Kommentarer till HTPC Bygge samt WHS från HP ! av maestrokba
Startad av
maestrokba
, Sep 01 2008 18:40
21 svar till detta ämne
Postad 01 September 2008 - 18:40
Det där verkade bra!! Om det fungerar bra sen för dig så kommer jag nog kopiera din inköpslista
Det såg riktigt bra ut!
/Christian
/Christian
Postad 01 September 2008 - 18:46
Hahaha nu kommer jag inte kunna jobba i natt... nu måste jag plocka ihop en HTPC.. sjukt kul att följa ditt bygge! 
/Christian
POWERPOSTER
/Christian
POWERPOSTER
Postad 01 September 2008 - 18:58
shysst kabeldragning, king you are
en 10 lätt, det är ju värt bara för kabeldragningen.
en 10 lätt, det är ju värt bara för kabeldragningen.
Postad 01 September 2008 - 19:35
Tack ska ni ha... =)
Ja Chrissofsweden, det är bara att köpa... ; )
Ja Chrissofsweden, det är bara att köpa... ; )
Postad 01 September 2008 - 19:50
Hehe... precis dom grejorna som jag planerar till mitt kommade htpc-bygge..+ en blueray spelare med.... snyggt för övrigt... Ace34
Postad 01 September 2008 - 20:28
Jag kör både HDMI och Toslink för att förstärkaren är full på HDMI, därför.
Men jag kommer ju sen att köra ett TV kort i HTPC´n och då kommer allt att gå via HDMI kabeln bara. Eftersom att sattelit mottagaren tar upp den HDMI platsen som jag velat ha till HTPC´n..
Hoppas att du förstår JetJaguarr
Men jag kommer ju sen att köra ett TV kort i HTPC´n och då kommer allt att gå via HDMI kabeln bara. Eftersom att sattelit mottagaren tar upp den HDMI platsen som jag velat ha till HTPC´n..
Hoppas att du förstår JetJaguarr
Postad 08 September 2008 - 08:00
Snyggt och stilrent, har samma t-bord jäkla nöjd med det lite dyrt bara, borde funka bra att ha dongeln bak om du vill dölja den.
Postad 09 September 2008 - 15:47
Nej jag kan inte dölja den bak tyvärr, det får inte plats.. =) Har provat, tro mig... =)
Postad 16 September 2008 - 14:53
ta en kort usb-skarv och sätt där bak, och anslut dongeln till den om det är utrymmesbrist och inte usbuttagsbrist du har. =) Skämmer ju en del på ett så snyggt chassi att ha den fram.
Postad 17 September 2008 - 14:05
Mmmmm... =) Ska kolla detta, måste även koppla in den nya Philips fjärren på usb också så jag ska se hur jag gör där...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
54 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?