Jag får att inte till att fungera.
Jag har testat att ha datorn bara rummet brevid routen så det är inte att de är för långt ifrån.
Någon som vet exakt hur man ska koppla?
Just nu har jag adsl från telia modem kopplat till en zyxel router, och från routen kör jag en laptop trådlöst, och en stationär med sladd.
Sen nu har jag en stationär till som jag hade tänkt att ansluta med homplug?
Tacksam för svar.
Redigerat av Unregistered4a909f91, 16 January 2010 - 16:32.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
558 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?