Jag är nyfiken på att höra era synpunkter kring kombinationen B&W golvhögtalare och Rotel. Jag valde att lägga tråden under Högtalare eftersom Rotel RB-1070 + RC-1070 mer eller mindre är spikat. Valet av B&W är jag mer tveksam till. Jag har lyssnat hel del på 600-serien och gillar den skarpt. Tänkte därför ge 700-serien samt 804S en chans också.
Jag lyssnar mest på alternativ metal och industri. Jag efterfrågar därför en stilren ljudkaraktär som är "tajt", "följsam" och "rapp". Inte för den skull "kall" och "steril". Men absolut inte "mullig" och "bombastisk". Jag hoppas att ni förstår vart jag vill komma. :-)
Jag ska bege mig till hifiklubben här i stan och lyssna inom kort, ni får gärna kommentera nu på förhand.
Jag lyssnar mest på alternativ metal och industri. Jag efterfrågar därför en stilren ljudkaraktär som är "tajt", "följsam" och "rapp". Inte för den skull "kall" och "steril". Men absolut inte "mullig" och "bombastisk". Jag hoppas att ni förstår vart jag vill komma. :-)
Jag ska bege mig till hifiklubben här i stan och lyssna inom kort, ni får gärna kommentera nu på förhand.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
B&W-klubben
14 bilder
547 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?