Nvidia förbättrar grafikkorten i bärbara
Postad 22 juni 2008 - 21:48
Postad 23 juni 2008 - 00:48

Postad 23 juni 2008 - 22:04
Jag är inte speciellt intresserad av att min laptop ska vara bärbar utan hellre släpbar eftersom jag
inte har så stort behov av att flytta den så mycket.
Däremot är jag ute efter en så komplett maskin som möjligt som ska ersätta min stationära dator, dvs.
stor rejäl skärm så jag slipper kisa, jag vill även kunna spela spel och göra "tyngre" grejer vilket har
i stort sett varit omöjligt med de kassa grafikkort som hittills har tryckts in i de bärbara datorerna.
Keep up the good work! - men gör det snabbare i fortsättningen...
Postad 23 juni 2008 - 22:38
Postad 24 juni 2008 - 18:19
Postad 24 juni 2008 - 18:23
Fattades bara det...synd bara att prisjakts grafikkorts-filter varit broken sen det lades till...

Postad 24 juni 2008 - 18:37
Vad menar du med stor skärm egentligen? stor yta eller stor upplösning? Själv sitter jag med modellen innan denna och är hur nöjd som helst, grym skärm och grafik samt allt annat, ska kanske ta och köpa till Blu Ray läsaren också snart."Nvidia förbättrar grafikkorten i bärbara" - Inte en dag för tidigt!
Jag är inte speciellt intresserad av att min laptop ska vara bärbar utan hellre släpbar eftersom jag
inte har så stort behov av att flytta den så mycket.
Däremot är jag ute efter en så komplett maskin som möjligt som ska ersätta min stationära dator, dvs.
stor rejäl skärm så jag slipper kisa, jag vill även kunna spela spel och göra "tyngre" grejer vilket har
i stort sett varit omöjligt med de kassa grafikkort som hittills har tryckts in i de bärbara datorerna.
Keep up the good work! - men gör det snabbare i fortsättningen...
Våga köp andra märken än de har i ladorna, hade haft en zepto innan denna också och var lika överförtjust i den, tidigare har jag haft IBM(lenovo) och Dell, men dessa har inte ens vart i närheten (kan kanske bero på tiden också

PS. har en kompis som sitter med en 23"skärm och 1280x800 upplösning och det ser ju fruktansvärt ut även om skärmen är stor...
Postad 25 juni 2008 - 05:46
Med stor skärm menar jag, som jag skrev tidigare, så jag slipper kisa. Sitter just nu med en 17" skärm med 1440x900-upplösning.Vad menar du med stor skärm egentligen? stor yta eller stor upplösning? Själv sitter jag med modellen innan denna och är hur nöjd som helst, grym skärm och grafik samt allt annat, ska kanske ta och köpa till Blu Ray läsaren också snart.
Våga köp andra märken än de har i ladorna, hade haft en zepto innan denna också och var lika överförtjust i den, tidigare har jag haft IBM(lenovo) och Dell, men dessa har inte ens vart i närheten (kan kanske bero på tiden också)
PS. har en kompis som sitter med en 23"skärm och 1280x800 upplösning och det ser ju fruktansvärt ut även om skärmen är stor...
Passar mig finfint! 13" och 15" är inget för mig!
Dessutom är jag inte sugen på att lägga ut hur mycket pengar som helst för en laptop som ska vara en fullvärdig ersättare för min stationära.
Brukar oftast skena iväg prismässigt om man vill ha en så komplett bärbar som möjligt.
Redigerat av ZuperZed, 25 juni 2008 - 13:46.
Postad 25 juni 2008 - 18:26
Denna fick bäst i test av PC För Alla:Låter ju bra! Någon som vet när det kan tänkas gå att köpa datorer med denna GPU? Pris?
www.prisjakt.nu/produkt.php?p=273662
pcforalla.idg.se/2.1054/1.166185
www.asus.com/products.aspx?l1=5&l2=23&l3=523&l4=34&model=2026&modelmenu=1
Postad 05 juli 2008 - 20:37
Är det kort som börjar på 9 och har ett M?
Prisjakts sökmotor verkar funka nu.
Tack på förhand.
Postad 27 augusti 2008 - 22:07
Är 9500M GS ett sånnt kort?
Är det kort som börjar på 9 och har ett M?
Tack på förhand.
Uppar frågan.
Postad 13 december 2008 - 20:20
Bifogad fil(er)
Redigerat av Unregistered8b3631e1, 15 december 2008 - 12:45.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar