Postad 02 January 2009 - 12:20
Kan bara prata för oss i Malmö men vi skall ha sama sortiment.
Men vi har Harman Kardon, Onkyo, Pioneer, Bonnec, Yamaha, Marantz m.fl
Något speciellt märke du hade tänkt dig?
Mvh
Andreas
Media Markt Malmö
Redigerat av Media Markt, 14 May 2010 - 20:58.
Postad 02 January 2009 - 19:41
Hej
Mvh
Andreas
Floor manager Hifi
Media Markt Malmö
Ursäkta jag lånar tråden.
Andreas, har Ni också H/K och Marantz i Stereo.
Vilka högtalare säljar ni?
Hälsningar
Sören (från Malmö).
Postad 02 January 2009 - 23:06
Men jag passar också på att fråga då, vad tar ni för Onkyo 606 och vad tar ni för Samsung LE-46A656
Postad 03 January 2009 - 10:33
Egentligen helt otroligt att ett en så pass stor och internationell kedja inte har sitt utbud på internet 2009.
Men jag passar också på att fråga då, vad tar ni för Onkyo 606 och vad tar ni för Samsung LE-46A656
Media Markt i Sundsvall tog senast igår 5895:- för en 606:a om jag inte minns fel.
Postad 03 January 2009 - 10:53
Kul att ha Media Markt officiellt representeradeHej
Mvh
Andreas
Floor manager Hifi
Media Markt Malmö
Nu är det väl bara att sätta press på att ni får in Denon i sortimentet också, sen finns ju i princip allt intressant.
Postad 03 January 2009 - 11:29
Postad 03 January 2009 - 13:18
Media Markt i Sundsvall tog senast igår 5895:- för en 606:a om jag inte minns fel.
Känns som du minns fel, har för mig att dom tog 4995:- för den på MM i Skövde.
Postad 03 January 2009 - 13:47
OJ.. många frågor som dök upp här.
Ja. Vi har både Marantz och H/K stereo förstärkare.
När det gäller högtalare så har vi ett väldigt stort sortiment.
några av dom är. Canton, Klipsch, KEF, Pioneer, Infinity, Harman, JBL, Audio Pro, Celestion, Jamo, Mordaunt-Short, Yamaha m.fl
Mvh
Andreas
Floormanager Hifi
MM Malmö
Ursäkta jag lånar tråden.
Andreas, har Ni också H/K och Marantz i Stereo.
Vilka högtalare säljar ni?
Hälsningar
Sören (från Malmö).
Hej
Onkyo 606 tar vi 4990:- för i vår butik.
656 har vi tyvärr inte längre då den har blivit ersätt av 676:an (samsung) och den kostar 14990:-
Mvh
Andreas
Egentligen helt otroligt att ett en så pass stor och internationell kedja inte har sitt utbud på internet 2009.
Redigerat av Media Markt Malmö, 03 January 2009 - 13:54.
Postad 03 January 2009 - 13:52
Ja. Tänkte att det kunde vara kul att ha någon representat från oss också.
Jo det hade varit kul.
Om man går till MM i tyskland så säljer dom både NAD, Denon och B&W i deras butiker.
Men förhoppningsviss så kommer väl det komma till våra butiker snart också. Man vet aldrig.
Mvh
Andreas
Kul att ha Media Markt officiellt representerade
Nu är det väl bara att sätta press på att ni får in Denon i sortimentet också, sen finns ju i princip allt intressant.
Nån som har ett pris på H/K 3490 på MM (Norrköping)?
Hej
Tror priset har sjunkigt på den produkten. Och kostar 4490:- hos oss
Mvh
Andreas
Postad 03 January 2009 - 14:36
Postad 03 January 2009 - 14:45
Känns som du minns fel, har för mig att dom tog 4995:- för den på MM i Skövde.
Nej, den kostade strax under 6000:- i Sundsvall. Det är jag helt säker på eftersom jag själv var spekulant på den. Förövrigt hade de endast 1 exemplar kvar, fel färg för mig, och inga planer på att ta hem fler.
Postad 03 January 2009 - 16:06
Nej, den kostade strax under 6000:- i Sundsvall. Det är jag helt säker på eftersom jag själv var spekulant på den. Förövrigt hade de endast 1 exemplar kvar, fel färg för mig, och inga planer på att ta hem fler.
Hej Krisse
Kan nog stämma. Vi tog 5990:- för dom innan också.
Tyvärr så har onkyo europa problem med leveranserna av denna förstärkaren. Fick ett leveranse datum
av Onkyo i fredags och då skall dom jag har beställt levereras i slutet av denna månaden. Så inom 4 veckor.
Mvh
Andreas
Andreas, tipsa gärna andra media markt runtom i sverige att registrera sig, riktigt trevligt med direktkommunikation på det här viset.
Skall jag göra. Tyckte detta var en bra idée
Mvh
Andreas
Postad 03 January 2009 - 16:15
Postad 03 January 2009 - 16:22
Är det bra priset på tv apparaterna, för att det är en icke-svensk tv , dvs utan svensk garanti? tänker på Göteborgs MM men även allihop andra.
Mvh
Postad 03 January 2009 - 16:26
Jag undrar om ni har några planer på att fixa en bättre hemsida som innehåller ert sortiment (iaf. de viktigaste delarna). Som det är nu så är ju hemsidan ungefär lika bra som mitt lokala ICA kvantums
Men det kanske är ett medvetet val så att man inte ska kunna jämföra priserna...
Hej
Hehe.. Jag får väldigt många frågor om vår hemsida.
I nuläget kommer vi nog inte att skaffa en bättre hemsida.
Det är som såhära att alla varuhus är sitt egna varuhus med olika org.nr.
Och varje varuhus sköter sina inköp helt och hållet själv.
Sedan våran prisgarantier är olika för olika butiker.
Vi i Malmö & Lund har prisgaranti i hela skåne (fysiska butiker)
Och i sthlm är det kanske lite annorlunda.
Vi har valt att inte lägga krut på hemsidan utan lägger ut det mest användbara. Våra öppetider och våra annonsblad:)
Det vi säljer i varuhuset. Sony, Sanyo,Canton eller Pioneer m.fl. , allt som dom har på deras hemsida skulle vi haft på våran hemsida, så därför brukar vi hänvissa direkt till våra leverantörers hemsida. Istället för att kopiera deras sortiment.
Hoppas du är nöjd med svaret
Mvh
Andreas
Media Markt Malmö
HiFi
Postad 03 January 2009 - 16:29
en fråga om svensksålda modeller hos MM.
Är det bra priset på tv apparaterna, för att det är en icke-svensk tv , dvs utan svensk garanti? tänker på Göteborgs MM men även allihop andra.
Mvh
Hej
Vi arbetar BARA med svenska leverantörer. Ingen gråimport.
Det finns inte hos oss överhuvudtaget. Alltid full garanti.
Så om du köper en tv hos oss så har du full pixelgaranti och alla garantier som finns för just din tv.
(Gäller samtliga MM varuhus)
Mvh
Andreas
Redigerat av Media Markt Malmö, 03 January 2009 - 16:30.
Postad 03 January 2009 - 21:16
Postad 04 January 2009 - 01:20
Postad 04 January 2009 - 01:27
Nej det kan man inte.Har en lite fråga här, kan man låna hem grejer från media markt som man kan från t.ex Hifi-Klubben??
Och man kan inte heller ångra sig om man är missnöjd efter köp...kan detta verkligen vara rimligt?? Får endast lämnas tillbaka i obruten förpackning?
På MediaMarkts hemsida står det tydligt:
" Hur lång bytesrätt eller öppet köp har jag på en vara?
30 dagar under förutsättning att produkten återlämnas i obruten förpackning och mot uppvisande av kvitto. "
Till skillnad mot t.ex Elgiganten som säger:
" El-Giganten lämnar öppet köp i hela 30 dagar. Har du använt produkten skall den återlämnas komplett och oskadd. "
Redigerat av Falcy, 04 January 2009 - 01:29.
Postad 04 January 2009 - 01:35
Nej det kan man inte.
Och man kan inte heller ångra sig om man är missnöjd efter köp...kan detta verkligen vara rimligt?? Får endast lämnas tillbaka i obruten förpackning?
På MediaMarkts hemsida står det tydligt:
" Hur lång bytesrätt eller öppet köp har jag på en vara?
30 dagar under förutsättning att produkten återlämnas i obruten förpackning och mot uppvisande av kvitto. "
Till skillnad mot t.ex Elgiganten som säger:
" El-Giganten lämnar öppet köp i hela 30 dagar. Har du använt produkten skall den återlämnas komplett och oskadd. "
Tack för svaret Falcy!!
Skit butik med andra ord, hur ska man kunna veta att en förstärkare funkar bra ihop med ens högtalare om man inte kan ta hem och prova grejerna.
