Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Darksiders: Wrath of War

72 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Darksiders: Wrath of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7.5 (1) 137:-

Postad 21 October 2009 - 17:53

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Featuring the unique art style of legendary comic book artist Joe Madureira, Darksiders puts players in the role of War, one of the four horsemen of the Apocalypse. Gamers will explore a world set 100 years after the biblical Apocalypse, traveling through expansive dungeons, battling demons and angels and striking deals with unsavory characters in an epic quest to restore the balance between Heaven and Hell.

In addition to announcing the ship date, THQ today also released the final packing art and announced the re-launch of the new Darksiders web site. For the latest Darksiders news, screenshots and video, please visit the new site at Darksiders

Släpps i EU den 7 Januari 2010

Trailer.

Bifogad fil(er)

Postad 21 October 2009 - 18:49

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
detta spelet känns som en riktig sleeperhit.
det är snyggt har coolt koncept o design och det spelar som ett vuxet zelda...yuum!

Postad 22 October 2009 - 09:02

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

detta spelet känns som en riktig sleeperhit.
det är snyggt har coolt koncept o design och det spelar som ett vuxet zelda...yuum!

Lite Devil may cry men mycket myyyycket bättre tema/story.

Har sett lite making of och det verkar bli hur kul som helst.

Postad 22 October 2009 - 09:29

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Lovande - hoppas på ett demo så småningom!

Postad 06 December 2009 - 09:55

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Är det bara jag som ser fram emot detta spelet?
Hypar upp mig själv :unsure:, förbokat och klart är det iaf.

Postad 06 December 2009 - 11:03

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Verkar klart lovande detta spel, är väl inte så förtjust i desigen kanske på huvudkaraktären, men men...
Blir ett förbok så snart jag får tid iaf.

Ny trailer: Check it out

Postad 06 December 2009 - 15:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Nja, jag är pessimistisk. Kommer i Januari, ställs mot Bayonetta.

Postad 06 December 2009 - 16:15

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Nja, jag är pessimistisk. Kommer i Januari, ställs mot Bayonetta.

Bayonetta tilltalar inte mig så mycket, då det är DMC's makare som gjort det.

Postad 07 December 2009 - 13:24

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Bayonetta tilltalar inte mig så mycket, då det är DMC's makare som gjort det.

Usch ja, DMC blev snabbt tråkigt med knasig story och löjliga karaktärer. Bayonetta verkar bestå av samma hemskheter. Kanske kan humor rädda det men jag tvivlar.

Darksiders VS Dante's Inferno kan däremot bli en bra match! Båda lutar åt ett måste just nu.

Postad 07 December 2009 - 21:20

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
men var jag har förståt är inte darksiders riktigt samma typ av spel som DMC osv.
det ska tydliggen vara mer öppet med dungeons och puzzel dvs lite mer åt zelda hållet...hoppas på det iaf.

Postad 07 December 2009 - 21:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
De drog likheter med Zelda i en GT-video. Men det känns lite som att de tittat en smula på God of War också.

Postad 07 December 2009 - 23:15

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Kollade nyss trailern. trots att den var ganska "töntig", blev jag väldigt intresserad. :)

Postad 08 December 2009 - 13:54

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Jag har svårt att se vad får vissa så hypade över detta spel, tycker inte det ser så speciellt ut.
Bayonetta och Dantes Inferno däremot...

Postad 08 December 2009 - 15:44

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Påminnde mig om Hellgate: London, speciellt de tidigaste bilderna från spelet. På ett bra sätt då, inte bara buggar och annat somd et också plågades av...
Ska bli intressant att se vad Darksiders utvecklas till :D

Postad 11 December 2009 - 12:27

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Ser småintressant ut på något sätt, mer än vad bayonettaklippen gjorde iaf.

Postad 24 December 2009 - 03:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Review embargo for websites ends on January 5th. This section will be revamped then, for now, all scores from print magazines will be posted.

10|10 - Play Magazine (US)
9|10 - Play Gamer (UK)
9|10 - 360 Gamer (UK) "Gold Award"
9|10 - Power Unlimited (NL)
8.8|10 - ConsolPLUS (DE) "Console Best Choice"

Se på tusan, verkar bli bättre än jag trodde :huh: . Det här och Bayonetta samma dag -_-

Edit: Aha, det är därför jag blivit lurad. Jag tittade bara på några videos i början och har hållit mig undan sen dess. Sant att de visat mycket action.

Sadly, some people have misconceptions about Darksiders. Early videos and screenshots could make the game look like a rather standard action game, similar to games like God of War or Devil May Cry. Now honestly, I myself never had ANY problems with this. But, there is actually a lot more to Darksiders than it initially appears.

Actually, Darksiders resembles a large scale adventure game, similar to something like the Legend of Zelda. You'll progress through Darksiders by exploring the overworld, going into dungeons, solving puzzles, finding new items, and defeating impressive bosses.

This is of course, in addition to the combat system. Vigil even contracted out the lead combat designer in the first two God of War games, Eric Williams, to assist in fleshing it out. There are lots of weapons to use, and you can even swap and use them in combos on the fly. Customization of the combat is also important in Darksiders. There are weapon upgrades, attachable enhancements, and special abilities to find and purchase throughout the game.

Variety is the name of the game in Darksiders. The game even includes on-rails shooting segments inspired by games like Panzer Dragoon and StarFox, and there's even 3rd person shooting segments that call to mind Ratchet and Clank.

And of course, there's the unique style. The post-biblical apocalypse setting of the game was created by Joe Madureira, known for his work in comics on The Uncanny X-Men, Battle Chasers, and and others.

Vigil Games Lead Designer Haydn Dalton talks about the difficulties of communicating the game on his blog:

Quote:
I guess one problem we've had through the development of Darksiders is getting people to understand what it is. Early on, and even up to quite recently, we've released a lot of action/combat videos. Due to this fact, the public are judging the game based on other action heavy games. If combat was our main goal, then this is justified, but we're attempting so much more than just focused action.

If high octane action all the time is what you want, then people may be disappointed. Don't get me wrong, there are some incredibly intense sequences in Darksiders, but there's also plenty of puzzle solving, adventuring and traversal to be done too. We wanted players to feel stripped of their powers, to be vulnerable, but then slowly unfold the world around them as their abilities begin to flourish and their own skill levels increase.

The best analogy, gameplay-wise I could give for Darksiders would be; a mature Zelda (more action with some blood). To some, this may not seem that interesting, but to me, and other people at Vigil, it's an awesome goal to attempt to achieve.

Redigerat av Zoiler, 24 December 2009 - 03:20.

Postad 24 December 2009 - 11:16

Dariush
  • Dariush
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hade faktiskt hoppats på att jag kunde skippa detta spelet så länge pga tidsbrist och att det inte såg så intressant ut...men nu kanske det ändå blir en bokning

Postad 24 December 2009 - 12:25

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Ännu ett spel som måste bokas ser det ut som, hade som flera av er andra helt hoppat spelet då det såg ut som vilket generiskt tredje persons actionäventyr som helst. Aja, för 200kr på Gamestop så är det en bra deal i vilket fall.

Postad 29 December 2009 - 18:51

Unregistered623fead2
  • Unregistered623fead2
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
OBS varning för spoiler!
http://www.msxbox-wo...s-of-Darksiders
De 10 första minuterna av spelet, kan knappt vänta till den 8:onde

Postad 06 January 2010 - 02:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Kollade precis en lång trailer på xboxlive och blev väldigt intresserad, missat det helt innan. Funderar starkt på att åka in och köra inbytesdealen på gamestop. Stora maffiga bossar :)

Postad 06 January 2010 - 23:08

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Nej fan det blir till att byta in, ser riktigt najs ut. Hoppas fightingen är lite avancerad bara, så det inte är att trycka AAAAB hela spelet igenom bara. Dålig fart i tråden?

edit :hmmm 7.8 på ign......

Redigerat av genstruktur, 06 January 2010 - 23:12.

Postad 06 January 2010 - 23:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag tycker det ska bli riktigt spännande (Mature Zelda liksom), såg fram mer mot detta än Bayonetta faktiskt men recensionsexen är försenade (eller iaf till mig) så jag kommer FAN inte få det innan släppet :)

Borde vara ett ganska långt spel också känns det som?

Edit: Ca 8 från IGN är fortfarande bra, man får dessutom tänka på att det ligger på 86-87 på GR.

Redigerat av Zoiler, 06 January 2010 - 23:14.

Postad 06 January 2010 - 23:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Jag tycker det ska bli riktigt spännande (Mature Zelda liksom), såg fram mer mot detta än Bayonetta faktiskt men recensionsexen är försenade (eller iaf till mig) så jag kommer FAN inte få det innan släppet ;)

Borde vara ett ganska långt spel också känns det som?

Edit: Ca 8 från IGN är fortfarande bra, man får dessutom tänka på att det ligger på 86-87 på GR.

Jo det är klart, 7.8 är bra lixom :) . Vet inte, fick lite sådör megabosssmiskarövkombinationer som i Ninja gaiden du vet men det kanske inte riktigt verkar vara så, nog bra ändå! :D

Jag kanske har fel men Bayonetta ser ut som ett hysteriskt, gubbsjukt flipper med japans neojazz :lol:

Postad 06 January 2010 - 23:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jo det är klart, 7.8 är bra lixom :) . Vet inte, fick lite sådör megabosssmiskarövkombinationer som i Ninja gaiden du vet men det kanske inte riktigt verkar vara så, nog bra ändå! :D

Jag försöker hålla mig borta från att läsa om spel för mycket nu för tiden, kollar inte mycket trailers men det här läste jag på lite och de flesta säger Zelda + God of War, vilket låter helt ok ;)

Jag kanske har fel men Bayonetta ser ut som ett hysteriskt, gubbsjukt flipper med japans neojazz :D

Nja, det låter ganska rätt :lol: . Fast kanske inte så gubbsjukt som sexigt. Finns inga 10-åringar med vattenmeloner som i alla JRPG =P.

Postad 07 January 2010 - 22:04

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Nu är det inbytt, Darksiders hämtas imorgon!

Postad 08 January 2010 - 10:48

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
https://www.minhembi...c_id=331258.jpg

Upphämtat, fan om man ska flexa lite :D.

Redigerat av Unregistered710b3906, 08 January 2010 - 10:49.

Postad 08 January 2010 - 11:03

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Upphämtat, fan om man ska flexa lite :D.

ToDo
------
Darksiders
Nya ljus
Pizza
Öl
Godis
Ringa tjejen o säga att man känner sig krasslig

Redigerat av TukTuk, 08 January 2010 - 11:03.

Postad 08 January 2010 - 11:22

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

.....Ringa tjejen o säga att man känner sig krasslig

:D :)

Postad 08 January 2010 - 19:10

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

:D :)

Ha ha, bara hon inte går in och kollar din saved games sen, ser vilket datum de är ifrån! ;)
Skall också spela lite senare, nåpgra rundor MWF2 först och lite mat.

Postad 09 January 2010 - 03:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
HAr spelar en 2tim nu. I början var jag väl sådär imponerad, tyckte staden man började i var väldigt kal och livlös, inga detaljer alls. Det var väldigt mycket trycka XXXXXX också, enformigt. En del screentearing är det med och grafiken kunde vara lite bättre tycker jag.

Sista 30min tycker jag dock att det blev lite roligare, lite mer kombos och det kändes som miljöera blev lite snyggare.
Känner igen mycket från Ninja Gaiden måste jag säga, inget dåligt med det men Gaiden är bättre :)

Lite för tidigt för att ge ett betyg ännu, får spela mer!

Redigerat av genstruktur, 09 January 2010 - 03:40.

Postad 09 January 2010 - 09:12

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

• 659 inlägg
  • 0
Har bara spelat 45 minuter än så länge, men hittils tycker jag spelet är grymt bra och presentationen är läcker som få. Blev även överraskad av hur snyggt det är, man har ju läst att det inte ska vara så snyggt. Men jag tycker det är helfräsigt. Blir till att ta en vända ikväll igen i Darksiders värld.

Postad 09 January 2010 - 12:16

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Har kört typ 2 timmar nu på morgonen, riktigt coolt än så länge.
Lite dips i frameraten i början, men det var grötit så in i bomben.

Postad 09 January 2010 - 12:51

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0
Spelet verkar vara ganska likt Prototype?
Man börjar med fulla förmågor men under de första15 minutrarna av spelet så hinner man bli av med alla och får börja om från noll.

Sen stadsmiljöerna, kasta bilar, dubbelhoppen och närkampskombos. Allt det var med i Prototype, och det är inget fel i det, Prototype var ett kanonspel, tyckte jag.

Postad 09 January 2010 - 12:57

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Prototype var väl mer sandbox än Darksiders, sen finns det säkert fler skillnader men jag har inte spelat nåt av dom :)

Man börjar med fulla förmågor men under de första15 minutrarna av spelet så hinner man bli av med alla och får börja om från noll.

