Webhallen inte längre billiga?
53 svar till detta ämne
Postad 02 January 2009 - 16:52
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Jag har alltid varit ett stort fan av Webhallen som butik. På senare tid har jag dock märkt att dom mer och mer sällan dyker upp bland toppresultaten när det gäller priserna och nu hittar man sällan webhallen ens på topp-10.
Jag måste väl fortfarande med min egen erfarenhet ge dom cred för att ha bra support och kundrelationer, men borde dom inte tänka mer på att pressa priserna?
Vi som bor i Stockholm och gillade Mycom för dess butiksplacering i Stockholm börjar ju nästan se att Webhallen går samma öde tillmötes som just Mycom. Priserna åker upp och snart kommer det en billig uppstickare som snor åt sig alla kunder och dom mer eller mindre går i konken.
Upplever inte ni att deras priser börjar bli lite väl höga jämfört med andra butiker?
Postad 02 January 2009 - 22:23
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11286 inlägg
Snart kommer de flesta butiker ha högre priser tyvärr.
Postad 02 January 2009 - 22:25
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Tyvärr
Postad 04 January 2009 - 09:01
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14172 inlägg
Priset är inte alltid allting. Säg att jag vill köpa en hårddisk för 1190 vilket är billigaste priset på prisjakt. Webhallen tar 1290 eller 1320 för samma vara, men de har den på lager i sina stockholmsbutiker. Helt klart värt hundringen extra att få det man vill ha direkt, och dessutom med bra service i butiken.
Postad 04 January 2009 - 10:04
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
har dom verkligt varit så billiga någonsin? kan då inte tycka det...inte de senaste 10 åren iaf..
Postad 04 January 2009 - 10:14
Unregistered421f5d40
-
Unregistered421f5d40
-
Beroende
-
-
1364 inlägg
Tycker dom ofta har bra priser , bäst har dom väl aldrig varit på priser .
Fördelen är att dom finns i Sth & dom har det mesta på lager .
Postad 04 January 2009 - 10:34
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
inte vet jag om de är en fördel att ha affären 100 mil bort...hade varit bättre om dom haft en i piteå :-)
Postad 08 January 2009 - 17:54
tomtefiluren
-
tomtefiluren
-
Forumräv
-
-
658 inlägg
Jag som nyss va så nöjd över att äntligen ha blivit silvermedlem och fått billigare frakt, blev det efter att ha handlat för ca 12000kr. Och nu är man tillbaka på brons igen, snålt att man ska behöva handla för så mycket varje år för att stiga i graderna. Snåla svin.
Tycker man borde få stanna där man är och inte flyttas till noll igen varje år, det blir ju gigantiska summor man måste handla prylar för att stiga i graderna.
Postad 13 January 2009 - 19:50
muraren
-
muraren
-
Beroende
-
-
1408 inlägg
Är det bara jag som tycker att webhallen har blivit oerhört långsamma på att leverera beställningar som finns på lager? Tre ggr på raken nu så har dom tagit över en vecka på sig att skicka lagervaror till mig. Snabba leveranser har enligt mig tidigare varit deras signum men inte längre. Tror faktiskt att jag ska bojkotta dom from nu.
Postad 13 January 2009 - 19:51
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Dom kanske har skurit ned på personalen
Postad 13 January 2009 - 21:34
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Jag som nyss va så nöjd över att äntligen ha blivit silvermedlem och fått billigare frakt, blev det efter att ha handlat för ca 12000kr. Och nu är man tillbaka på brons igen, snålt att man ska behöva handla för så mycket varje år för att stiga i graderna. Snåla svin.
Tycker man borde få stanna där man är och inte flyttas till noll igen varje år, det blir ju gigantiska summor man måste handla prylar för att stiga i graderna.
Vaa..Är det sant Det tycker jag ver grymt värdelöst... Då är det ju ingen ide för en vanlig svensson att försöka stiga i graderna
Postad 14 January 2009 - 10:22
CallMeNobody
-
CallMeNobody
-
Beroende
-
-
1126 inlägg
Dustin höjde priset på den nätverksdisken jag skulle köpa från 2000 till 2600:-. Detta hade att göra med att då kronan inte är värd så mkt i dagsläget så blir inköpspriserna högre, då även försäljningspriserna. Så de flesta kommer nog att höja sina priser.
Postad 14 January 2009 - 10:23
Audio Code 3
-
Audio Code 3
-
Über-Guru
-
-
12561 inlägg
Men kronan har återhämtat sig drygt 7% i år.
Postad 14 January 2009 - 10:34
Fredrik HL
-
Fredrik HL
-
Forumräv
-
-
980 inlägg
Vaa..Är det sant
Det tycker jag ver grymt värdelöst... Då är det ju ingen ide för en vanlig svensson att försöka stiga i graderna 
Systemet bygger väll på att i varje "grad" så kan ett visst antal personen finnas, och om man handlar för mer än personen i graden före en så kommer man upp i den ranken, och den personen åker ner osv osv.
Postad 14 January 2009 - 10:50
tomtefiluren
-
tomtefiluren
-
Forumräv
-
-
658 inlägg
Tycker också dom har börjat bli en gnutta sega av sig.
Har hänt ett par gånger man beställt saker som ska finns på lager men ändå kan man få vänta 4-5 dar innan det börjnar röra på sig. Har dom blivit lata av sig kanske efter all julmat.....
Webhallen äter bajs...
Postad 14 January 2009 - 10:58
Themaster_82
-
Themaster_82
-
Användare
-
-
148 inlägg
Tycker också dom har börjat bli en gnutta sega av sig. Har hänt ett par gånger man beställt saker som ska finns på lager men ändå kan man få vänta 4-5 dar innan det börjnar röra på sig. Har dom blivit lata av sig kanske efter all julmat.....
Webhallen äter bajs...
Jag har aldrig haft några problem med beställningar från dem. Om jag beställer något som de har i lager så får jag mail senast 1600 om att varan finns att hämta.
Postad 14 January 2009 - 11:02
Unregistered08d0aea2
-
Unregistered08d0aea2
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Skillnaden på Webhallen och Mycom var väl att:
Mycom hade väldigt kunnig personal som visste vad de pratade om.
Webhallen skaffade sig skolungdomar som jobbade för en spottstyver och som inte kunde något men de hade bra pris många gick först till mycom och frågade sen till webhallen för att köpa iom att de låg så nära.
Om nu Webhallen blir dyrare och det kommer en ny uppstickare med samma billiga personal så kommer det gå fortare än med mycom iom att mycoms kunnskap om hårdvaran drog till sig kunder inte till slutet men rätt länge.
Postad 14 January 2009 - 11:58
Deepdiver
-
Deepdiver
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Webhallen håller lite högre priser men på många av de produkter jag köpt så blir det billigare ändå då frakten ofta e dyrare på andra ställen. Vet inte om det så på allt men de senaste tre ggr jag köpt hae det varit så. Sen finns det ju alltid någon som är lite billigare men som sagt webhallen är etablerade och har en lysande kundservice.
Postad 20 January 2009 - 21:23
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
"I april går de tre grundarna till framgångssagan Webhallen vidare efter 13 år. Då var de tre spelälskande killar med en enkel idé för att få tillgång till billiga dataspel." ( http://www.idg.se/2....ndare-hoppar-av ) Det bekräftar väl bara det jag tror. "Billiga produkter" var aldrig den officiella företagsmålet, utan ett motto som levde hos grundarna som nu hoppar av. =) Nåja, webhallen klarar sig än så länge bättre än *host* datorbutiken.com och andra storslagna butiker. =)
Postad 22 January 2009 - 23:06
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3071 inlägg
Skillnaden på Webhallen och Mycom var väl att:
Mycom hade väldigt kunnig personal som visste vad de pratade om.
Webhallen skaffade sig skolungdomar som jobbade för en spottstyver och som inte kunde något men de hade bra pris många gick först till mycom och frågade sen till webhallen för att köpa iom att de låg så nära.
Om nu Webhallen blir dyrare och det kommer en ny uppstickare med samma billiga personal så kommer det gå fortare än med mycom iom att mycoms kunnskap om hårdvaran drog till sig kunder inte till slutet men rätt länge.
Jag kan hålla med om att det är unga på webhallen.. men vissa är väldigt kunniga! och sen av erfarenhet så kan jag säga att att alla på mycom inte direkt var speciellt utbildade heller, vissa även där i yngre åldrar. Jag handlar hellre på webhallen än mycom vilken dag som helst. Är för övrigt guld kund
Postad 29 January 2009 - 22:27
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Ville bara flika in som lite positivt i tråden att jag såg dom säljer/sålde Pirates of the Caribbean Bluray-Boxen för 499:-
Många andra tar minst 599:- eller dyrare. Hur som helst lade jag en fakturabeställning då lagerstatusen stod på noll och att det var beställes från leverantör.
Den dök upp i början av veckan i brevlådan =)
Postad 30 January 2009 - 00:05
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1866 inlägg
Ville bara flika in som lite positivt i tråden att jag såg dom säljer/sålde Pirates of the Caribbean Bluray-Boxen för 499:- Många andra tar minst 599:- eller dyrare. Hur som helst lade jag en fakturabeställning då lagerstatusen stod på noll och att det var beställes från leverantör.
Den dök upp i början av veckan i brevlådan =)
Är det tre separata fodral för var och en av filmerna i boxen?
Postad 30 January 2009 - 11:37
Jack of all trades
-
Jack of all trades
-
Veteran
-
-
1846 inlägg
Kan även jag flika in med att Webhallen tar 579 kr för BD utgåvan av Band of Brothers (en av de bästa tv-serier som gjorts om WW2 enligt mig) vilket kanske inte är det bästa priset (bäst pris finner man enligt prisjakt hos Disczone, de tar 549 kr) men helt klart bland de bästa. Sedan så är nog Webhallen rätt så ensamma med att ha månadens film för ett (vad jag anser) grymt bra pris på en hel del filmer. Så visst WH kanske inte alltid är billigast men de är inte heller alltid dyrast, jag tycker att deras priser helt klart är bland de bättre. Jag tror knappast de kommer gå i konkurs på ett bra tag...
Som någon sa innan så är priset inte allt, hur man blir behandlad som kund med mera kan ibland väga betydligt mer än priset även om det rör sig om några hundra kronors skillnad.
Redigerat av Jack of all trades, 30 January 2009 - 11:41.
Postad 30 January 2009 - 22:20
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Är det tre separata fodral för var och en av filmerna i boxen?
Jo det är det, är väl nordiska versionen, vad finns det för andra?
Postad 23 March 2009 - 10:35
einfrcl
-
einfrcl
-
Rookie
-
5 inlägg
Sista gången jag handlar på webhallen.
Beställde en monitor för över 7000kr. Finns ej på lager men den finns på dustin etc så de får väl in den snart...
Väntar, väntar och väntar. 3 veckor...
Webhallen har redan debiterat pengarna så nu dimper räkningen från master card ner.
Väntar en vecka till... Avbeställer och köper från Dustin istället, paketet lämnar dustin samma dag!
Webhallen betalar tillbaka pengarna, men.. Vad är det här, de betalar inte tillbaka allt. De behåller 300kr för 'utgifter'...
Ruskigt dåligt.
Kommer aldrig att handla därifrån igen.
Postad 24 March 2009 - 11:03
ILCapitano
-
ILCapitano
-
Lärjunge
-
-
448 inlägg
Sista gången jag handlar på webhallen.
Beställde en monitor för över 7000kr. Finns ej på lager men den finns på dustin etc så de får väl in den snart...
Väntar, väntar och väntar. 3 veckor...
Webhallen har redan debiterat pengarna så nu dimper räkningen från master card ner.
Väntar en vecka till... Avbeställer och köper från Dustin istället, paketet lämnar dustin samma dag!
Webhallen betalar tillbaka pengarna, men.. Vad är det här, de betalar inte tillbaka allt. De behåller 300kr för 'utgifter'...
Ruskigt dåligt.
Kommer aldrig att handla därifrån igen.
va!, får dem göra så? hur kan dem ha utgifter när dem inte levererat någon vara. Du borde ju få ränta på dina utlånade pengar. Har du provat kontakta dem?
Postad 01 April 2009 - 12:50
einfrcl
-
einfrcl
-
Rookie
-
5 inlägg
va!, får dem göra så? hur kan dem ha utgifter när dem inte levererat någon vara. Du borde ju få ränta på dina utlånade pengar. Har du provat kontakta dem?
Visst har jag kontaktat dem. Det fanns en liten möjlighet att få tillbaka pengarna eftersom jag hade väntat så länge på produkten (en månad) men enbart därför. Dock så blev det inte så. /F
Postad 21 May 2009 - 16:17
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
lånar tråden lite.
Det är så att jag köpte ett par Djays hörlurar av en jobbarkompis, han hade köpt dem på webhallen. Det har börjar glappa lite i ena luren. Jag har kvittot och Garantin skall gälla fortfarande har jag fattat det som. Har jag rätt att få dem lagade eller utbytta även fast det inte är mitt namn på kvittot eller att det inte är jag som köpt dem av webhallen?
/Gen
Edit: Står på webbhallens hemsida att hårdvara och hemelektronik, då är det tillverkarens garantitid som gäller. Hörlurar ligger i kategorin hemelektronik på webhallen och på djays hemsda står det att de har 2års garanti.
De är inköpta 08-05-15, borde jag kunna kräva nya eller att webbhallen lagar dem?
På djasy hemsida står det att man skall kontakta dem man köpt dem av vid fel på varan.
Redigerat av genstruktur, 21 May 2009 - 16:34.
Postad 21 May 2009 - 16:40
Unregistered6214acfd
-
Unregistered6214acfd
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Åkte också på en straffavgift för att förbetalat sen avbokat. Tycker de har för mycket krafs (grejor) som oftast inte finns i lager.
Postad 12 November 2009 - 22:46
Malmo_H
-
Malmo_H
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Det stämmer att Webhallen inte längre är billiga och Webhallen har även försämrat sin service jämfört med tidigare. Webhallen verkar även fuska till sig omdömen. Det senaste dygnet har det kommit in ca 20 extremt positiva omdömen, se själv: https://www.prisjakt...o.php?ftgid=113Ni kan även kolla på bilderna jag bifogar tillsammans med det här inlägget:
webhallen_fuskare.jpg 250.46K
3 Antal nerladdningar
webhallen_fuskare_2.JPG 248.64K
2 Antal nerladdningar
webhallen_fuskare_3.JPG 239.44K
0 Antal nerladdningar
webhallen_fuskare_4.JPG 242.65K
1 Antal nerladdningar
webhallen_fuskare_5.JPG 233.57K
0 Antal nerladdningar
webhallen_fuskare_6.JPG 259.27K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Malmo_H, 12 November 2009 - 22:51.
Postad 14 November 2009 - 21:23
Tomas_D700
-
Tomas_D700
-
Rådgivare
-
-
5023 inlägg
Webhallen verkar även fuska till sig omdömen. Det senaste dygnet har det kommit in ca 20 extremt positiva omdömen...
Att företag får positiva omdömen beror i de flesta fall på att kunderna är nöjda. Att Webhallen de senaste dagarna fått ett stort antal positiva omdömen beror på att det sedan några dagar är möjligt för kunder som inte är medlemmar på Prisjakt att lämna omdömen, som sedan publiceras på Prisjakt. Eftersom majoriteten av kunderna (tyvärr) inte är medlemmar hos oss så ökar normalt antalet omdömen ganska kraftigt när denna möjlighet införs. Det hela administreras av Prisjakt, inte av butiken, och omdömena markeras som lämnade av "Kund i webbutik". Är det detta som får dig att misstänka fusk, eller har du annan information som gör dig misstänkt? I så fall är du välkommen att höra av dig så kollar vi upp det hela.
Redigerat av Tomas_D700, 15 November 2009 - 01:43.
Postad 15 November 2009 - 23:40
Malmo_H
-
Malmo_H
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Att företag får positiva omdömen beror i de flesta fall på att kunderna är nöjda. Att Webhallen de senaste dagarna fått ett stort antal positiva omdömen beror på att det sedan några dagar är möjligt för kunder som inte är medlemmar på Prisjakt att lämna omdömen, som sedan publiceras på Prisjakt. Eftersom majoriteten av kunderna (tyvärr) inte är medlemmar hos oss så ökar normalt antalet omdömen ganska kraftigt när denna möjlighet införs. Det hela administreras av Prisjakt, inte av butiken, och omdömena markeras som lämnade av "Kund i webbutik".
Är det detta som får dig att misstänka fusk, eller har du annan information som gör dig misstänkt? I så fall är du välkommen att höra av dig så kollar vi upp det hela.
Jag är inte helt säker utan skrev "verkar" eftersom är konstigt att extremt positiva omdömen har skrivits de senaste dagarna. Men det är nog så att du har rätt i att det inte rör sig om fusk (utan det är omdömen från Webhallens egna medlemmar).
Redigerat av Malmo_H, 15 November 2009 - 23:40.
Postad 16 August 2010 - 08:19
Hedis
-
Hedis
-
Användare
-
-
204 inlägg
Love webbisen!!! Som guld kund hade jag ett erbjudande att köpa samsung led55- 8705 för 25995kr, slog till direkt  och desutom fraktfritt till dörren https://www.prisjakt...kt.php?p=590927
Postad 16 August 2010 - 08:25
Mobilen
-
Mobilen
-
Rookie
-
2 inlägg
Webhallen var riktigt bra i början INNAN man sålde hela företaget till någon utländsk storföretag (fanskt?) och börja öppna fler butiker. Det var bra priser och det var personligt.
Idag är webhallen sällan billigast, ofta kan ett spel även kosta 100-200kr mer än hos många av konkurrenterna.
Jag tror många handlar där av vana och att det är lite "inne". Men sanningen är att man bara lurar sig själv om man inte är rik, varför betala 599 kronor för något när du kan få exakt samma produkt exakt lika snabbt och säkert för 399 kronor?
Webhallen är sveriges mest överskattade butik, personalen i butikerna (Stockholm) är ofta väldigt okunniga, dålig mailsupport.
Redigerat av Mobilen, 16 August 2010 - 08:26.
Postad 16 August 2010 - 08:35
Unregistered070bfe47
-
Unregistered070bfe47
-
Forumräv
-
-
946 inlägg
Är det bara jag som tycker att webhallen har blivit oerhört långsamma på att leverera beställningar som finns på lager? Tre ggr på raken nu så har dom tagit över en vecka på sig att skicka lagervaror till mig. Snabba leveranser har enligt mig tidigare varit deras signum men inte längre. Tror faktiskt att jag ska bojkotta dom from nu.
Den uppfattningen delar inte jag, Köpte en dvd/vhs-combo till frugan i torsdags,gjorde beställningen vid 10:30 och avin kom med posten vid 12-tiden på fredagen,vet inte om det kan gå fortare än så,om man inte handlar direkt i butik då...Det var dock första gången jag beställde från dom,så jag kanske bara hade tur då ;-)
Postad 16 August 2010 - 12:01
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Love webbisen!!! Som guld kund hade jag ett erbjudande att köpa samsung led55- 8705 för 25995kr, slog till direkt och desutom fraktfritt till dörren https://www.prisjakt...kt.php?p=590927
På silvernivå är erbjudandet 1 000 kr sämre exkl frakt.
Postad 16 August 2010 - 13:37
Hedis
-
Hedis
-
Användare
-
-
204 inlägg
På silvernivå är erbjudandet 1 000 kr sämre exkl frakt.
Ok där ser man 25995kr frakt fritt fick jag betala, som guld kund har man många fina erbjudanden som tex denna micro stereo https://www.prisjakt...kt.php?p=423400som jag fick ge 1595kr för
Postad 03 September 2010 - 15:56
Threedots_dead
-
Threedots_dead
-
Rookie
-
6 inlägg
Vad krävs för att bli guldkund?
Postad 06 September 2010 - 22:46
Unregisteredaab88258
-
Unregisteredaab88258
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Webhallen var riktigt bra i början INNAN man sålde hela företaget till någon utländsk storföretag (fanskt?) och börja öppna fler butiker. Det var bra priser och det var personligt.
Idag är webhallen sällan billigast, ofta kan ett spel även kosta 100-200kr mer än hos många av konkurrenterna.
Jag tror många handlar där av vana och att det är lite "inne". Men sanningen är att man bara lurar sig själv om man inte är rik, varför betala 599 kronor för något när du kan få exakt samma produkt exakt lika snabbt och säkert för 399 kronor?
Webhallen är sveriges mest överskattade butik, personalen i butikerna (Stockholm) är ofta väldigt okunniga, dålig mailsupport.
Tja, inte riktigt franskt, snarare brittiskt. Webhallen ingår numera i den brittiska DSG-koncernen (Dixons), dock via en firma (FotoVista) registrerad i frankrike... DSG äger även bland annat Elgiganten och Pixmania och är totalt sett en av europas största konsumentelekroniksäljbolag....
Redigerat av Unregisteredaab88258, 06 September 2010 - 22:47.
Postad 07 September 2010 - 21:55
belzebubb
-
belzebubb
-
Veteran
-
-
1866 inlägg
Ingen bra publicitet för Elgiganten att nämna att dom har ett samband med Pixmania.
Redigerat av belzebubb, 07 September 2010 - 21:56.
Postad 24 October 2010 - 20:11
IZONNET
-
IZONNET
-
Rookie
-
5 inlägg
HAHA webhallen och pixmania visste jag om men inte Elgiganten.
Jag tänkte på de här med medlemsstatusen. Enligt infon på sidan så är det ju medlems längd, antal produkter och om man är registrerad för medlemsbrevet som spelar in på statusen.
Så om man köper låt säga 1-2 produkter i veckan så borde man bli guldmedlem efter kanske nått år?
Jag har varit guldmedlem en gång i tiden men halkade ner efter bara någon dag så han inte ens handla något (pga dålig inkomst då när jag hade gstatus)
Just nu har jag handlat för 40265 kr och varit medlem sedan 2005-05-25 00:35:10.
Genomsnittligt antal artiklar: 1.4
Totalt antal artiklar: 50
Genomsnittlig köpsumma: 1150 kr
Total köpsumma: 40265 kr
Någon som har guld nivå som kan säga vad deras summor ligger på?
Redigerat av IZONNET, 24 October 2010 - 20:12.
Postad 25 October 2010 - 19:07
rosenlorden
-
rosenlorden
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Oh My God, är inte det väldigt 80-tal att vara trogen sin (bank) affär. Nä, ser absolut ingen anledning att handla dyrare grejer hos dom för att klättra i ett folklockande bonussystem. Är man påläst och handlar hos sidor / butiker med bra garanti / service förhållanden till bättre priser väljer man ju självklart det.
Sen måste jag instämma i att det är inte ofta man hittar bra erbjudanden, på deras för övrigt kassa plottriga hemsida.
Postad 25 October 2010 - 19:28
IZONNET
-
IZONNET
-
Rookie
-
5 inlägg
Självklart handlar man inte bara för att få högre bonus.
Är faktiskt ganska ofta som saker och ting är minst lika billigt eller är tom billigare än andra ställen och då köper man självklart där man kan åka och hämta sakerna samma dag.
Och om man kollar erbjudanden man får som silver och uppåt så är dessa faktiskt ofta riktigt bra.
Så jag är sugen på att höra från någon med guldstatus eller högre
Postad 02 November 2010 - 10:46
Flyingrat
-
Flyingrat
-
Användare
-
-
105 inlägg
När det gäller spontana inköp som jag vill ha omedelbar tillgång till köper jag det ofta från Webhallen som dessutom har helgöppet inklusive söndagar. Då spelar det mindre roll att det kosta något mer än det billigaste du kan hitta på nätet.
Webhallen har dessutom en bra fungerande kundservice. Om du tex får problem med diskar byts dess rakt över disk.
Redigerat av Flyingrat, 02 November 2010 - 10:46.
Postad 26 February 2011 - 12:54
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Blä!
Jag har "alltid" varit vit kund hos webhallen, men nu när jag tittade så har jag blivit degraderat till guld. Fine.. jag har väl inte direkt varit största kunden hos dom sista tiden, bara handlat för någon tusenlapp i månaden i snitt. Men "Trend" har ju stått på grön pil hela tiden och jag har undrat när man skulle gå upp till svart.
Men som sagt, nu helt plötsligt har man droppat ner!!
Då kan man ju lika bra sluta prenumenera på deras nyhetsbrev eftersom man inte är med i racet längre
Postad 27 February 2011 - 09:05
Unregistered8c5802be
-
Unregistered8c5802be
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Njae , webhallen är man medlem i för deras plötsligt galna priser för medlemmar de har ibland..
Ibland för spel, de kan faktiskt vara billigast fortfarande. Men annars måste man ju idag kika runt/prisjakt/pricerunner osv..
Postad 28 February 2011 - 09:43
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Har slutat handla på Webhallen, trots att jag handlat för ca 30k på ca 2 år ligger jag fortfarande på lägsta nivån.
Dåligt.
Billiga har dom väl aldrig varit däremot väldigt leveranssäkra.
Postad 28 February 2011 - 10:25
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Webhallen är bra för de har butik man kan hämta i. Det är smidigt och snabbt. Man kan boka ngt på förmiddagen och hämta det på eftermiddagen.
Postad 28 February 2011 - 10:35
McAn_
-
McAn_
-
Forumräv
-
-
649 inlägg
Bumptråd! Webhallen är bra för de har butik man kan hämta i. Det är smidigt och snabbt. Man kan boka ngt på förmiddagen och hämta det på eftermiddagen.
Har flera gånger stått i butiken på väg att impulsköpa saker. Beställt varorna på deras datorer där för att omedelbart gå till kassan och hämta ut, allt för att köpet skall registreras på mitt konto
Postad 03 March 2011 - 00:31
SwedBear
-
SwedBear
-
Lärjunge
-
-
253 inlägg
Bumptråd! Har flera gånger stått i butiken på väg att impulsköpa saker. Beställt varorna på deras datorer där för att omedelbart gå till kassan och hämta ut, allt för att köpet skall registreras på mitt konto 
Hur lyckas du med det? Normalt ska det ju inte gå förrän du får ett mail att varorna kan hämtas?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Butiker & Import
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|