga mobilversionen för några dagar sedan och det var inget för mig.
Har ingen N-Gage 2.0 mobil ännu (har dock originalet), men kollar om något intressant spel släppts då och då till 2.0. För tillfället så är det Dirk Dagger och Bounce Boing Voyage som intresserar mig mest. Men inte direkt något som får mig att rusa och köpa en ny mobil. Hoppas de släpper ett single-player RPG någon gång, som Rifts eller Shadowkey till originalet. Postad 17 September 2008 - 10:00
Yes det är riktigt roligt! Inte helt olikt Java-versionen men heller inte samma sak. Själva CellWeaver-systemet är ju naturligtvis detsamma, men det känns som att den här versionen har ett mycket djupare, mera taktiskt upplägg:
I Java-versionen så blockar man ju automatiskt all inkommande eldgivning, men här korresponderar de istället till något av knappsatsens hörn - så man trycker 1, 3, 7 eller 9 för att blockera ett skott och kan då dessutom reflektera tillbaka det till motståndaren. Det leder förvisso till att man har mindre knappar till övers för att väva symboler, men det går lite smidigare då också - man tar inte lika lätt fel på knapparna eftersom man slipper blanda in hörnen. Vidare så har man mycket större valmöjlighet vad gäller Kraften och den blandas friskare; när som helst i spelet kan man trycka och hålla ner vissa knappar för att då aktivera krafter, såsom 8 för Force Push eller 6 för Force Lightning (men man måste alltså därefter fortfarande väva symbolerna - du bara "byter vapen" så att säga). Detta gör man inte bara för skojs skull utefter vad man själv känner för att använda sig utav, utan vissa motståndare står antingen utanför räckhåll för somliga krafter eller så kanske de rent utav är immuna mot den typen av attack. På så vis skapas också ett pusselelement i spelet - t.ex att man måste använda just Force Push på en panel för att aktivera den men Force Lightning på en annan, eller som fallet är med AT-STs där man tvingas använda 2-3 olika krafter på dem direkt efter varandra för att de ska besegras - och då är det du själv som behöver lista ut vilken kraft som kommer härnäst. Tänk för länge på saken och man börjar om på noll igen. Vad jag inte är helt säker på om huruvida Java-versionen har eller inte, eftersom nu demot är tidsbegränsat och jag bara tog mig till första bossen, är defensiva krafter. Mind Tricks och Force Heal går att utföra precis närhelst man önskar på N-Gage bara genom att väva deras respektive symbol från minnet (de dyker alltså inte upp på skärmen som ens offensiva krafter). Också en schyst grej som gör spelet lite mera taktiskt - känner jag mig alldeles överväldigad av fienden så brukar Mind Tricks (paralyserar alla motståndare) ge mig den lilla tid som jag behöver för att samla mig och sedan ta itu med situationen. Postad 18 September 2008 - 09:03
Pressmeddelande Postad 22 September 2008 - 22:19
Well I'll be damned...
![]()
Redigerat av ConraDargo, 22 September 2008 - 22:20. Postad 31 October 2008 - 00:18
ONE är släppt! Och j*vlar i min låda vad bra det är, vågade inte tro att Nokia faktiskt skulle kunna lyckas såhär pass med både kontroller och framförallt grafik!
Här är några skärmdumpar som jag har tagit själv genom spelets Snapshot-feature Edit: Jaha, antar att de inte blev synliga direkt i inlägget p.g.a formatet? Här är iaf bild #7 som jag laddat upp @ ImageShack:
Bifogad fil(er)Redigerat av ConraDargo, 31 October 2008 - 00:19. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |