Kommentarer till Ljud och bild i huset av PeterK71
Startad av
PeterK71
, Jul 13 2010 19:30
25 svar till detta ämne
Postad 13 July 2010 - 21:03
Tack MatsE! Kikade på din anläggning och den var ju inte att leka med. Riktigt fin.
Postad 15 July 2010 - 23:47
Wow! Supersnyggt!!! Gillar din smak. Dessutom har du säkert riktigt bra ljud. 10p!
Postad 16 July 2010 - 11:48
ÅÅÅÅÅHH va fina de är RX8orna! Passar helt klart bättre in i rummet än de gamla, sen kan jag tänka mej att de låter lite bättre också!
Postad 26 July 2010 - 19:38
Jättefin anläggning, fint i vitt, men jag väljer själv ljudkvalitet före design,,, men tycker du gjort ett godkänt byte till monitor audio,, så pass fattar jag,,, för dom låter nog sagolikt
Postad 28 July 2010 - 20:45
Både utseende och ljudkvalitet gäller för mig. Ville få till en snyggare anläggning samtidigt som jag höjde ljudkvaliten. Sen blir det ju kopmromisser. Cantonbakhögtalarna är nog en sänkning av kvaliten jämfört med B&W men där så fick designen väga tyngre.
Postad 14 April 2011 - 13:19
Mycket snyggt.
Gillar hur snygg trappen blev.
Står i valet att göra något liknande själv, vad har du bytt den bruna filten mot??
Gillar hur snygg trappen blev.
Står i valet att göra något liknande själv, vad har du bytt den bruna filten mot??
Postad 14 April 2011 - 13:26
Kul att se hur du med små förändringar successivt bygger upp en riktigt trevlig tv- och musikhörna. Men nog är det väl ändå dags för en större tv snart? På det avståndet du sitter skulle väl 55-60" upplevas som en riktig "hemmabio"?
Ser fram emot fortsättningen!
Ser fram emot fortsättningen!
Postad 14 April 2011 - 17:45
mrgorgo Tack. Jag la faktiskt in ny flitmatta men en grå som passade mot golvets färg. Mattan är vikt över steget och häftas fast på undersidan (för lite yta för att det ska funka med bara lim.).
marben Håller helt med dig ang. TV. Det behövs dock göras en del internlobbying innan beslut om ny TV är förankrat.
marben Håller helt med dig ang. TV. Det behövs dock göras en del internlobbying innan beslut om ny TV är förankrat.
Postad 15 April 2011 - 09:22
Soffan heter Sit-down och kommer från Mio. Du får pussla ihop den själv av olika delar så den passar dig. Väldigt bekväm TV soffa.
Postad 02 May 2011 - 19:25
Tack, nä det är ju tyckte och smak vi tyckte det kunde vara fräckt med en färgklick bland all vitt ;p
Postad 07 September 2011 - 11:06
Riktigt fint! Skulle precis skriva att ett par vita högtalare hade gjort susen, sen såg jag att du hade köpt det. Fina nya prylar, fick lite hjärtklappning
10p från mig
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
73 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?