Postad 04 January 2009 - 01:48
Tack för svaret Falcy!!
Skit butik med andra ord, hur ska man kunna veta att en förstärkare funkar bra ihop med ens högtalare om man inte kan ta hem och prova grejerna.
MM är inget HIFI butik direkt och därför man skall inte ha stora förhoppningar. Har vid flera tillfällen varit på MM i Växjö och aldrig har blivit övertygad när det gällde hifi sidan. Annars mycket trevliga måste jag säga rätt så bred sortiment på allt och ok priser.
Redigerat av zamolxes, 04 January 2009 - 01:49.
Postad 04 January 2009 - 01:56
MM är inget HIFI butik direkt och därför man skall inte ha stora förhoppningar. Har vid flera tillfällen varit på MM i Växjö och aldrig har blivit övertygad när det gällde hifi sidan. Annars mycket trevliga måste jag säga rätt så bred sortiment på allt och ok priser.
Ja jag har oxå varit på MM i växjö och i Kalmar, visst det är trevligt i butiken som sådan men jag skulle aldrig köpa hifi grejer där.
Postad 04 January 2009 - 10:58
Hade fått permis från tjejen att strosa omkring själv i denna butik,vi ( eller rättare sagt jag) var på jakt efter ny reciever,den fick inte vara estestisk ful enligt Fru talman. Sa att jag skulle knäppa kort med mobilkameran och skicka till tjejen så hon fick säga vad hon tycker.
När jag höll på att ta kort på en Onkyo reciever kände jag en hand på axeln, vände mig om och fick en viskande utskällning av en anställd ( han ville inte ställa till med en scen då det var fullt med folk runt omkring).
Han sa att det där ger du fan i. Blev lite paff och berättade att jag skulle skicka bilden till min tjej men det fick jag absolut inte, jag skulle va glad att personalen inte beslagtog telefon.
Till saken hör att jag missat att det var fotoförbud i butiken men tyckte jag hade en giltig anledning då jag var en seriös spekulant.
Det blev inget köp på Mediamarkt denna gång ska jag tillägga....
Postad 04 January 2009 - 11:01
HejMM har ofta bra priser om man jämför priser men det finns även en hel del som är dyrt också. Genom att inte finnas på nätet är det svårt att på ett enkelt sätt ha koll på deras pris och jämföra med andra. Kollade t ex priset på HK's 255:a (först), man tog 6 800 , medans AVD och BRL tog 6 000 för samma apparat i Sundsvall. En annan sak som jag reagerat på är att man alldrig anger några ordinarie priser i reklamutskicken. I och försig brukar de övriga affärerna ange gamla (=högre) ordinarie priser. Vilket också är missvisande. Gillar dock MM och tycker att det är bra att de finns.
Vi tar 5990:- för AVR 255. Det är isåfall Sundsvall som har missat att göra priskollen. Vi har som sagt prisgaranti i 30 dagar från inköpstillfället, gemtemott alla fysiska butiker och oss själva förstås:)
Mvh
Andreas
MM Malmö
Postad 04 January 2009 - 11:05
Har en lite fråga här, kan man låna hem grejer från media markt som man kan från t.ex Hifi-Klubben??
Hej
Det är från butik till butik hur dom sätter upp reglerna.
Jag tycker tex att det är självklart att man måste prova sina nya högtalare i hemma miljö eller sin förstärkare.
Brukar ge våra kunder ett par dagars öppetköp för att dom skall kunna lyssna där hemma. Underförutsättningarna att inte förpackningen är totalt förstörd. Och produkten är i nyskickt( försäljningsskickt).
Men det är upp till butiken.
Mvh
Andreas
Postad 04 January 2009 - 11:14
Ska berätta om en sak som hände mig på just Media Markt i Sundsvall före jul.
Hade fått permis från tjejen att strosa omkring själv i denna butik,vi ( eller rättare sagt jag) var på jakt efter ny reciever,den fick inte vara estestisk ful enligt Fru talman. Sa att jag skulle knäppa kort med mobilkameran och skicka till tjejen så hon fick säga vad hon tycker.
När jag höll på att ta kort på en Onkyo reciever kände jag en hand på axeln, vände mig om och fick en viskande utskällning av en anställd ( han ville inte ställa till med en scen då det var fullt med folk runt omkring).
Han sa att det där ger du fan i. Blev lite paff och berättade att jag skulle skicka bilden till min tjej men det fick jag absolut inte, jag skulle va glad att personalen inte beslagtog telefon.
Till saken hör att jag missat att det var fotoförbud i butiken men tyckte jag hade en giltig anledning då jag var en seriös spekulant.
Det blev inget köp på Mediamarkt denna gång ska jag tillägga....
Hej
Tråkigt att det har blivit så.
Man får egentligen inte fotografera inne i våra varuhus. Men om man skall använda det för ditt syfte så tycker jag det är okej. Var fel av säljaren att hoppa på dig så dära. Ber om ursäkt för det och hoppas du kommer tillbaka till oss igen.
Mvh
Andreas
MM Malmö
Postad 04 January 2009 - 11:24
Ja jag har oxå varit på MM i växjö och i Kalmar, visst det är trevligt i butiken som sådan men jag skulle aldrig köpa hifi grejer där.
Hej
Det finns ju vissa butiker i Media Markt som har lite tyngre HiFi också. Vår butik att t.ex 2 stycken HiFi studios. En studio med High-End prylar och en vanlig HiFi studio.
I High-End studion har vi Prylar som Klipsch Palladium P39F tillsamans med Bonnec Slutsteg och försteg. Sedan har vi Canton R1 men två Marantz SM-11S1 och en PM-11S1.
Mvh
Andreas
Redigerat av Media Markt Malmö, 04 January 2009 - 11:27.
Postad 04 January 2009 - 11:34
Samt flyttade den till rätt forum.
Får hålla med Martin om att det är väldigt trevligt att se ett stort företag som MM registrerat för att svara på frågor.
Postad 04 January 2009 - 11:40
Hej
Vi tar 5990:- för AVR 255. Det är isåfall Sundsvall som har missat att göra priskollen. Vi har som sagt prisgaranti i 30 dagar från inköpstillfället, gemtemott alla fysiska butiker och oss själva förstås:)
Mvh
Andreas
MM Malmö
5990:- för 255? det är ju normalpris, i Skövde tar dom 6999:- (i alla fall när jag var där i förrgår).
Postad 04 January 2009 - 13:10
Jag var inne på MM Bäckebol igår för att eventuellt köpa en XBOX 360 Elite. Försäljaren sa att den var slutsåld, på min fråga vad priset skulle bli och om det skulle vara någon bundle kunde hon inte svara("eftersom det är 2009 års modeller & priser"). Med tanke på att 10 januari är snart så borde väll butiken veta vad den skall få in och vad det skall kosta, jag är rädd för en valuta justering som påverkar priset uppåt är på gång?
Har du möjlighet att kolla upp vad 360 Elite kommer kosta?
EK
Postad 04 January 2009 - 14:07
5990:- för 255? det är ju normalpris, i Skövde tar dom 6999:- (i alla fall när jag var där i förrgår).
Hej
5890:- är det till och med.
6490:- är normalpris på denna produkt enligt Joachim på Harman.
Mvh
Andreas
Postad 04 January 2009 - 14:10
Hej,
Jag var inne på MM Bäckebol igår för att eventuellt köpa en XBOX 360 Elite. Försäljaren sa att den var slutsåld, på min fråga vad priset skulle bli och om det skulle vara någon bundle kunde hon inte svara("eftersom det är 2009 års modeller & priser"). Med tanke på att 10 januari är snart så borde väll butiken veta vad den skall få in och vad det skall kosta, jag är rädd för en valuta justering som påverkar priset uppåt är på gång?
Har du möjlighet att kolla upp vad 360 Elite kommer kosta?
EK
Hejsan
Nu kan jag bara kolla mitt egna system.
XBOX 360 ELITE BUNDLE 2990:-. Väldigt många på lager
XBOX 360 ELITE 2890:-, inga tillgängliga
Mvh
Andreas
MM Malmö
Postad 04 January 2009 - 21:11
Tackar för de uppgifterna, är det "Holiday bundle" med Kung-Fu Panda & LEGO Indy ni har kvar? Du kan inte se var det är som kommer in i januari som MM Bäckebol menar?Hejsan
Nu kan jag bara kolla mitt egna system.
XBOX 360 ELITE BUNDLE 2990:-. Väldigt många på lager
XBOX 360 ELITE 2890:-, inga tillgängliga
Mvh
Andreas
MM Malmö
EK
Postad 05 January 2009 - 09:08
Tackar för de uppgifterna, är det "Holiday bundle" med Kung-Fu Panda & LEGO Indy ni har kvar? Du kan inte se var det är som kommer in i januari som MM Bäckebol menar?
EK
Hejsan
Ja. Det är med Kung-fu panda och lego Indy.
Tyvärr så har jag inga uppgifter från deras butik överhuvudtaget.
Men pröva att ringa butiken och fråga om dom.
Mvh
Andreas
HiFi Malmö
Postad 05 January 2009 - 11:31
Iom att MM i Malmö ligger lite "otillgängligt" för någon som inte har bil tänkte jag att jag kanske skulle kunna fråga dig direkt om ni säljer Garmin Oregon 300? Skulle ju kunna svänga förbi MM i Lund men det blir ganska många bussbyten det med.
- Johan
Postad 06 January 2009 - 11:19
Måste verkligen hålla med om att detta är ett mycket trevligt initiativ av en så stor butik!
Iom att MM i Malmö ligger lite "otillgängligt" för någon som inte har bil tänkte jag att jag kanske skulle kunna fråga dig direkt om ni säljer Garmin Oregon 300? Skulle ju kunna svänga förbi MM i Lund men det blir ganska många bussbyten det med.
- Johan
Hej Johan
Vi säljer Garmin Oregon, både 300 och 400.
Ligger ungefär på 3690:- Men tror inte det är en lager produkt.
Men om Garmin har den i sitt sortiment så kan vi såklart beställa den till dig:)
Mvh
Andreas
Postad 06 January 2009 - 16:20
Så jag undrar om ni har planer på att bygga fler butiker i Malmö?
Ni har oftast hyffsade priser och jag gillar storleken på butiken, tyvärr är er hemsida den sämsta sida jag någonsin sett från ett kommersiellt företag.
Förstår att alla butiker är fristående och att ni inte har samma priser på allt, men har ni samma sortiment i alla butiker?
Isåfall kunde ni ju iallafall haft ert sortiment på hemsidan.
Skulle även varit bra om ni haft någon form av medlemsskap som tex hifi-klubben har där man får tex mail om olika erbjudande och medlemskvällar där ni visar upp nya modeller med mera
Postad 06 January 2009 - 16:48
Känns bra att Mediamarkt finns i Malmö, tyvärr la ni er på fel sida stan
![]()
Så jag undrar om ni har planer på att bygga fler butiker i Malmö?
Ni har oftast hyffsade priser och jag gillar storleken på butiken, tyvärr är er hemsida den sämsta sida jag någonsin sett från ett kommersiellt företag.
Förstår att alla butiker är fristående och att ni inte har samma priser på allt, men har ni samma sortiment i alla butiker?
Isåfall kunde ni ju iallafall haft ert sortiment på hemsidan.
Skulle även varit bra om ni haft någon form av medlemsskap som tex hifi-klubben har där man får tex mail om olika erbjudande och medlemskvällar där ni visar upp nya modeller med mera
Hej
Det är planer på att öppna en till i Malmö. Vad jag själv har hört i ryktesvägar:)
Det med mail och extra öppetkvällar för medlemar har vi disskuterat om.
Och mycket möjligt det kommer att komma i år.
Tyvärr är vår hemsida som den är. Har inte alls någon större talan där.
Men förhoppningsviss så kommer den att bli ändrad snart.
Mvh
Andreas
Postad 06 January 2009 - 22:01
Uppskattar att du är här och svarar på en massa frågor, sånt som skapar mervärde.
Ta gärna in Denon och B&W i ert sortiment så man slipper hifi-klubbens monopol och ockerpriser.
Postad 07 January 2009 - 11:42
Tack för svaren.
Uppskattar att du är här och svarar på en massa frågor, sånt som skapar mervärde.
Ta gärna in Denon och B&W i ert sortiment så man slipper hifi-klubbens monopol och ockerpriser.
Hej
Vad bra att det uppskattas. Eftersom vi har en sån bra hemsida så tänkte jag att detta var behövligt:)
Men det är kanske inte helt omöjligt angående B&W och Denon, som sagt så säljs dom på Media Markt tyskland.
Mvh
Andreas
Postad 08 January 2009 - 00:19
Redigerat av belzebubb, 08 January 2009 - 00:20.
Postad 13 January 2009 - 21:36
ps, blir det inte sämre priser i de fysiska butikerna om ni lanserar produkter & priser på eran hemsida?
Hört att det kostar att hålla sig aktiv med prisförändringar osv på internet i längden. Byggföretag brukar inte ha detta och därmed är butikerna väldigt billiga.
Ps, älskar era priser
Postad 14 January 2009 - 07:16
vad ni bombar honom att springa runt i butiken åt er =D
Min fråga var iofs inte riktad speciellt till han som jobbar på Media Markt, utan snarare till någon som helt enkelt har en sådan butik i sin stad eller nyligt har varit i en butik och råkar veta... Jag har nämligen 45 mil till närmsta butik och hemsidan gav ju inte så mycket så jag vill ju veta lite mer innan jag sätter mig i bilen och chansar...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag undrar även om någon vet om Media Markt säljer PRO-JECT hörlursförstärkare? och i så fall ungefärligt pris på nya Head Box SE 2?
Postad 17 January 2009 - 23:23
Postad 18 January 2009 - 17:18
Ursäkta att jag inte svarat på ett par dagar.
Men kan skriva lite om våra priser. Eller om ni vill veta några av våra priser.
Vi brukar kolla på prisjakt. Närmsta fysiska butik matchar vi.
DVS. som t ex. Harman Kardon AVR 255
Ser man att närmsta fysiska butik är BRL. Så tar vi sama pris som dom, dvs 5990:-
Sedan beror det lite på var butiken är. Om inte BRL finns i närheten så är det nästa fysiska butik.
Sedan är det från butik till butik också. Men generellt så fungerar det så.
Sedan om man köper fler varor så kan man ju alltid fixa paket priser och dyligt. Beroende för vad det är för typ av produkter.
Mvh
Andreas Malmö
Postad 19 January 2009 - 15:49
Hej Alla
Ursäkta att jag inte svarat på ett par dagar.
Men kan skriva lite om våra priser. Eller om ni vill veta några av våra priser.
Vi brukar kolla på prisjakt. Närmsta fysiska butik matchar vi.
DVS. som t ex. Harman Kardon AVR 255
Ser man att närmsta fysiska butik är BRL. Så tar vi sama pris som dom, dvs 5990:-
Sedan beror det lite på var butiken är. Om inte BRL finns i närheten så är det nästa fysiska butik.
Sedan är det från butik till butik också. Men generellt så fungerar det så.
Sedan om man köper fler varor så kan man ju alltid fixa paket priser och dyligt. Beroende för vad det är för typ av produkter.
Mvh
Andreas Malmö
Om exempelvis Net-On-Net säljer Harman Kardon HS-200 i en av sina lagerbutiker (ex Göteborg) för 6 990:- men inte har några i lager, Media Markt Bäckebol (Göteborg) säljer systemet för 7 990:-, prismatchar då Media Markt Net-On-Net:s pris?
Prismatchar även Media Markt internt, då priserna ibland skiljer från Media Markt butik til Media Marktl butik?
EK
Postad 19 January 2009 - 20:44
Om exempelvis Net-On-Net säljer Harman Kardon HS-200 i en av sina lagerbutiker (ex Göteborg) för 6 990:- men inte har några i lager, Media Markt Bäckebol (Göteborg) säljer systemet för 7 990:-, prismatchar då Media Markt Net-On-Net:s pris?
Prismatchar även Media Markt internt, då priserna ibland skiljer från Media Markt butik til Media Marktl butik?
EK
Hej
Det vågar jag själv inte svara på hur den butiken styr priserna där.
Men om vi säger som så hära. Enligt Media Markts standar regler så skall den finnas i lager om vi skall prismatcha.
Annars så kan ju den butiken ta 5990 för en produkt som dom inte har hemma. Sedan när den kommer hem så höjer dom priset med 1000kr, tyvärr så finns där butiker som gör det.
Just angående NetONet och Harman så säljer dom inte Harman kardon längre. För deras utlänska leverantör har blivit stoppad av Harman Scandinavia. Dom produkterna från Harman som dom hade var gråimport. Så om man tittar på deras hemsida eller om du slår upp det på prisjakt, så står där även att den produkten är ej beställningsbar.
Så jag hade skyndat mig att köpa HS 200 för 7990:- då det egentligen skall kosta 8990:-.
Priserna brukar se sama ut i alla Media Markt butiker. Men kan skillja sig lite. Då kanske sthlm:s butiken har en butik som dom prismatchar mott som inte göteborg har. Sedan brukar alla varuhus köra sina egna kampanjer. Men ligger dom nära varandra så prismatchar dom såklart. Det gör vi. Vi har ju MM Lund, vi kör även gemensama kampanjer med dom.
Hoppas du är nöjd med svaret
Mvh
Andreas
Redigerat av Media Markt Malmö, 20 January 2009 - 16:20.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?