Kommentarer till Hörlurar av TKvC-SainT
Startad av
TKvC-SainT
, May 21 2008 03:59
11 svar till detta ämne
Postad 20 October 2008 - 13:16
Kan tänka mig att dom är svinigt dyra också
kul att se lite annorlunda lurar för en gångs skull
Postad 20 October 2008 - 15:26
Hehe, joo visst är det så 
Jepp, alldeles för lite representation av A T lurar i Sverige, eller allmänt i världen utanför Japan.
Jepp, alldeles för lite representation av A T lurar i Sverige, eller allmänt i världen utanför Japan.
Postad 25 October 2008 - 08:19
Hade aldrig sett A T förut, men de är ju helt otroligt fina. Hur skulle du betygsätta dem och var har du köpt dem ifrån?
Och hur tror du att de skulle passa som kombo till stereon hemma samt Ipod, med hörlursstärkare då?
(Tänker främst på ATH-ESW9)
Och hur tror du att de skulle passa som kombo till stereon hemma samt Ipod, med hörlursstärkare då?
(Tänker främst på ATH-ESW9)
Postad 25 October 2008 - 14:25
ESW9 köpte jag väl främst för portabelt bruk, men insåg snabbt att jag faktiskt föredrog de över mina K701, så jag sålde helt enkelt K701 då. Utan förstärkaren genom min iriver E10 skulle jag nog ge de 7/10, med förstärkaren så kommer de nog upp i 9/10, riktigt nära min idé av de perfekta lurarna.
Finns säkert flera ställen att köpa de på men jag köpte mina på Audiocubes.com, har dock funderat på att sälja mina, p.g.a. uppgradering till ESW10JPN.
Finns säkert flera ställen att köpa de på men jag köpte mina på Audiocubes.com, har dock funderat på att sälja mina, p.g.a. uppgradering till ESW10JPN.
Postad 26 October 2008 - 18:30
Trevligt. Om det blir som så att du säljer dem kan du väl hojta till, beroende på min ekonomiska situation men jag skulle gärna ha ett par 
Förresten glömde jag att berömma de fina bilderna
Förresten glömde jag att berömma de fina bilderna
Postad 26 October 2008 - 20:46
Jo, de kan jag göra. Får dock se hur det blir, känns lite tveksamt då ESW10 är så ruskigt dyra
Postad 12 January 2009 - 00:29
Kul att se att man inte är ensam om att vara hörlursfetischer... ska ta och plåta och lägga upp min samling i dagarna
Postad 21 January 2009 - 22:14
Haha, jo visst är det så. Tycker det är ett väldigt trevligt alternativ till högtalare.
Funderar dock på att göra mig av med mina W5000 då mina öron inte riktigt verkar komma överens med de, älskar ljudet de ger, har aldrig hört något så absolut korrekt förr, men jag får alltid så ont i öronen efter jag lyssnat på de, kan väl vara överkänslig för diskant eller nåt :/
Funderar dock på att göra mig av med mina W5000 då mina öron inte riktigt verkar komma överens med de, älskar ljudet de ger, har aldrig hört något så absolut korrekt förr, men jag får alltid så ont i öronen efter jag lyssnat på de, kan väl vara överkänslig för diskant eller nåt :/
Postad 20 August 2010 - 21:05
Kul att se Audio Technica! Hur upplever du ljudet i W5000 mot K701? Jag kör K701+Heed Canamp-kombon, som jag upplever som mycket trevlig, men funderar på att köpa en bra sluten lur för att inte störa sambon, K701 spelar ju som en mindre högtalare utåt 
Jag har planerat köpa just ATH-ESW9 att köra portabelt med sedan en tid tillbaka, men funderat lite på ES10 när man ändå håller på och lägger ut pengar. Har du lyssnat på dom?
Jag har planerat köpa just ATH-ESW9 att köra portabelt med sedan en tid tillbaka, men funderat lite på ES10 när man ändå håller på och lägger ut pengar. Har du lyssnat på dom?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
79 bilder
50 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?