Postad 07 May 2008 - 22:39
Jag har redan laddat ner skivan, köpte den förra (Ghost I-IV).
jag laddade ner MP3 och okomprimerade WAV.
Helt suveränt att ett av sina favoritband göra det enda rätta!!!
Skivan var riktigt bra! Dock är fortfarande Pretty Hate Machine deras bästa album
jag laddade ner MP3 och okomprimerade WAV.
Helt suveränt att ett av sina favoritband göra det enda rätta!!!
Skivan var riktigt bra! Dock är fortfarande Pretty Hate Machine deras bästa album
Postad 07 May 2008 - 23:16
Grymt bra jobbat! Det är detta som gör att man vill KÖPA deras album. Om bara skivbolagen kunde inse samma sak.
Postad 08 May 2008 - 09:01
Ja om dom bara släppte skivan i lossy-format förstår jag dig. Men varför köpa skivan nu?Grymt bra jobbat! Det är detta som gör att man vill KÖPA deras album. Om bara skivbolagen kunde inse samma sak.
Postad 08 May 2008 - 09:45
Ja om dom bara släppte skivan i lossy-format förstår jag dig. Men varför köpa skivan nu?
Finns massor av folk som vill ha en fysisk produkt i hyllan hemma.
De bryr sig lika mycket om hur förpackningen ser ut som om innehållet.
Postad 08 May 2008 - 10:25
och om man bryr sig om förpackningen så kolla tools skivor, riktigt fräcka vissa 
hur som helst tyckte jag NIN-skivan va rätt kass, nu har jag aldrig lyssnat på dem, men det här gjorde mig inte alls sugen på att höra mer.. inte ens i flac lät de bra... dra hem lite buckethead istället
hur som helst tyckte jag NIN-skivan va rätt kass, nu har jag aldrig lyssnat på dem, men det här gjorde mig inte alls sugen på att höra mer.. inte ens i flac lät de bra... dra hem lite buckethead istället
Postad 09 May 2008 - 20:10
t.r har blivit väldigt produktiv med både ny musik och turnerande, såg dom 2 ggr förra året efter lång lång väntan. har varit ett fan sedan head like a hole-
Postad 10 May 2008 - 20:39
Nu är ja inget fan av NIN (även om deras OST till Quake va tufft =) ) så är dte här helt rätt, "FLAC, M4A eller okomprimerad WAV (24 bit/96 KHz)" är ju underbart och ja hoppas fler BRA artister gör samma sak. Jag skulle tom kunna tänka mig nå som Radiohead hadde att man får betala dem man vill, skulle lätt kunna betala lite för detta.
Postad 12 May 2008 - 20:49
ngn vänlig skäl som vet hur man bränner ut 24/96? vilket program bör man använda? och spelas det upp på en vanlig dvd? eller bör man ha ngt form av "specialare"? vill gärna kunna lyssna på den därigenom istället för datorn, så man för en gångs skull för lyssna på ngt riktigt "klart" :-D
Postad 29 May 2008 - 00:54
Till er som laddat hem 24/96 versionen: En del fel hade tydligen smugit sig in i denna (bl.a. verkar det vara närmare 16 är 24) och en ny version är släppt på nin.com.
Mer info hos Hydrogen Audio forumet.
Mer info hos Hydrogen Audio forumet.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?