Det känner jag igen från flera spel dock, inte helt ovanligt att man får en smak av vad som komma skall i början för att sen förlora alla förmågor och behöva skaffa dom igen.

Postad 09 January 2010 - 14:56

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Spelet verkar vara ganska likt Prototype?

Nope inte ens i närheten, enda likheten har du nämnt.
Likadant som i 20 andra spel.

Zelda med en touch av God of War är väl bästa liknelsen.

Postad 09 January 2010 - 16:00

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0

Nope inte ens i närheten, enda likheten har du nämnt.
Likadant som i 20 andra spel.

Zelda med en touch av God of War är väl bästa liknelsen.

Ok, Zelda är ju nice. På vilket sätt är det likt Zelda? Är det grottor och tempel som ska utforskas och får man nya färemål som man kan använda?

Postad 09 January 2010 - 16:14

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Ok, Zelda är ju nice. På vilket sätt är det likt Zelda? Är det grottor och tempel som ska utforskas och får man nya färemål som man kan använda?

Precis, och lite klurigheter :)

Postad 10 January 2010 - 02:40

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
6 speltimmar avklarade!

Tycker grafiken känns bättre idag, vet inte om det var för att jag gick från MWF2 till Darksiders igår och idag spelade jag bara Darksiders. Grafiken på självs spelet är helt ok men jag tycker att mellansekvenserna kunde varit snyggare, lite synd på så coola monster och bossar som det ändå är.

Screentearingen är fan för jäkla trist, sätter igång varje gång man roterar kameran :D , den kunde man varit utan.

Annars tycker jag nog upplevelsen från igår har fått smäll på fingrarna, idag har jag varit lite mer imponerad.

Postad 10 January 2010 - 02:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Undrar hur långt det är... har hört fler som tyckt det var lite sämre i början för att ta fart sen för övrigt.

Postad 10 January 2010 - 08:58

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Darksiders måste jag säga har bästa lipsyncen och läppanimeringarna jag sett i ett spel.

Postad 10 January 2010 - 14:24

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Undrar hur långt det är... har hört fler som tyckt det var lite sämre i början för att ta fart sen för övrigt.

Ja du, ingen aning. Kollar jag på min karta så känns det som i alla fall minst hälften är kvar, en kvalificerad gissning bara.

Postad 11 January 2010 - 03:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Uppe i 10någonting speltimmar.

Ikväll hade jag riktigt kul, ett bra spel. Vet inte vad det var med mig/spelet första timmarna där ^_^ .
Lite synd med screentearingen som sagt.

Var borta i Anvil bla bla vad det nu hette och fick en sådan där karta över alla kistor, valde att gå åt höger tror jag det var, visste inte vart bossen var. Var fel såklart för sen kom man ut på ett annat ställe och nu kommer jag inte tillbaka dit, var 2kistor där som jag aldrig fick fingrarna på ;). Undras vad det var i dem?

Man kan få olika symboler där på kartdelen också, jag tror det är 3 st. Inte så ofta jag får något där och jag har som mest haft 2st. Hittar ni ofta kartor och sådant?

Postad 11 January 2010 - 07:59

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Ett klart roligt spel men det verkar vara fullt med förödande buggar!

Kom till katedralen och fick plötsligt ett osynligt svärd. Hrm. Efter det kunde jag inte interagera med föremålet för att komma vidare... reload/död hjälpte heller inte. ^_^ Bara att börja om från början med olika saves lite överallt.

SPARA OFTA!

Postad 11 January 2010 - 22:54

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
En sak jag tycker är tråkigt är hur bristen på "skadeindikatorer" gör att man enbart byter vapen eller attack för att se någon annan häftig slagsekvens. Jag har samlat ihop tre demonhjärtan än så länge och misstänker att jag är över halvvägs genom spelet. Dock har jag inte en aning om hur mycket skada mina attacker eller mina vapen egentligen gör. Visst har jag ett visst humm om vilka attacker som verkar vara bättre än andra men där går gränsen. Att man ofta blir anfallen av flera fiender samtidigt och man inte kan se några livsmätare eller ö.h.t hålla reda på vilka fiender som är vilka i strider under högt tempo gör inte saken bättre.

Kanske blir det bättre på högsta svårighetsgraden där man kanske tvingas till mer komplexa och varierande attacker. Dock tvivlar jag på det. Stridssystemet är helt ok men inte mer, men att ge mig tre vapen och cirkus tio attacker till varje när jag bara svingar ett svärd fram och tillbaka är tråkig speldesign.

Postad 11 January 2010 - 23:17

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

En sak jag tycker är tråkigt är hur bristen på "skadeindikatorer" gör att man enbart byter vapen eller attack för att se någon annan häftig slagsekvens. Jag har samlat ihop tre demonhjärtan än så länge och misstänker att jag är över halvvägs genom spelet. Dock har jag inte en aning om hur mycket skada mina attacker eller mina vapen egentligen gör. Visst har jag ett visst humm om vilka attacker som verkar vara bättre än andra men där går gränsen. Att man ofta blir anfallen av flera fiender samtidigt och man inte kan se några livsmätare eller ö.h.t hålla reda på vilka fiender som är vilka i strider under högt tempo gör inte saken bättre.

Kanske blir det bättre på högsta svårighetsgraden där man kanske tvingas till mer komplexa och varierande attacker. Dock tvivlar jag på det. Stridssystemet är helt ok men inte mer, men att ge mig tre vapen och cirkus tio attacker till varje när jag bara svingar ett svärd fram och tillbaka är tråkig speldesign.

Mmmm kan hålla med lite där, skadeindikator hade varit bra. Hade man haft det + ett lite mer avancerat stridssytem(avancerade tekniker) och utan screentearingen så hade det varit ett riktigt bra spel.

Postad 11 January 2010 - 23:22

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
vad jag förstått är det en uppdate på G som ska fixa screentear mm.
väntar själv på den innan jag slår till.

Postad 11 January 2010 - 23:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Vad bra, synd att det inte hade fixat det från början dock. ;)

Postad 15 January 2010 - 14:32

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Har där kommit något release datum på den?

Fler än jag som tycker det är lite för lätt? Spelar på normal och känner att istället för att bli svårare så blir det bara lättare och lättare.

Postad 15 January 2010 - 15:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fler än jag som tycker det är lite för lätt? Spelar på normal och känner att istället för att bli svårare så blir det bara lättare och lättare.

Håller med, ingen större utmaning i striderna. Har inte dött än. Men kommer man från Bayonetta så känns allt lätt =P.

Sen får man ju bättre och starkare moves (i den begränsade mån det går) men fienderna känns inte som de blir starkare.

Edit: Och angående buggar så råkade jag ut för en efter att jag dragit i en spak som gjorde att jag hamnade utanför spelbanan i fritt fall och såg hela speluppbyggnaden. Bara att ladda om, tur att den sparade precis efter jag löste pusslet.

Uppe i 10någonting speltimmar.

Var borta i Anvil bla bla vad det nu hette och fick en sådan där karta över alla kistor, valde att gå åt höger tror jag det var, visste inte vart bossen var. Var fel såklart för sen kom man ut på ett annat ställe och nu kommer jag inte tillbaka dit, var 2kistor där som jag aldrig fick fingrarna på sad.gif. Undras vad det var i dem?

Finns det bara en karta över alla kistor? Jag var också i Anvil och fick en ganska nyligen men hade bara spelat 5,5 timmar. Såg två kistor där, kommer inte ihåg riktigt vad det var i dock.

Redigerat av Zoiler, 15 January 2010 - 15:19.

Postad 16 January 2010 - 13:43

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Har där kommit något release datum på den?

Jo, jag har dött några gånger och nästan alla är när jag skall prova nåt och ramlar utanför banan. Annars dör man sällan.

Håller med, ingen större utmaning i striderna. Har inte dött än. Men kommer man från Bayonetta så känns allt lätt =P.

Sen får man ju bättre och starkare moves (i den begränsade mån det går) men fienderna känns inte som de blir starkare.

Edit: Och angående buggar så råkade jag ut för en efter att jag dragit i en spak som gjorde att jag hamnade utanför spelbanan i fritt fall och såg hela speluppbyggnaden. Bara att ladda om, tur att den sparade precis efter jag löste pusslet.

Finns det bara en karta över alla kistor? Jag var också i Anvil och fick en ganska nyligen men hade bara spelat 5,5 timmar. Såg två kistor där, kommer inte ihåg riktigt vad det var i dock.

Mja alltså jag tror det är en för varje bana? Har bara hittat 2eller 3 dock.
Hatar när man inte får redan på vad det är i sådana där prylar :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.