Skulle handla lite prylar ny, när det är de där mellandagsrea !( Vill inte gå till butiken, dåliga erfanhet därifrån )
Funkar sidan till nån annan ?
MVH Tomten med behov flera prylar...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
www.Siba.se "NedHaccat" eller...?
Startad av
Unregisteredd2331d5a
, Dec 27 2008 00:35
6 svar till detta ämne
Postad 27 December 2008 - 00:35
Kommer inte in till www.Siba.se hemsidan. !?
Skulle handla lite prylar ny, när det är de där mellandagsrea !( Vill inte gå till butiken, dåliga erfanhet därifrån ) Funkar sidan till nån annan ? MVH Tomten med behov flera prylar... Postad 27 December 2008 - 10:53
Det har ju sett ut så åtminstone sedan julafton, vilket är märkligt / dåligt att de inte lyckas fixa det.
Jag börjar tro att det är ett drag från deras egen sida, d.v.s. få folk att komma till butikerna istället (lättare att pracka på de något dyrare eller något i merförsäljning). Intressant att det blev en tråd om just SIBA och deras sida, eftersom man har lite för långt till närmsta Siba (kanske därför man aldrig får deras reklamblad som man får bläddra i på deras sida i vanliga fall) så skulle man ju vilja se vad de har i mellandagsrea att erbjuda, kanske någon har en länk eller egna erfarenheter efter besök i deras varuhus ? / J Postad 27 December 2008 - 12:49
Det är nog tyvärr inte svårare än att de har tekniska problem och ledningen (om de vet om felet) har inte lyckats beordra ut en tekniker som fixar sajten.
Postad 27 December 2008 - 13:04
79 fungerar det inte igen såg jag men jag var inne för 5 minuter sen, såg då att tryckfelsnisse var framme.
De gjorde reklam för att de sålde en Samsung LE-40656 för 7990, när man sen klickade på länken såg man att det var en 556 Postad 02 January 2009 - 11:20
www.siba.se gick ner natten till Juldagen och har studsat upp och ner under mellandagarna.
Överbelastning stod det och det har jag fått bekräftat från säker källa. Helt enkelt för många besökare samtidigt. Att det vore en strategi från Sibas sida tror jag inte på då www.siba.no och www.computercity.se fungerade som vanligt så varför skulle de inte tillämpat de på alla sina butikers sajter?! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |